کاترین هان در «چیزهای زیبای کوچک»، آگاتا هارکنس از مارول

اسپویلرهای نور برای چیزهای کوچک زیبا در پیش.

کاترین هان در بحبوحه یک لحظه سرنوشت ساز دیگر قرار دارد. پس از بازی لیلی لبوفسکی مشاور غم و اندوه در درام جنایی NBC عبور از اردن و در کمدی هایی مانند چگونه یک پسر را در 10 روز از دست بدهیم، برادر ناتنی، و شفاف، این بازیگر پرکار برای بیش از دو دهه هوش و ذکاوت نقش های دراماتیک را در هم آمیخته است. با این حال، در سال‌های اخیر، هان دچار نوعی رنسانس حرفه‌ای شده است و نقش زنان درهم و برهم و پیچیده 40 ساله‌ای را بازی می‌کند که در مرکز روایت خودشان قرار دارند.

هان می‌گوید: «من نمی‌توانم این نوع نقش‌های ضدقهرمانی را که به‌طور سنتی فضاهای مردانه را اشغال می‌کنند، بازی کنم. دبلیو از آتلانتا، جایی که او چند ماه گذشته را در نقش آگاتا هارکنس در سریال جدید MCU به نام آگاتا: کوون آشوب (با توجه به فرم مارول، این بازیگر نمی تواند چیز زیادی بگوید، به جز: “عالی است. هر چیزی که فکر می کنید در مورد آن می دانید، اشتباه است!”). و آن شخصیت یک زن است، اتفاقاً در اواخر 40 سالگی است و اتفاقاً همه چیزها به یکباره بسیاری از زنان دیگر این کار را انجام می دهند – اینطور نیست که من تنها باشم – اما من هیجان زده هستم که این فرصت ها اتفاق می افتد.”

آخرین نقش هان، به عنوان یک همسر و مادر دست و پاگیر که به او فرصتی داده می شود تا حرفه نویسندگی خود را که زمانی امیدوارکننده بود، احیا کند، با کار او در Prime Video’s مطابقت دارد. من عاشق دیک هستم و HBO خانم فلچر. ساخته شده برای تلویزیون توسط لیز تیگلار و بر اساس مجموعه مقالات شریل استرید، چیزهای کوچک زیبا کلر (هان) را دنبال می کند، زنی مبارز که با اکراه موافقت می کند که نقش ستون مشاوره ناشناس “Dear Sugar” را به عهده بگیرد، در حالی که روابط خود با همسرش، دنی (کوئنتین پلیر) و دختر نوجوانشان، Rae (Tanzyn Crawford) سقوط می کند. جدا از هم. زمانی که کلر تصمیم می‌گیرد داستان‌هایی از زندگی خود تعریف کند تا درس‌هایی را به خوانندگانش بدهد، کلر مجبور می‌شود لحظات مهمی از دوران کودکی‌اش تا امروز را مرور کند، از جمله تأثیر مخرب و پایدار از دست دادن مادر مجردش، فرانکی (مریت وور) در سال های اولیه.

هان – یکی از طرفداران بزرگ خاطرات Strayed در سال 2012، وحشی: از گمشده تا پیدا شده در مسیر اقیانوس آرام کرست، که چند سال بعد در فیلم نامزد اسکار با بازی ریس ویترسپون و لورا درن اقتباس شد – اعتراف می کند که نخوانده بود. چیزهای کوچک زیبا قبل از امضای پروژه اما او متوجه شد که خلبان تیگلار هم “دردناک خنده دار” و هم عمیقاً انسانی است.

او می‌گوید: «آنچه مرا تحت تأثیر قرار داد صداقت رادیکال در آن سؤالات مطرح شده برای «شکر عزیز» و تصمیم او برای ورود به آن به گونه‌ای بود که کاملاً برای آن آماده نیست. “من هیچ رسانه اجتماعی ندارم، اما زمان صدای گزش ها و پستی های عجولانه توییتر است، و ناشناس بودن می تواند سپری برای این نوع تفرقه افکنی باشد. و نوشته‌های این کتاب به شیوه‌ای واقعی و صادقانه ارتباط برقرار می‌کنند.»

تیگلار، فیلمنامه نویس باتجربه ای که آثارش عبارتند از آتش های کوچک همه جا و نمایش صبحگاهیاو می‌گوید که می‌دانست که هان برای این نقش مناسب است قبل از اولین ملاقاتشان. نویسنده می افزاید: «هر کاری که کاترین انجام می دهد بر اساس حقیقت است. او گفت، وقتی او به زوم اولیه ما آمد – پر از عشق، با موهای ژولیده، عینک های غول پیکر و با حدود ده بالش که پشت سرش چیده شده بود – به گروه پیام دادم. [of executive producers]”اوه خدای من، او کامل است. او کلر است.»

کاترین هان در نقش کلر در چیزهای کوچک زیبا.

با حسن نیت از Hulu

هان بعداً در مراحل توسعه به سریال پیوست و مایل نیست برای کارهای خود در پشت صحنه به عنوان اولین تهیه کننده اجرایی اعتباری قائل شود. اما تیگلار می‌گوید که این بازیگر علاوه بر اینکه در انتخاب بازیگران، کارگردانان و روسای بخش «بسیار درگیر» بود، همیشه نویسندگان را تحت فشار قرار می‌داد تا درباره «تماس و پاسخ گذشته و چگونگی ادغام خطوط زمانی دوگانه» در فیلم فکر کنند. فصل اول هشت قسمتی

تیگلار توضیح می‌دهد: «بیش از هر چیز، او به خودش این آزادی را داد که آشفتگی و پیچیدگی کلر را احساس کند. ما با یک همکار فوق‌العاده، کیم گیلینگهام، که یک مربی بازیگری است، کار کردیم و او به ما گفت که به کمال نیاز نداریم. کاترین در آوردن آن قسمت‌های خود روی میز نترس بود و این به همه اجازه می‌داد به همان اندازه شجاع باشند.»

کاترین هان در نقش کلر و تانزین کرافورد در نقش رائه در چیزهای کوچک زیبا.

با حسن نیت از Hulu

هان چند کارگاه داشت – یکی قبل و دیگری در حین تولید – با سارا پیجون، بازیگر وحشی ها که نقش کلر جوان را بازی می کند، تا هر گونه بافت پیوندی بین نسخه های خود از شخصیت پیدا کند. هان می‌گوید، اما به زودی برای هر دوی آنها مشخص شد که کلر جوان نمی‌توانست تصور کند که در دهه‌های بعد به چه کسی تبدیل می‌شود، بنابراین لازم نبود که درباره نقش‌های خود در مورد این نقش صحبت کنند.

حتی در پایان فصل، زمانی که هر دو کلر صحنه‌هایی را در مورد درگذشت نابهنگام فرانکی به اشتراک گذاشتند، هان احساس کرد که برای او و پیجون مهم است که نوع «تجربه موازی» خود را داشته باشند. آن‌ها صحنه‌هایشان را به‌طور جداگانه فیلم‌برداری کردند و تدوین‌گران توانستند آن‌ها را در پس‌پرداکشن کنار هم بگذارند. در جدول زمانی قبلی نمایش، کلر «در چنین حالت غمگینی است، مادرش تازه مرده بود، و [my] هان می گوید که کلر 20 سال تجربه در مورد چگونگی دفاع از خود و مقابله و یافتن راه های اعتیادآور، ناسالم و سالم برای مدفون کردن این درد داشت.

در عوض، پیجون برای چند قسمت از هان را تحت الشعاع قرار داد و بازیگران همدیگر شعر و موسیقی را برای یکدیگر ارسال می‌کردند، که هان می‌گوید: «یک روش بسیار زیبا برای ارتباط غیرکلامی بود. به نظر نمی رسید که کسی باید از نظر عملکرد چیزی را مطابقت دهد یا تقلید کند.

کاترین هان در نقش کلر و کوئنتین پلیر در نقش دنی در چیزهای کوچک زیبا.

با حسن نیت از Hulu

هنگامی که بینندگان برای اولین بار کلر را در زمان حال ملاقات می کنند، او پس از شرکت در یک مهمانی در خانه سالمندانی که در آن کار می کند، مست می شود. سپس، پس از اینکه شوهرش او را بیرون می کند، مجبور می شود به خانه خودش نفوذ کند. برای هان – که می‌گوید بلافاصله با پلیر و کرافورد برای تشکیل واحد در قلب سریال احساس شیمی کرد – ماهیت خام و بدون فیلتر زندگی خانوادگی کلر در بین بینندگان، به‌ویژه آن‌هایی که برای مدت طولانی همسر و والدین بوده‌اند طنین‌انداز خواهد شد. .

هان توضیح می‌دهد: «بزرگ‌ترین درگیری او با دخترش، رائه، فشاری است که او به او وارد می‌کند تا چیزهایی را که خودش نمی‌توانست انجام دهد، انجام دهد. «دخترش در حال گذراندن سفر هویتی خود است و سعی می‌کند ادامه دهد. [Clare and Danny] خیلی عمیق یکدیگر را دوست دارند، اما آنها به تازگی در کروز کنترل بوده اند. او از اینکه برای برادرش کمانچه دوم است، حالش به هم می‌خورد. او نمی تواند کاملاً رها کند. او باید برای مرگ مادرش غمگین باشد و نمی تواند بفهمد چگونه.

هان می‌گوید که با بزرگ‌تر شدن، عطش او برای گفتن داستان‌های عمیق‌تر درباره زنانگی بیشتر شده است – و او اشتهایش را از طریق داستان‌گویی طولانی در تلویزیون ارضا می‌کند. بنابراین تصادفی به نظر نمی رسد که بازگشت او به رسانه با موج فزاینده ای از بازیگران زن باتجربه دیگر که پروژه های خود را تولید می کنند و فضایی برای بازتعریف معنای زنی با سن معین در این تجارت ایجاد می کنند، همزمان شده است.

هان کشف کرد که زیبایی در ناشناخته وجود دارد. هان در جریان پانل انجمن منتقدان تلویزیونی برای نمایش در ژانویه با خنده به خبرنگاران گفت: “من شخصی را روی کره زمین نمی شناسم که به طور خاص به او اعتماد داشته باشم که بگوید آنها با هم چیزهای خوبی دارند.” ما دائماً در تلاشیم تا آن را کشف کنیم، و این زیبایی هر یک از این نقش‌هایی است که من به اندازه کافی خوش شانس بودم که بازی کنم. جایی که من به عنوان یک بازیگر دوست دارم بین آن چیزی است که در گلوی شما گیر می دهد: “این یک خنده یا هق هق است؟” من حدس می زنم که آن مکان “بهم ریختگی” نامیده می شود. اما، برای من، این فقط یک شخص بودن نامیده می شود، و یعنی ژانر مورد علاقه من.»

چیزهای کوچک زیبا جمعه در Hulu نمایش داده می شود.