خلاصه مد فصل چهارم “جانشینی”: همه ظاهرها را از کجا بخریم

در حالی که برخی از بزرگ‌ترین برنامه‌های تلویزیونی امروزی به‌خاطر مد عجیب و چشم‌نواز شناخته می‌شوند (امیلی کوپر، ما به شما نگاه می‌کنیم)، هرگز واقعاً چنین نبوده است. جانشینی چیز. بله، خانواده رویز پول دارند تا کلاچ کبوتر جی دبلیو اندرسون (یا ده) را بگیرند و کمد شیو در شهر نیویورک فضای کافی برای قرار دادن کفش‌های پاشنه‌دار مانولو بلانیک، کت‌های گوچی و کیف‌های فندی را دارد که کری بردشاو. علیرغم این واقعیت، دختر روی به ندرت لباسی را می پوشد که به راحتی برچسب گذاری شود. مانند بقیه اعضای خانواده اش، او قطعات لوکس آرام (یا رمزگذاری شده) را انتخاب می کند که به راحتی قابل شناسایی نیستند، مگر اینکه شما به طرز مضحکی ثروتمند باشید یا در مدهای نامحسوس مسلط باشید. که لباس از جانشینی کمتر جذاب در واقع، کاملا برعکس. کمد لباس های بازیگران (که توسط طراح لباس میشل ماتلند جمع آوری شده است) به دلیل ماهیت ساده خود اغلب بسیار شیک هستند و تلاش مضاعف برای شناسایی آنها میل به آنها را بسیار بیشتر می کند. در زیر، با شروع قسمت اول، برخی از این ظاهرها را رمزگشایی می‌کنیم تا بتوانید مانند روی لباس بپوشید (و از کیف‌های «مضحکانه بزرگ» اجتناب کنید). در طول فصل دوباره اینجا را بررسی کنید زیرا ما جدیدترین ظاهرها و مکان تهیه آنها را بیان می کنیم.

پس از اینکه در طول چرخش‌ها و معاملات اپیزود برتر، احساس مد اجرایی شیو با کمک کت و شلوار آلتوزارا متشکل از شلوار گشاد، کیسه‌ای کاغذی و کت شلوار پشمی سگ شکاری در قسمت دوم بازگشت. در زیر، شیو یک بلوز یقه‌ای ابریشمی از لافایت 148 اضافه کرد – که دقیقاً لباس کارائوکه‌ای معمولی نبود، اما شیو به وضوح نمی‌دانست که شب هنگام صبح که لباس می‌پوشد، او را به کجا می‌برد. در حالی که متأسفانه شلوار و تاپ فروخته شده است، ما گزینه های مشابه (و همچنین کت بلیزر دقیق او) را در زیر پیدا کردیم.

ژاکت پشمی Houndstooth Altuzarra Fenice
ترزای من

شلوار ATR
آلتوزارا

تاپ ساتن پوشیده شده Milly Nancy
خیابان پنجم ساکس

برای قسمت دوم، کندال یک لباس بیرونی با قیمت زشت را با لباس دیگری عوض کرد، اگرچه هنوز آن را در خانواده تام فورد نگه می‌داشت. این بودایی تازه پیدا شده با کلاه لورو پیانا و نسخه محدود عینک آفتابی Jacques Marie Mage (که در تصویر نیست) از اولین نمایش خود استفاده کرد، اما او زیپ جیر را با یک هودی فوق العاده معمولی عوض کرد. متأسفانه، عینک‌های آفتابی – که توسط برند مستقر در لس‌آنجلس و در ارتباط با جرمی استرانگ به‌طور خاص برای نمایشگاه ساخته شده‌اند، دیگر در دسترس نیستند، بنابراین ما یک جفت مشابه پیدا کردیم تا شما را نگه داریم.

هودی بند کشی لوگو تام فورد
فرفچ

کلاه بیسبال تای
آنها ساده هستند

عینک آفتابی جولین
ژاک ماری مژ

کت و شلوار نواری ظریف لوگان بسیار زیبا است، بله، اما ما بیشتر بر روی عینک آفتابی رئیس از قسمت دوم فصل چهار تمرکز کرده ایم. لوگان هنگام تعقیب دفاتر ATN سایه های مستطیلی می پوشید و باعث شد که گرگ او را با بابا نوئل مقایسه کند، اگر شخصیت شاد کریسمس یک هیتمن بود. عینک مورد بحث از Persol است و احتمالاً یکی از ارزان‌ترین اقلامی است که در این نمایشگاه پیدا خواهید کرد.

عینک آفتابی مربعی Persol PO3234S
آمازون

هفته آینده، ویلا برای مراسم عروسی خود لباس عروسی خواهد پوشید، اما در قسمت دوم، عروس آینده ترجیح داد برای شام تمرین خود کت و شلوار سفید بپوشد (حداقل برای بخشی که در آن شرکت کرد). کت بلیزر کرپ با کراوات جانبی از مارلا است و متأسفانه تمام شده است، اما اگر شما هم بخواهید شام تمرین خود را به سبک تمام کنید، چند قطعه مشابه پیدا کردیم.

وسکات بلیزر
ریل

بلیزر ساتن دو سینه کمربند
مزون ابریشم

بزرگترین ستاره استایل فصل چهارم بدون شک نائومی پیرس بود که از ملک خانواده اش در شمال کالیفرنیا بیرون آمد و مدل موی جدید خود را به نمایش گذاشت و کمد لباس شیک و سیاه و سفید خود را ادامه داد. طبق معمول، ظاهر وارث بیشتر از Proenza Schouler به شکل یک تاپ بافتنی مشکی بود که به طرز ماهرانه‌ای در شلوار گشاد سفید او قرار گرفته بود. متأسفانه موجودی این پیراهن به پایان رسیده است، اما ما برای شما پیراهن مشابهی را برای کپی برداری از آنسامبل پیدا کردیم. عینک آفتابی تام فورد هوای اسرارآمیز را به ظاهر او اضافه کرد، در حالی که گوشواره های مروارید سوفی بوهای ظرافتی را به ارمغان آوردند.

بلوز بدون آستین پیچ خورده Proenza Schouler
فرفچ

شلوار کرپ ویسکوز بافت
فرفچ

عینک آفتابی تام فورد سیریل 02 مربع استات
برگدورف گودمن

گوشواره قطره ای مروارید کوچک طلا
سوفی بوهای

اگر نائومی پیرس نمایانگر اوج مد اپیزود اول بود، تاریخ گرگ تا جشن تولد لوگان متأسفانه برای او پایین بود. یکی از لحظات برجسته نمایش زمانی اتفاق افتاد که تام بریجت را صدا زد “Randomfuck” و کیف “مضحکانه بزرگ” او. در حالی که همه افراد حاضر در مهمانی احتمالاً کلیشه‌های خود را حمل می‌کردند، بریجت لباس ساندرو گلدار سیاه و سفید خود را با کیف چرمی برند باربری که بر روی آن چک معروف برند بریتانیایی نقش بسته بود، ست کرد. قطعا نه لوکس آرام

کیف کیف چرم چک قدیمی Burberry
نیمان مارکوس

لباس کوتاه در پارچه دوزی
ساندرا

شیو اکثر قسمت اول را از عمارت کالیفرنیا تا عمارت کالیفرنیا دویدن سپری کرد و سعی کرد پدرش را به بهترین نحو ممکن کند و با نسل جدید رویز دیگر PGM را خریداری کند. خوشبختانه، او برای این کار لباس راحتی پوشید و یک کت قهوه ای روشن به همراه چند شلوار راه راه راحت و راحت پوشیده بود، هر دو از MaxMara (و متأسفانه هر دو موجود نیستند). یک پارچه نخی و چرمی از برند اسپانیایی Hereu و پاشنه‌های جیر قهوه‌ای Aquatalia به این ظاهر اکسسوری می‌کردند. در بالا، این سیاستمدار سابق یک تانک قهوه‌ای تیره پوشیده بود و بسیاری در اینترنت بر این باورند که این لباس احتمالاً می‌تواند کت و شلواری از خط تولید لباس‌های کیم کارداشیان باشد. به نظر می رسد شیو لباسی بسیار شیک بپوشد، اما هی، ما می دانیم که او در حال حاضر کمد لباس کامل خود را در اختیار ندارد، شاید لازم بود آن را با برخی اصول اولیه از Skims تقویت کند.

کاپشن کتانی اور سایز MaxMara Undici
نیمان مارکوس

بادی یقه بلند برای همه مناسب است
اسکیم

Calella Tote
وارث

جی. اسمیت کامرون در قسمت اول فصل مورد استفاده جنایی قرار نگرفت، اما لباس او برای بازی لوگان هنوز هم سزاوار یک لحظه در کانون توجه است. مدیر اجرایی Waystar آن را برای این رویداد ساده نگه داشت و یک کت مشکی Emporio Armani با تزئینات سفید پوشیده بود (به رنگ سفید زیر را ببینید). این قطعه به اندازه کافی برای یک روز تولد با کالیبر روی خوب بود، اما به راحتی به یک شب آخر مشاوره به پدرسالار خانواده تبدیل شد.

بلیزر جلوی کراوات امپوریو آرمانی
بلومینگدیل

تعداد زیادی در جانشینی کیهان یک کت و شلوار آبی روشن می پوشد، اما تصمیم ماتلند برای قرار دادن “دوست، دستیار و مشاور” لوگان در چنین ظاهری نابغه است. او هر چقدر هم که تلاش می‌کند در دنیای روی جا نمی‌شود و هیچ‌کس (مخصوصاً فرزندان لوگان) نمی‌گذارد او این موضوع را فراموش کند. این باعث نمی‌شود که کت بلیزر کری، سرجیو هادسون، شیک‌تر نباشد، بلکه به این معناست که در شرایطی که او خودش را پیدا می‌کند، احتمالاً انتخاب درستی نبوده است. یک مدل مشابه را در زیر بررسی کنید، فقط آن را در جشن تولد یک بازیگر بزرگ رسانه ای نپوشید.

ژاکت پشمی یقه شال سرجیو هادسون
برگدورف گودمن

شلوار کرپ کلاسیک سرجیو هادسون
برگدورف گودمن

نان پیرس لزوماً به عنوان نماد سبک در نظر گرفته نمی شود، اما او بر زن ثروتمندی که تمام روز در ملک خود در کالیفرنیای شمالی استراحت می کند، تسلط دارد. در اپیزود اول، نان هیچ کاری انجام نداد جز اینکه در اتاق نشیمن خود با یک دکمه راه راه پایین نشسته و شلوارهای برنزه از لافایت 148 را به دست آورد و 10 میلیارد دلار به دست آورد. قطعا بهتر از این نمی شود.

پیراهن راه راه دکمه دار لافایت 148 Rae
برگدورف گودمن

شلوار چین دار لافایت 148 گیتس
بلومینگدیل

تسلط کندال روی در تجملات رمزگذاری شده با هیچ یک از معاصران او بی نظیر است. نگاه او را در اولین نمایش بیاندازید. این ساده است، نسبتاً نامشخص است – شلوار جین، تی شرت، ژاکت بمب افکن و کلاه بیسبال. در واقع، کل لباس او، از جمله کفش‌های کتانی (در تصویر) تقریباً 10 هزار دلار بود. این همان چیزی است که وقتی تمام تام فورد را با لمسی از گوچی، لورو پیانا و عینک‌های ژاک ماری مژ نسخه محدود می‌پوشید، اتفاق می‌افتد.

بمب افکن سبک جیر مسیر
تام فورد

تی شرت مردانه تام فورد لیوسل-پنبه یقه کرون
برگدورف گودمن

شلوار جین سلویج باریک تام فورد
آقای پورتر

لوگان روی به‌عنوان پدرسالار قبیله روی (و مردی که به همه این احمق‌ها نحوه لباس پوشیدن را آموزش داد)، اغلب سبک جذاب‌تری نسبت به بقیه اعضای خانواده‌اش دارد و رالف لورن، باربور و مانند آن‌ها را انتخاب می‌کند. البته، تولد او تفاوتی نداشت، و در حالی که لوگان ممکن است در مهمانی خود احساس راحتی نداشته باشد (“چرا همه اینقدر خوشحال هستند؟”)، او حداقل به آن نگاه کرد. مرد مسئول یک ژاکت کشمیری دو سینه پوشیده بود نفس کشیدن چوگان با یک دکمه علامت دار آبی در زیر. با این حال، این ظاهری بود که او برای پیاده‌روی مراقبه‌اش در پارک به سر می‌کرد – با کلاهی غیرقابل توصیف که با کندال همخوانی داشت و روسری کاملاً در کتش فرو رفته بود – که ما بهترین گروه شب او را دوبله می‌کنیم.

ژاکت کش باف پشمی پولو ترمه
رالف لورن

پیراهن مجلسی چکی نخی و ترمه
پل استوارت

سیر تکاملی سبک تام وامبسگانز جانشینی جالب بوده است ماتلند گفت: «تام همیشه سعی می‌کرد لباس‌های آراسته بپوشد تا احساس بی کفایتی خود را نسبت به ثروت و قد و قواره خانواده جدیدش جبران کند». دبلیو. مدتی طول کشید تا او از نظر سبک، جایگاه خود را پیدا کند، اما اکنون، در فصل چهارم به نظر می رسد بالاخره به جایگاه خود رسیده است. در قسمت اول، مجردی که تازه پیدا شده بود، وقتی با نائومی پیرس نوشیدنی می‌نوشید، یک کت و شلوار پشمی آبی تیره از Canali پوشید، و ثابت کرد که از اولین باری که شاهزاده سنت پل را دیدیم تا کجا پیش رفته است.

کت و شلوار بی عیب و نقص شاهزاده ولز
کانال ها