کریستن استوارت در کمدی سفر جاده ای با دوست پسر سابقش بازی می کند

پروژه بعدی کریستن استوارت با دوست پسر سابقش همبازی خواهد شد، اگرچه احتمالاً آن چیزی نیست که شما به آن فکر می کنید. استوارت به مایکل آنگارانو که قبل از او با او قرار داشت می پیوندد گرگ و میش شهرت، در کمدی سفر جاده ای ساکرامنتو مایکل سرا و مایا ارسکین نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.قلم 15) که با آنگارانو ازدواج کرده است.

آنگارانو که به خاطر کارش بر روی این ما هستیم و اراده و گریس، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که با همکاری کریس اسمیت نیز نویسندگی آن را بر عهده داشته است. طبق یک لاگ لاین، فیلم، ریکی (آنگارانو)، مرد جوانی پرانرژی و آزاده، و گلن (سرا)، دوست دیرینه‌اش را دنبال می‌کند که در زندگی خانگی ساکن شده است. در یک سفر جاده ای بداهه از لس آنجلس به ساکرامنتو، گذشته آنها مورد توجه قرار می گیرد و آینده آنها را زیر سوال می برد. ارسکین نقش همسر ریکی، تالی را بازی خواهد کرد و استوارت همسر گلن، رزی است.

استوارت و آنگارانو در سال 2004 سر صحنه فیلم درام نوجوانان با هم آشنا شدند صحبت. طبق گزارش ها، آنها تا سال 2009 با هم قرار داشتند، زمانی که استوارت و رابرت پتینسون برای اولین بار پس از انتشار نسخه دوم به طور رسمی با هم مرتبط شدند. گرگ و میش فیلم سینما. گرگ و میش کارگردان کاترین هاردویک که آنگارانو را نیز در فیلم سال 2005 خود درباره تولد اسکیت بورد کارگردانی کرده بود. اربابان داگ تاوندر سال 2012 درباره آنگارانو گفت: “او بازیگر فوق العاده ای است. او در داگ تاون، یکی از مورد علاقه های من بود، بنابراین احساس خیلی بدی داشتم چون او را دوست دارم و آنها زوج فوق العاده ای بودند.”

اما به وضوح تاریخ باستانی است. ساکرامنتو قرار است فیلمبرداری بهار امسال آغاز شود. آنگارانو گفت ضرب الاجل، ما احساس قدردانی و هیجان زیادی برای ساختن فیلمی داریم ساکرامنتو. من و کریس اسمیت نوشتن این فیلم را سال‌ها پیش، پس از اینکه خلبانی از ما دریافت نکرد، شروع کردیم. ما مفتخریم که با این بازیگران و گروه بسیار با استعداد به رهبری استفن در Bee-Hive کار می کنیم که نه تنها یک شریک عالی، بلکه یک همکار واقعی است. این قبلاً یک سفر کاملاً طولانی بوده است، اما ما در نهایت آماده هستیم تا یک فیلم بسازیم.”

همه بازیگران رزرو شده و مشغول هستند. آنگارانو همچنین در فیلم کریستوفر نولان در نقش رابرت سربر، «ماما روشنفکر هنگام تولد بمب اتمی» بازی خواهد کرد. اوپنهایمرو در وسترن کوین کاستنر بازی خواهد کرد افق. در همین حال، استوارت به تازگی فیلمبرداری خود را در تریلر A24 به پایان رساند عشق دروغ خونریزی و در حال حاضر برای بازی در نقش سوزان سونتاگ، روشنفکر و نویسنده آمریکایی آماده می شود سونتاگ. سرا در حال حاضر در کنار امی شومر در Hulu’s بازی می کند زندگی و بث، و همچنین در انباشته های شدید خواهد بود باربی قالب. ارسکین در حال اقتباس از رمان لیلا سلیمانی است خانواده کامل برای HBO، که او در کنار نیکول کیدمن، علاوه بر فیلمبرداری پرایم ویدیو، در آن بازی خواهد کرد. اقا و خانم اسمیت ریبوت سریال مقابل دونالد گلاور.