کایا گربر، کیت هادسون و الیزابت ماس ​​در حال همکاری در یک فیلم جدید هستند

وقتی نوبت به بازیگری می رسد، کایا گربر تازه شروع کرده است. مدلی که در چند سال گذشته با نقش‌های کوچک در هر دوی این هنر، انگشت خود را در این حرفه فرو برده است داستان ترسناک آمریکایی و داستان های ترسناک آمریکایی (بله، ظاهراً تفاوتی وجود دارد)، به تازگی برای یک فیلم جدید قرارداد امضا کرده است، و به زودی این شانس را خواهد داشت که در کنار برخی از بازیگران زن کهنه کار حضور داشته باشد.

بود به تازگی اعلام کرده است که گربر در کنار الیزابت ماس ​​و کیت هادسون در یک تریلر روانشناختی جدید از مکس مینگلا که گربر به لطف نقش کوچکش در فیلم دیمین شازل با او کار کرده است، بازی خواهد کرد. بابل. فیلم جدید به نام پوسته، به گفته او، “زمانی که وسواس فرهنگی بشریت نسبت به جوانی و زیبایی به افراط های جدیدی کشیده شود” در آینده رخ می دهد. ضرب الاجل. ماس در این فیلم نقش سامانتا را بازی خواهد کرد، زنی که فرصتی برای امتحان شل، یک شرکت جدید که نوید جوانی ابدی را به مشتریانش می دهد، داده می شود. پس از گذراندن دوره درمان، سامانتا شروع به ایجاد دوستی با مدیر عامل شرکت شل، زوئی، با بازی هادسون می کند. زمانی که بیماران شل سابقاز جمله اینفلوئنسر کلوئه، با بازی گربر – شروع به ناپدید شدن کرد، با این حال، سامانتا متوجه می‌شود که ممکن است در خطر باشد.

پوسته مینگلا گفت: فیلمی در ژانر بسیار سرگرم‌کننده با شخصیت‌های نمادین و مضامین جهانی است که مطمئناً افراد را مدت‌ها پس از خروج از تئاتر با هم صحبت می‌کنند. ماس، که سال ها با مینگلا کار کرده است سرگذشت ندیمهاین یکی از منحصربفردترین، سرگرم کننده ترین و خاص ترین فیلمنامه هایی است که تا به حال خوانده ام و بسیار مفتخرم که به عنوان یک بازیگر در آن نقش داشته باشم و از اینکه مکس با این شخصیت به سراغ من آمد، که شبیه هیچ کس دیگری نیست. قبلاً بازی کرده ام.»

جدول زمانی فیلم مشخص نیست، اما اگر به دنبال این هستید که گربر را زودتر در صحنه بازی ببینید، خوش شانس هستید. این مدل به زودی وارد صحنه خواهد شد پایین، یک کمدی نوجوان از ریچل سنوت و اما سلیگمن. این فیلم در ماه مارس در SXSW اکران شد و اوت امسال در سینماها اکران خواهد شد.