عصای درخشش جادویی و سرم ابرنواختر Joana Vargas ، بررسی شده است

ما فقط محصولاتی را وارد می کنیم که به طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده اند. با این حال ، اگر کالایی را از طریق پیوند در این مقاله خریداری کنید ، بخشی از فروش را دریافت می کنیم.

همانطور که روزها به تدریج سردتر و کوتاه تر می شوند ، من دوست دارم به دنبال راهی برای احساس بهره وری باشم. البته ، من کارهای واقعی برای انجام دادن دارم ، کتابهایی برای خواندن ، عروسی برای برنامه ریزی ، حتی ، اما من در مورد چیزهایی صحبت می کنم که باعث می شود احساس کردن بدون انجام هیچ کدام اینجاست که مراقبت از پوست واقعا برای من می درخشد. این به فرد حس هدف ، فعالیت می دهد و در پایان همه چیز فوق العاده به نظر می رسد. قبل از اینکه نامزدم بپرسد که می خواهیم در مورد گزینه های حمل و نقل در عروسی مان چه کار کنیم ، من می توانم حرف او را قطع کنم – “من ماسک می زنم!” ماسک ها برای این نوع وسایل مناسب هستند ، اما هیچ چیز مانند یک دستگاه مناسب نیست.

عصای درخشش جادویی جوانا وارگاس به نام “جادو” به نام خود عمل می کند. با کلیک روی یک دکمه ، ابزار قابل شارژ ، که بزرگتر از مسواک برقی نیست ، به سرعت گرم می شود یا به دمای مطلوب خنک می شود. یک کلیک دیگر شما را وارد “حالت ماساژ” می کند که با جریان طبیعی سیستم لنفاوی شما مطابقت دارد. می توانید در حالت گرما ماساژ دهید ، که به پوست کمک می کند محصولات را راحت تر جذب کند ، یا حالت خنک ، که بیشتر به رفع پف ، آرامش قرمزی و کاهش ظاهر منافذ کمک می کند. یکی از روشهای مورد علاقه من برای استفاده از دستگاه این است که از یک ماسک ملحفه استفاده کنید و از حالت ماساژ گرم کننده در بالای ماسک استفاده کنید و اجازه دهید تا عمیق تر نفوذ کند. پس از برداشتن ماسک ، به حالت خنک کننده می روم و آن را روی پوستم می گذارم ، از محصول باقی مانده از هر ماسک ورقه ای استفاده می کنم تا گرز روی پوست من بغلتد.

با این حال ، جادوی واقعی زمانی ظاهر می شود که عصا را با سرم Super Nova وارگاس ، رتینول فوق العاده سبک ، جفت می کنم. رتینول ها همیشه چیزی بودند که من از آن می ترسیدم. سرم های دیگر معمولاً دوره آزمایشی را تجویز می کنند در حالی که پوست شما تنظیم می شود و اغلب با محصولات دیگر درگیر می شود. Super Nova به اندازه کافی ملایم است و من بلافاصله بلافاصله شروع به استفاده از آن کردم. عصر ، پس از شستن صورت ، دوست دارم یک پمپ سرم را بزنم و سپس با چوب دستی جادویی به حالت گرم روی پوستم بروم. بعد از چند دقیقه ، وقتی همه فواید ویتامین A ، بابونه و عصاره درخت ابریشم ایرانی را جذب کردم ، از مرطوب کننده استفاده می کنم. پوست من صبح صاف و شاداب تر است و با پف قابل ملاحظه ای کمتر از خواب بیدار می شوم.

وقتی دوغاب ایمیل خود را برای لایه برداری یا استفاده از روغن کوتیکول متوقف می کنید ، آن را به تعویق انداختن تصور نکنید – دلیلی وجود دارد که بدون “محصول” نمی توانید “مفید” را بنویسید.