پریانکا چوپرا در مورد جراحی نادرست صورت که او را در “افسردگی عمیق و عمیق” قرار داد

پریانکا چوپرا در مورد دوران تاریکی از زندگی خود شروع می کند، زمانی که او برای اولین بار به عنوان یک بازیگر شروع به کار کرد، رویه ای ناموفق را برای من به ارمغان آورد. این ارگ ستاره ادامه داد نمایش هوارد استرن برای تبلیغ برنامه جدید Prime Video خود، و در نهایت به بحث در مورد جراحی بینی ناموفق که او را به “افسردگی عمیق و عمیق” کشاند، پرداخت.

چوپرا توضیح داد که پزشکش به او توصیه کرده است که این روش را در اوایل دهه 2000 انجام دهد تا پولیپ در حفره بینی خود برداشته شود. در حالی که باید یک جراحی نسبتاً ساده می بود، جراح در حین عمل اشتباه کرد و باعث شد چهره چوپرا بعد از این واقعیت “کاملاً متفاوت” به نظر برسد. در آن زمان، این بازیگر نسبتاً تازه از برنده شدن در دوشیزه جهان 2000 بود و اخیراً کار در بالیوود را آغاز کرده بود. نتایج این عمل جراحی ناموفق باعث شد که او شغل خود را در سه فیلم مختلف از دست بدهد و او را به افسردگی کشاند، زیرا فکر می‌کرد حرفه بازیگری‌اش «قبل از شروع به پایان رسیده است».

این بازیگر ادامه داد و گفت که نمی‌خواهد بعد از عمل از خانه خارج شود، اما در نهایت پدرش که اتفاقاً پزشک است، او را متقاعد کرد که جراحی اصلاحی انجام دهد. او گفت: “من از این می ترسیدم، اما او می گفت، “من با شما در اتاق خواهم بود.” او دستان مرا از میان آن گرفت و به من کمک کرد تا اعتماد به نفسم را تقویت کنم.

چوپرا پس از برنده شدن در دوشیزه جهان در سال 2000.

Michael Crabtree – PA Images/PA Images/Getty Images

این اولین بار نیست که چوپرا در مورد این جراحی نادرست صحبت می کند. در خاطرات خود در سال 2021، ناتمام، او درباره احساس «ویران و ناامیدی» پس از این حادثه نوشت. این بازیگر در کتاب به جزئیات بیشتری پرداخت و توضیح داد: «در حین تراشیدن پولیپ، دکتر به طور تصادفی پل بینی من را نیز تراشید و پل فرو ریخت. وقتی زمان برداشتن بانداژها رسید و وضعیت بینی ام مشخص شد، من و مامان وحشت کردیم. بینی اصلی من از بین رفته بود. صورتم کاملا متفاوت به نظر می رسید. من دیگر من نبودم.» این وضعیت با پوشش رسانه ای جراحی او بدتر شد و روزنامه ها او را “چوپرا پلاستیکی” نامیدند.

در سال‌های پس از آن، جراحی‌های اصلاحی مختلف و گذشت زمان به چوپرا کمک کرده است تا ادامه دهد. او گفت: «در حالی که چند سال طول کشید تا هر بار که در آینه نگاه می‌کردم، غریبه‌ای را دیدم که به من خیره می‌شود، من به این چهره عادت کرده‌ام. حالا وقتی در آینه نگاه می کنم، دیگر تعجب نمی کنم. من با این من کمی متفاوت صلح کردم.»