هیلی بیبر یک سوتین 11 هزار دلاری الماس و هیچ چیز دیگری پوشید

هیلی بیبر ثابت کرده است که برای فروش محصولات جدید رود خود تقریباً هر کاری انجام می دهد، حتی همه آن را (تقریباً) در اینستاگرام. در آخر هفته، این مدل عکس‌هایی را برای تبلیغ آخرین عرضه‌اش به اشتراک گذاشت و در حالی که لباس زیادی در این پست نداشت، ظاهرش همچنان ارزش بیشتری نسبت به برخی خودروهای دست دوم داشت.

محصول مورد بحث، نوع جدید پپتید پپتیدی روده است که بیبر آن را با مجموعه‌ای از عکس‌ها تبلیغ کرد که چیزی جز یک سینه‌بند طلای ۱۴ عیار و الماس بر تن ندارد و واقعاً بیش از هر چیز دیگری به گردنبند شبیه است. این قطعه با قیمت 10750 دلار به فروش می رسد، اگرچه از نظر طراحی بسیار مینیمال است. این مدل برای اینکه خود را بپوشاند، به درستی دو تکه میوه شور را جلوی سینه‌اش گرفت.

اینستاگرام/@haileybieber/@cameron_hammond

“سوتین” توسط Jacquie Aichie، یک برند جواهرات خوب که به خاطر جواهرات بدنه گران قیمت خود شناخته شده است، ساخته شده است. بلا حدید، ریحانا، امیلی راتاجکوسی و ستارگان دیگر همگی از جواهرات بدنه این برند استفاده کرده‌اند، بنابراین به احتمال زیاد شما این قطعات را در اطراف دیده‌اید.

بیبر از این قطعه استفاده کرد (احتمالاً قیمت گزاف آن این را تضمین می کرد) و دوباره آن را پوشید، بار دوم به شیوه ای کمتر رسوایی، زیر یک تاپ بیکینی گلدار سبز، نارنجی و زرد از Heavy Manners.

بیبر پس از آن رخ می دهد که او هفته گذشته مدتی را در کانادا گذراند و راه اندازی Rhode up North را تبلیغ کرد. برای این مناسبت، بیبر با رویکرد کاملاً متضادی نسبت به لباس پوشیدن، انتخاب کرد که لباس فراگامو بپوشد که او را کاملا جدا از پشتش می پوشاند. دو ظاهر بسیار متفاوت دوگانگی مدل و استایل او را ثابت می کند.