در The Met، نیکول آری پارکر گالا «و درست مثل آن» را کنایه می‌کند

این یک دوشنبه شب در Met و و همینطور… ستاره نیکول آری پارکر در یک جشن حضور دارد. نه نه که یکی در عوض، پارکر و بقیه شرکت‌کنندگان برای جشن سالانه نیویورک برای YoungArts گرد هم آمده‌اند، سازمانی 42 ساله که استعدادهای هنری نوجوانان را در سراسر رشته‌ها شناسایی و حمایت می‌کند و تیموتی شالامه و ویولا دیویس را به‌عنوان آلام به حساب می‌آورد.

پارکر با یک کت و شلوار گشاد مد روز در واقعی ترین سایه بنفش آمد. او می گوید: “این والنتینو است.” که البته بحث را به لباس مجلسی قرمز روشن با یک تکه سر پردار استادانه از برندی که او در صحنه فیلمبرداری آن پوشیده بود، سوق داد. آه خدای من… فصل دوم اوایل امسال او در پاسخ به این سوال که آیا شخصیت او لیزا تاد وکسلر به یک جشن می رود، پاسخ می دهد: “شاید.” “امشب کمی دژاوو.” بدون اینکه زیاد در مورد جزئیات صحبت کند، او از لباس های فصل دوم آینده تمجید زیادی دارد.

“[Costume Designer] مولی راجرز در این فصل کل نمایش را به سطح دیگری برد. جواهرات، چیزهای داخل کیفم. همه جزئیات: عینک آفتابی، جاکلیدی، حلقه های من، کفش های من، سوتین من. فقط خوشمزه است. می‌دانم که دارم فوران می‌کنم، اما این یک فصل است.»

نیکول آری پارکر و ویکتوریا بریتو

می دانید، این فصل بیست و پنجمین سالگرد او خواهد بودf Sex and the City، بنابراین وزوز و انرژی دیوانه کننده است. فقط ای کاش مدت بیشتری در آن بودم.» او می‌گوید و مطمئن است که چهار بازیگر زن اصلی را برای «امپراتوری» که ساخته‌اند اعتبار می‌بخشد. ژوئن امسال واقعاً خاص خواهد بود.

اما امشب، YoungArts را جشن می گیریم. پارکر از سازمان می گوید: «آنها در واقع همان کاری را که می گویند انجام می دهند. “آنها واقعاً در حال راهنمایی هستند، واقعاً حمایت می کنند، و واقعاً موج بعدی استعدادها را به راه می اندازند.”

پارکر تنها یکی از نام‌های پررنگی بود که در آن شب جمع‌آوری شد. میخائیل باریشنیکف، یکی دیگر از اعضای SatC جهان گسترده، مانند هنرمندان Mickalene Thomas، KAWS، Kenny Scharf، Zoe Buckman و Daniel Arsham در دسترس بود. اگنس گوند در کنار سارا آریسون، جیلیان هرست و ساندرا تامر، به عنوان صندلی افتخاری خدمت کرد، در حالی که خواننده اپرا برنده جایزه گرمی، ربکا ال هارگرو، یک دوئت به یاد ماندنی آریا-دیدار-شعر را با نویسنده جوان نیا هاردمون ارائه کرد.