در “Sanctum Unmasked”، کارلی اسکیورتینو با باشگاه جنسی مخفی روبرو می شود

به عنوان یک نویسنده مسائل جنسی و روابط که سریال Vice اسلاوتور کارلی اسکیورتینو که او را در حال سفر در سراسر ایالات متحده برای مصاحبه با افرادی با زندگی جنسی جایگزین دیدم، با افراد عجیب و غریب خود آشنا شده است. (مهمترین آنها: بتی دادسون، که جلسات گروهی را برای آموزش خودارضایی به زنان برگزار کرد؛ و گروهی به نام گله پونی کوه راکی، که اعضای آن تمایل زیادی به بازی‌های اسب‌محور دارند.) اما این متخصص جنسی و مقاله‌نویس می‌گوید آخرین مورد او پروژه – یک پادکست وقایع نگاری SNCTM (تلفظ Sanctum)، باشگاه جنسی که از آن الگوبرداری شده است چشمان کاملا بسته –او را به یکی از «پیچیده‌ترین شخصیت‌هایی» که تا به حال با آن برخورد کرده بود رساند: دیمون لانر.

لانر، که در سال 2013 ایده باشگاه لس آنجلس را داشت، سوژه Sciortino و iHeartMedia است. مقدس بی نقاب پادکست که در آوریل منتشر می شود. او ابتدا SNCTM را برای رهایی از بدهی ایجاد کرد، اما تا سال 2015، اعضا تا صدها هزار دلار برای دسترسی به bacchanals انحصاری او پرداخت کردند. شایعاتی مبنی بر حضور چندین چهره مشهور و سیاستمدار وجود دارد، اما اسکیورتینو نامی را ذکر نمی کند. مجری که هم نوشت ووگستون جنسی “بی نفس”، یک سال گذشته را صرف کار روی این پادکست کرده است – با مجریان اروتیک کلوپ، مهمانانی که در آنجا شرکت کردند و خود لانر مصاحبه کرده است. اسکیورتینو می‌گوید: «در ابتدا نمی‌دانست به من اعتماد دارد یا نه. “این شد این رابطه که در آن سعی کردم به کسی ثابت کنم که بهترین نیت روزنامه نگاری را دارم. من سعی نداشتم فقط این شخص را لغو کنم.»

با این حال، موضوع از مقدس بی نقاب و آنچه در باشگاه اتفاق می‌افتد گاهی تاریک می‌شود و موضوعاتی مانند عینیت‌سازی، رضایت، کار جنسی و سوء استفاده را بررسی می‌کند. در هسته خود، این نمایش کاوشی است در مورد اینکه چگونه فانتزی های جنسی، روابط، پول و قدرت در هم تنیده شده اند – و چگونه می توانند برخی را به سقوط بکشانند.

اولین بار چگونه در مورد SNCTM شنیدید؟

صادقانه بگویم، مهمانی‌های جنسی واقعاً چیز من نیست – من یک نمایشگاه‌گرا یا فضول نیستم. اما به دلیل شغلم، تعداد زیادی را دیده بودم و شنیده بودم. من همیشه آنها را بیشتر به عنوان یک آزمایش انسان شناختی می دیدم. این فقط محیطی نیست که در آن بهترین رابطه جنسی زندگی ام را داشته باشم. من افرادی را می‌شناختم که سال‌ها پیش در دوران اوج آن به SNCTM رفتند و داستان‌های دیوانه‌کننده‌ای برای من تعریف کردند. یکی از دوستانم چند نوازنده را می شناخت که آنجا کار کرده بودند. به نظر می رسید این مکان در زمانی به هم ریخته، قبل از من هم، با محدودیت کمتری بازگشته بود—وحشی و جذاب و مشکل ساز و هیجان انگیز. سپس iHeartMedia در مورد انجام پادکست به من نزدیک شد و من آن را بیشتر بررسی کردم.

نزدیک شدن iHeartMedia به شما غیر معمول به نظر می رسد.

آنها سعی می کردند کسی را برای میزبانی پیدا کنند. فکر می‌کنم کمی سخت بود، زیرا کسی بود که باید با شخصیت پیچیده‌ای که شخصیت اصلی است کنار بیاید.

در مورد دیمون لانر صحبت می کنید؟

آره. باشگاه هنوز در یک تکرار جدید وجود دارد. دیمون SNCTM را در سال 2019 به مدیریت جدید فروخت، تقریباً برای اینکه یک نهاد شرکتی تر باشد. پس از همه گیری، دوباره باز شد. من قبلاً هرگز واقعاً با چنین کسی صحبت نکرده بودم و در طول هفته ها به مدت 20 ساعت با او مصاحبه کردم تا داستان شخصی او را بگویم. در نهایت یک رابطه بسیار خاص ایجاد می کنید.

این چه نوع رابطه ای است؟

بدیهی است که با گذشت زمان بیشتر با هم آشنا شدیم. اما در ابتدا، فکر می‌کنم او به من مشکوک بود، زیرا، منظورم این است که چطور ممکن است نباشی؟ او مثل این است که این زنی که من نمی شناسم داستان زندگی من را تعریف می کند و می تواند مرا شستشو دهد. کل پادکست از او انتقاد نمی کند، اما او را تحسین نمی کند. بخشی از داستان درباره این است که او می داند که در موقعیت پیچیده ای قرار داشته و کارهایی را انجام داده است که اکنون انجام نمی داد.

آیا برای جلب نظر افرادی که در باشگاه حضور داشتند مشکل داشتید؟

ما دریافتیم که مردم مایل هستند—بسیاری از اجراکنندگانی که صحبت کردند درباره چیزهای واقعاً صمیمی، تجربیات خوب و تجربیات بد صحبت کردند. این یک زن در مورد یکی از افراطی ترین کارهایی که SNCTM انجام داد به ما گفت: این حراج زنان در باشگاه. زنان، برهنه، در مقابل مردانی که برای شام به آنها پیشنهاد می دادند، برخاستند. و معنای آن در یک منطقه بسیار خاکستری وجود دارد. یک زن در مورد 20 سالگی صحبت می کرد که چقدر متجاوزانه است، اما این احساس پیچیده بود زیرا به نوعی احساس خوبی داشت. اما بعد از آن افراد دیگری گفتند، نه، من مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم.

به خوبی شناخته شده است که رابطه جنسی به طور ذاتی با پول و قدرت مرتبط است. اما کار کرد پناهگاه باعث می شود شما در مورد ارتباط آنها به یکدیگر افشاگری کنید؟

به نوعی، حتی بیشتر نشان داد که جهان قبل از سال 2017، قبل از من نیز چقدر متفاوت بود. این یک جشن بدون مرز بود که منجر به تجربه‌های بسیار سرگرم‌کننده و برخی تجربیات بی‌نظیر و احتمالاً آسیب‌زا شد. کار بر روی این موضوع نیز به من تایید کرد که چگونه، اگر ثروتمند هستید، می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. پویایی های جنسیتی خاصی وجود دارد که در باشگاهی ایجاد می شود که فوق العاده گران است. آنها تقریباً برای همه ممنوع هستند، و حتی اگر بتوانید آن را بپردازید، باید آن را از طریق فرآیند درخواست دیگری انجام دهید که در مورد اینکه آیا شما به اندازه کافی گرم هستید یا خیر. و چه اتفاقی می‌افتد اگر قیمت‌ها برای آقایان هزاران باشد، اما خانم‌ها رایگان وارد شوند؟

بسیاری از مردان بیش از 10000 دلار برای خدمات بطری پرداخت می کردند. یک زن که در SNCTM کار می کرد به من گفت که احساس می کند تحت فشار قرار می گیرد تا «بخشی از سرگرمی» باشد. این یکی از سؤالاتی است که در بالای پادکست می‌پرسیم: حضور در فضایی که قصد دارد فضایی از آزادی جنسی بدون شرم ایجاد کند، اما در عین حال از نظر طراحی کاملاً نخبه‌گرا است، چگونه است؟

می خواستم در مورد ستونت ازت بپرسم اسلاوتور. آیا چیزی هست که خوانندگانتان از طریق نامه‌ها و ایمیل‌هایشان درباره رابطه جنسی به شما یاد داده‌اند که قبلاً نمی‌دانستید؟

از ابتدا، زمانی که من وبلاگ می نوشتم، همیشه این فشارسنج جالب برای آنچه در بین مردم طنین انداز می شود، بوده است. این امر آشکار کننده مسائلی است که مردم در زندگی خود با آن سروکار دارند. من همیشه شوکه بودم که دفعاتی که در مورد مشکل رسیدن به ارگاسم در حین رابطه جنسی، به ویژه سکس دخول، نوشتم، پاسخ ده برابر در مقایسه با هر چیز دیگری بود. اینها چیزهایی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند که پنهان است. و سپس شروع می کند به اینکه شما احساس ارتباط بیشتری با انسانیت کنید.

آیا چیزی از نظر جنسی یا در مورد زندگی عاشقانه شخصی شما وجود دارد که هرگز به طور عمومی درباره آن صحبت نکنید؟

بزرگترین مورد زمانی است که من و چهار سال و نیم سابقم سال گذشته در طی شش ماه از هم جدا شدیم. من نمی نوشتم، “آه، من بیشترین استرس را در رابطه ام داشته ام! ممکن است از هم جدا شویم! زوج درمانی امروز افتضاح بود!» وقتی چیزها برای من آنقدر خام، دشوار، تحریک کننده و گیج کننده هستند، نوشتن در مورد آن را مفید نمی دانم. قبل از اینکه بتونم در مورد چیزها بنویسم به دیدگاهی نیاز دارم.

او بسیار خصوصی بود و بر ستون من تأثیر زیادی گذاشت. اما، البته، من می خواستم به مرزهای او احترام بگذارم، زیرا در ازای آن همان را می خواهم. با بزرگتر شدن، من ذاتاً خواهان افزایش حریم خصوصی در مورد روابط خودم هستم، اما نمی‌توانم آن را به چیزی شبیه به: اصلاً نمی‌خواهم در مورد سکس مقعدی صحبت کنم.

بیایید به سؤالات رژیم غذایی فرهنگ برویم. آیا خودتان از علاقه مندان به پادکست هستید و اگر چنین است، کدام مورد علاقه شماست؟

من تمام روز، هر روز به پادکست گوش می دهم. مورد علاقه من است هر لباس پادکست، از حساب اینستاگرام Every Outfit در سکس در شهر میزبان‌ها افرادی واقعی هستند که در صنعت مد و فیلم کار می‌کنند، بنابراین آنها سطح دانش ضعیفی دارند که من ندارم. گاهی اوقات آنها فقط انجام می دهند جنسیت و شهر خلاصه اپیزودها؛ را … و درست مثل آن خلاصه خیلی بهتر از نمایش واقعی بود. من هم دوست دارم چقدر رفته. آنها به گونه ای باهوش هستند که به نوعی احمقانه به نظر می رسد و این نوع باهوش مورد علاقه من است. من خودم اینطورم احمق بودن خیلی راحت است.

کدام برنامه های تلویزیونی شما را در شب بیدار نگه داشته است؟

من یک شخص شرم آور هستم که دوباره تماشا می کنم – اخیراً دوباره تماشا کردم جنسیت و شهر و بعد دوباره تماشا کردم اشتیاق خود را مهار کنید. البته دوست داشتم نیلوفر سفید. یکی از برنامه های مورد علاقه من در تمام دوران، جین کمپیون است بالای دریاچه. همچنین، من معمولاً یک شخص رایان مورفی نیستم، اما واقعاً دوست داشتم Dahmer-Monster: The Jeffrey Dahmer Story. ریچارد جنکینز، بازیگر نقش پدر جفری دامر، بسیار خوب است.

آیا به طالع بینی اعتقاد دارید؟ علامت زودیاک شما چیست؟

من قبلاً خیلی دوست داشتم: “طالع بینی احمقانه است و باعث می شود زنان بد جلوه کنند.” اما من اکنون می بینم که چگونه می تواند سرگرم کننده باشد، و من تمام نمودار خود را می دانم زیرا هر لزبین هایی که تا به حال در لسبین ها ملاقات کرده ام آن را خوانده اند: علامت خورشید من ترازو است، با طلوع عقرب و قمر عقرب. من فکر می کنم وقتی مردم در مورد ویژگی های ترازو صحبت می کنند، درست به نظر می رسند. من همچنین تا به حال با لیبرا (به طور تصادفی) در روابط جدی قرار ملاقات داشته ام. این باید نوعی پرچم قرمز عجیب و غریب باشد.