ریحانا برای یک شب بیرون رفتن با خانواده لباس هاکی پوشید

ریحانا می تواند تقریباً هر چیزی را شیک نشان دهد، حتی یک پیراهن هاکی. چهارشنبه شب، این خواننده برای صرف شام با A$AP Rocky و پسر 11 ماهه آنها برای صرف شام در رستوران مورد علاقه خود جورجیو بالدی رفت. پیراهن ممکن است برای شام در یک رستوران ایتالیایی گران‌قیمت به نظر نمی‌رسد، اما این را به ریحانا بسپارید تا این لباس را به کمال برساند و با انجام این کار، دسته‌بندی کد لباس جدید لباس‌های ورزشی مناسب کوکتل را ایجاد کنید.

اگر بخواهیم منصف باشیم، این یک پیراهن هاکی معمولی نبود، بلکه یک پیراهن هاکی قدیمی وو تانگ از دهه 90 بود. ریحانا زیر آن یک دامن بلند و شفاف سن لورن، کفش پاشنه بلند سن لورن مشکی و یک جفت عینک آفتابی Maison Margiela x Gentle Monster به تن کرد. انبوهی از جواهرات، از جمله دو چوکر و چند حلقه بزرگ، و یک لب قرمز تیره، مجموعه را کامل می‌کردند.

این اولین باری نیست که ریحانا پیراهن می پوشد. در واقع، به نظر می رسد که لباس های ورزشی برای خواننده کمی مورد توجه قرار گیرد. در ماه آگوست، ریحانا با یک پیراهن قدیمی آبی TLC Fanmail Chargers که آن را با شلوار مارنی تزیین کرد، پا به میدان گذاشت.

در همین حال، پسر ریحانا با این خواننده با لباسی کاملا سفید ست کرد و با زیپ‌آپ سفید، شورت و جوراب‌های کوچک کاملاً دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید. حتی پستانک او با بقیه گروه هماهنگ می شد. این نوزاد که ماه آینده یک ساله خواهد شد، به نظر پاپاراتزی ها تقریباً هول نشده بود. زندگی پسر ریحانا و راکی ​​اینگونه است.

وقتی صحبت از راکی ​​شد، او هم برای قرار شام شیک به نظر می‌رسید، یک مجموعه کاملا مشکی و چرمی به شکل شلوار و یک ژاکت بمب‌افکن کلاهدار. همه با هم، این سه نفر برای یک گروه کاملا هماهنگ ساخته شدند.

هالیوود JR / BACKGRID