اسکارلت جوهانسون در مورد چرا اینستاگرام ندارد: “نفس من خیلی شکننده است”

اسکارلت جوهانسون به اندازه کافی بالغ است که اعتراف کند که اینستاگرام ندارد زیرا این احساس را به او می دهد که «با گوشی مادرشان مثل یک بچه سه ساله باشد». او بانوی اول انتقام‌جویان و (به هر حال طبق یک نظرسنجی) سومین زن سرگرم‌کننده زن مورد علاقه آمریکاست، که فرض می‌کنیم به این معنی است که اگر بخواهد می‌تواند به راحتی ارتش بیش از 10 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام را فرماندهی کند. با این حال، این بازیگر 38 ساله همیشه از اینستاگرام، توییتر و دیگر رسانه‌های اجتماعی دوری کرده است – و حالا بالاخره دلیل آن را توضیح می‌دهد.

“راستش من آنقدر شکننده هستم که نمی توانم رسانه های اجتماعی داشته باشم. من نمی توانم. جوهانسون هنگام مهمان شدن در برنامه گفت: نفس من خیلی شکننده است محرمانه لاغر او و او پادکست «مغز من خیلی شکننده است. من مثل یک گل ظریف هستم.»

جوهانسون اعتراف کرد که یک بار اینستاگرام داشته است، اما متوجه شد که پس از سه روز کمی از دنیای عمیق خارج شده است. او می‌گوید صفحه شخصی را پیدا کرده است که به سختی می‌شناخت و تنها پس از چند دقیقه، اطلاعات زیادی درباره زندگی آنها داشت. او گفت: “اکنون می دانم که شما یک پیتبول و دو دختر دارید و مانند بربنک زندگی می کنید.” من فقط 17 دقیقه وقت را تلف کردم. اکنون احساس می‌کنم باید به کالیفرنیا نقل مکان کنم، این سگ خاص را بگیرم و زندگی‌ام را به این روش‌هایی که خیلی بد به نظر می‌رسید تغییر دهم.»

همه ما می توانیم با این واقعیت که اینستاگرام حتی می تواند اسکارلت جوهانسون را احساس بدی کند، آرامش داشته باشیم.

اما اکنون که جوهانسون خط مراقبت از پوست خودش را دارد، The Outset، باید به خواسته‌های همیشگی الگوریتم برای تولید چیزی تسلیم شود و متوجه شد که در واقع به ساختن TikTok گاه و بیگاه علاقه دارد. حداقل به صورت حرفه ای.

او گفت: “من دوست دارم نظرات مشتریان را بخوانم و آنها را برای مردم در TikTok اجرا کنم، اما TikTok ندارم.” “این قطعا سرگرم کننده است. سرگرمی TikTok. هر بار که آن را در دفتر می بینم، با گوشی مادرشان مانند یک بچه سه ساله می شوم که کاملاً در آن غرق می شوم. بنابراین به همین دلیل می دانم که نمی توانم آن را داشته باشم.»

این احتمالا برای بهترین است. او به هر حال اتفاقات زیادی دارد، از جمله بازگشت آتی او به ریشه های فیلم مستقل خود با ایفای نقش اصلی در فیلم وس اندرسون. شهر سیارکی.