ویکتوریا مونه درباره «جگوار دوم» و «مادر شدن» صحبت می‌کند

تضاد شدیدی بین شخصیت روی صحنه ویکتوریا مونه و خود روزمره او وجود دارد. هنگام اجرا، او با انرژی تاب دادن به مو و کمربند حرکت می کند، حضور پر زرق و برق او با کمک ظاهری تزئین شده کریستالی که او دوست دارد. به طور معمولی چت می کند، او شیرین و بی ادعا است – آنقدر که باید از او بخواهم حرفش را بزند. او گفت: “در بزرگ شدن، وقتی برای کسی آواز می خواندم، همیشه او را وادار می کردم که بچرخد تا نتواند به من نگاه کند.”

چند روز پس از گفتگوی ما، مونه اولین نمایش تیتراژ خود را داشت، اجرای پرفروش در تئاتر ال ری در لس آنجلس، جایی که همه نگاه ها به طور قطع به او بود. پس از آن، توییتر با کلیپ هایی از رقص تیغ تیز مونه همراه با تفسیر معمول طرفدارانش – مبنی بر اینکه خواننده آنطور که باید توجهش را جلب نمی کند، پر شد. مونه به این احساس قدردانی کرده است. او در خرخر ظریف خود گفت: “این واقعیت که طرفداران می گویند من دست کم گرفته شده ام به این معنی است که چیزهای بیشتری برای من می بینند.”

این بدان معنا نیست که Monét قبلاً انجام نشده است. او سال هاست که نشان خود را در صنعت موسیقی گذاشته است. در سال 2008، یک تهیه کننده در Motown Records پس از شنیدن موسیقی او در Myspace از او دعوت کرد تا به یک گروه دختر بپیوندد. گروه هرگز محقق نشد، اما مونه که در آن زمان 15 سال داشت، از ارتباطاتی که در طی آن سرمایه گذاری کوتاه ایجاد کرد برای ورود به ترانه سرایی استفاده کرد. در سال 2010، او اولین جایگاه خود را در آهنگ دیدی و Dirty Money به نام «از اینکه تو دوستم داری متنفرم» داشت. او گفت: “من اینطور فکر می کردم، وای، این واقعاً عالی است که میراث خود را در اطراف گسترش دهم و به زندگی دیگران کمک کنم.”

ویکتوریا مونه یک لباس می پوشد دیور مخزن؛ فندی شلوار؛ جی. هانا گوشواره و انگشتر.

از آنجا همه چیز شروع به اوج گرفتن کرد. او در سال 2013 با آریانا گرانده ملاقات کرد، زمانی که گرانده هنوز یک ستاره ناشناخته و مو قرمز نیکلودئون بود. مونه به او کمک کرد تا اولین آلبوم خود را بنویسد، واقعا مال شماو پیوندی خارج از استودیوی ضبط شکل گرفت. آنها به همکاری در آلبوم های بعدی گرانده ادامه دادند و دو تا از همکاری های آنها، “7 Rings” و “Thank U, Next” به شماره 1 جدول بیلبورد رسید.

مونه گفت: «این یک لحظه آزادی بود. این موفقیت به او ثبات مالی داد و او هر دلار را وارد کار انفرادی خود کرد. بین سال‌های 2014 تا 2018، او با الهام از موسیقی‌ای که در کودکی در ساکرامنتو در خانه شنیده بود، چهار EP منتشر کرد. در سال 2020 دیسکو فانک آمد جگوار، یک “پروژه” نه آهنگی که قرار بود اولین قسمت از سه قسمت متوالی باشد که با هم اولین آلبوم مونه را تشکیل می دهند. همه گیری او را مجبور کرد تا جدول زمانی اصلی خود را اصلاح کند. دومین و آخرین تکرار تابستان امسال کاهش می یابد.

جگوار II به عنوان اولین آلبوم واقعی مونه به تنهایی زندگی خواهد کرد. این به کاوش خواننده در مورد مضامین دهه 70 که همیشه منبع اصلی الهام بوده اند، ادامه می دهد. حس یکپارچه سازی با صدای شیپورها و ریف های گیتار فانک کلاسیک تقویت می شود، اما ترکیبی از هیپ هاپ نیز وجود دارد. او درباره پروژه جدید گفت: “امیدوارم مردم فقط رشد و بلوغ را بشنوند.”

مونه در فوریه 2021 دخترش هیزل را به دنیا آورد. این رویداد دیدگاه او را نسبت به زندگی تغییر داد، اما تأثیر ملموس تری نیز بر او به عنوان یک هنرمند گذاشت. او گفت: “صدای من خیلی تغییر کرده است.” “فکر می کنم بارداری به نوعی لحن من را کامل کرد.” او همچنین یک شریک دوتایی جدید به دست آورده است. آن صدا زدن در پایان «هالیوود»؟ این اولین ویژگی هیزل است.

او درباره آهنگ «هالیوود» که با گروه افسانه‌ای ضبط کرد، گفت: «فکر می‌کردم مادربزرگم واقعاً از شنیدن نوه‌اش و زمین، باد و آتش در یک آهنگ با هم افتخار می‌کند. هیزل در آن زمان تنها چهار ماه داشت، بنابراین تنها چیزی که می‌توانست ارائه دهد «شادی و خنده» بود، اما خواننده آینده درخشانی را برای دخترش می‌بیند. او گفت: “اکنون او در حال آواز خواندن است، بنابراین فکر می کنم احتمالاً موسیقی بیشتری از او خواهد آمد.” «اگر بتوانم برای او آهنگ بسازم، واقعاً آن را دوست خواهم داشت. من نویسنده او خواهم شد.»

مو توسط داونتا واشنگتن برای Oribe در OPUS Beauty. گریم گریس پی برای گروه دیوار. دستیار عکس: Skye Anderson; دستیار مد: نیکول گراستی; خیاط: ایرینا تشارتاریان.