کتاب “Euphoria Fashion” هنر لباس پوشیدن را بررسی می کند

هایدی بیونز، طراح صحنه و لباس سریال HBO رضایت، همیشه یک آگاهی ذاتی از نحوه شناسایی لباس ها از ما داشته است. Bivens در می گوید: “من خیلی زود فهمیدم که چگونه تصمیم گیری در مورد آنچه می پوشید چیزی را به جهان منتقل می کند.” مد سرخوشی، کتاب جدیدی که توسط A24 منتشر شده است که شکل ظاهری نمایش را فهرست بندی می کند. “من قدرت هدایت گروه های مختلف مردم را با انتخاب اینکه برجسته باشم یا نه، درک کردم.”

هانتر شفر و زندایا در نقش جولز و رو.

با حسن نیت از A24

این درک حتی برای معمولی ترین بیننده کار او واضح است. نگاهی اجمالی به صفحه نمایش در یکشنبه شب، بی‌تفاوتی مردانه تی‌شرت‌ها و شلوارهای جین نیت، صورتی‌ها و آبی‌های کوچک کاسی، دختری که به زنانگی سرازیر می‌شود، نقش پتوی امنیتی هودی بورگوندی Rue را نشان می‌دهد.

این کتاب نیز مانند مجموعه، پیچیده و عالی طراحی شده است. جلد پارچه‌ای پر شده از لباس‌های نمادین الهام‌گرفته از نیک نایت، مانند مجموعه مدی I.AM.GIA، گفتگو با بازیگران و خالق سم لوینسون، و یک فوروارد جرمی اسکات. Bivens به من می‌گوید: «من با ویراستار کتاب، LinYee Yuan، در اوایل در مورد اینکه می‌خواهم کتاب احساس عمیق و جامعی در مورد هنر طراحی لباس داشته باشد، صحبت کرده بودم. من به آنها گفتم، لطفاً تعداد زیادی عکس و عکس از پشت صحنه که مردم هنوز ندیده اند در کتاب قرار دهید. اما من همچنین می‌خواستم که با رویکردی آکادمیک متعادل شود و روزنامه‌نگاران مد واقعی داشته باشند که به تاریخ و بافت اجتماعی، حال و گذشته، لباس‌ها علاقه دارند.»

مقاله ای با عنوان محدود: Normcore به عنوان اسارت مد توسط ویلیام ون متر، لباس‌های متوسط ​​قهرمانان مرد سمی سریال، نیت و پدرش، کال، را بررسی می‌کند. ون متر می گوید: «آنها گرگ هایی هستند در لباس میش». “و عزیزم، این گوسفندها تا به هسته گره خورده، متعارض و معمولی هستند.” در مقاله ای دیگر، میم ها، حالت ها و دوره های Miu Miuبیز شربرت مشغولیت اینترنت به عدم اعتبار لباس‌ها را بررسی می‌کند، این ایده که هیچ نوجوان «واقعی» ژاکموس یا بند چرمی را در مدرسه نمی‌پوشد: «رتبه‌بندی موفقیت کلی ظاهر در قابلیت پوشیدن خاص سایت، زمانی کهنه به نظر می‌رسد. نگاه امروزی زمانی بسیار موفق است که بتوان آن را صرفاً به عنوان یک «حال» توصیف کرد، شربرت معتقد است. خلق و خو طبق تعریف غیر جسمانی است، به این معنی که می‌توانید خرابی کامل حمام مدرسه Cassie را با لباس ستاره موسیقی کانتری با گل ذرت هدایت کنید، در حالی که واقعاً احساس می‌کنید کمی بی‌قرار هستید و کمی سایه چشم آبی پوشیده‌اید.

سیدنی سوینی در نقش کیسی.

با حسن نیت از A24

Bivens می گوید: “من تصمیم گرفتم واقعیت را برای تأثیر بصری کنار بگذارم.” بین مقاله‌ها و مطالعات شخصیت‌ها، «قصیده‌ها»، قطعات کوتاه در مورد تاریخچه دامن تنیس، کانورس چاک تیلورز، و مجموعه‌های منطبق هستند – قطعات ضروری در کمد لباس نمایش.

بخش‌هایی که فکر می‌کنند و از نظر بصری منحط می‌شوند، برای طرفداران آن ضروری است رضایت. با این حال، همه دوستداران طراحی و هر کسی که از تماشا کردن، تماشای مجدد، کالبد شکافی، و سپس تجزیه و تحلیل چیزی که چیزی عالی می کند لذت می برد، خوشحال خواهند شد. در آن نیز.