کریستن استوارت با پرنس خود چارلز ، ویلیام و هری در مراسم نمایش “اسپنسر” عکس گرفت

به طرف هری و مگان بروید زیرا خانواده سلطنتی جدیدی در شهر وجود دارد و آنها لباس شانل را پوشیده اند. کریستن استوارت پنجشنبه شب در اولین نمایش بریتانیایی فیلم پرنسس دایانا در بریتانیا از برند لوکس مورد علاقه خود استفاده کرد. اسپنسربه در آنجا ، او با هری ، ویلیام و چارلز خود عکس گرفت و خانواده مصنوعی خود را نزدیک نگه داشت و در طول شب با آنها ملاقات کرد.

استوارت ، بازیگر نقش دیانا در فیلم ، با پوشیدن ستون بدون بند و خاکستری ستون دار از بدلیجات از بالا به پایین ، محکم بر جک نیلن و فردی اسپری – AKA ویلیام و هری – چنگ می زند ، گویی آنها واقعاً فرزندان خود او هستند. در برخی از عکس ها ، استوارت موهای نیلن را اصلاح می کند و به او چهره ای اختصاص داده است که فقط برای مادران دوست داشتنی و در عین حال شرم آور است. در عکس دیگری ، سه نفره با جک فرثینگ ، که شاهزاده چارلز را در فیلم به تصویر می کشد ، ژست گرفت ، و اجازه می دهد تا واقعی اسپنسر پرتره خانواده.

استوارت اخیراً ، قبل از اولین نمایش ، درباره هری و ویلیام واقعی صحبت کرد. “من فکر می کنم که شما می توانید ببینید که در هر دوی آنها ، ظاهراً از بیرون ، افراد بسیار متفاوتی هستند که به نوعی راه را ایجاد می کنند ، و این [Diana]، من او را در آنها می بینم و این می تواند واقعاً گیج کننده به نظر برسد. ” اسکای نیوزبه “من مطمئنم که این برای آنها دیوانه کننده به نظر می رسد.” در حالی که مشخص نیست آیا استوارت تا به حال فرصتی برای ملاقات با هری و ویلیام در مورد فیلم پیدا کرده است ، حداقل او هنگام فیلمبرداری روح دیانا را در کنار خود داشته است.

دیوید M. بنت/دیو بنت/WireImage

دیوید M. بنت/دیو بنت/WireImage

دیوید M. بنت/دیو بنت/WireImage