آلبوم کارول جی صحبت می‌کند «Tomorrow Will Be Bonito» و برای طرفدارانش باز می‌شود

وقتی کارول جی در پنجره زوم من ظاهر می شود، او تصویر اصلی پری دریایی کوچک است. موهای قرمز روشن این سوپراستار کلمبیایی بلند، موج دار و خیس است و پوست درخشان او به نظر می رسد که فقط با غبار دریا اسپری شده باشد. عشق او به این موجود خارق‌العاده به خوبی شناخته شده است – در کنسرت‌هایش، طرفداران با کلاه گیس‌های قرمز عروسک‌های پری دریایی را به پای او پرتاب می‌کنند – اما برخلاف داستان پریان هانس کریستین اندرسن، داستان کارول درباره یافتن و محافظت از صدایش است.

کارولینا گیرالدو ناوارو در مدلین، کلمبیا به دنیا آمد و بزرگ شد. اولین تلاش او در این صنعت به عنوان یک رقیب در نسخه این کشور بود ایکس فاکتور در سال 2006، زمانی که او 14 سال داشت. اما در سال‌های پس از ظاهرش، مدیران شرکت‌های ضبط موسیقی او را از خود دور کردند و به او گفتند جایی برای زنان در رگیتون وجود ندارد، ژانری که به‌خاطر شاخی‌های مردانه‌اش معروف است. خوشبختانه او از حمایت کامل والدینش برخوردار بود. او می گوید: «آنها از روز اول به من ایمان داشتند. بنابراین من همیشه سعی می‌کنم این پیام را بفرستم که خانواده‌ها باید به بچه‌هایشان اعتماد کنند و بگذارند هر چه می‌خواهند باشند.»

فندی لباس؛ جنیفر فیشر گوشواره؛ خرسها حلقه؛ مارک جیکوبز چکمه

او به عنوان یک هنرمند مستقل به سراسر کلمبیا سفر کرد و در پردیس‌های کالج، مکان‌های تفریحات شبانه و در جشنواره‌ها اجرا کرد. او توجه نیکی جم را به خود جلب کرد و با او در آهنگ موفق “Amor de Dos” در سال 2013 همکاری کرد. سه سال دیگر طول کشید تا با Universal Music Latino قرارداد ببندد. از آن زمان، او به اثبات اشتباه مردان کت و شلوار با ستارگان بزرگی مانند Bad Bunny، J Balvin، Ozuna و Nicki Minaj ادامه داده است. ویدیوهای چهار آهنگ او بیش از یک میلیارد بازدید در یوتیوب دارد.

کارول می‌گوید: «در بازار انگلیس، دختران زیادی را می‌بینید که کارهای خود را انجام می‌دهند، مانند آریانا گرانده، ریحانا، نیکی میناژ و کاردی بی. اگرچه او اذعان می‌کند که همه آن زنان با موانعی نیز روبرو بوده‌اند، اما احساس می‌کند که دنیای رگیتون سیاست‌های جنسی محافظه‌کارانه‌تری دارد. او می‌گوید: «برای ما در جامعه لاتین، این موضوع متفاوت است. «پیدا کردن جایگاهی برای احترام در این صنعت بسیار سخت بوده است. اکنون بسیار خوشحالم که می بینم جنبش رشد می کند و در نقطه ای هستم که دختران نماینده هستند و می گویند: «ما طرف داستان خود را داریم. ما موقعیت ها و حالات مختلفی داریم. ما دختران خوب، دختران بد، دختران رئیس هستیم – احساس می کنیم، صمیمیت داریم، ما هم رابطه جنسی را دوست داریم. ”

دیسکوگرافی او مملو از داستان های داغ عاشقانه، روایت های ویرانگر از دلشکستگی، و همه چیز در این میان است. «بیشتر آهنگ‌های من درباره یک داستان بسیار شخصی هستند، و من فکر می‌کنم که واقعیت چیزی است که با مردم ارتباط برقرار می‌کند، حتی اگر آنها شعر را ندانند. همه چیز در مورد انرژی است.» او می گوید. بخشی از دستور العمل جهانی بودن کارول، صدای وزش و هیپنوتیزم اوست – یک انحراف قابل توجه از صدای رگیتون معمولی «هایپ» (به «گازولینا» بابا یانکی فکر کنید). یکی دیگر از عناصر کلیدی دنیای ساحلی فراری است که او در ویدیوهای خود ایجاد می کند، که زیبایی ساحلی کشور خود را تداعی می کند.

زادیق و ولتر لباس؛ السا پرتی برای Tiffany & Co. گوشواره؛ خرسها حلقه؛ مارک جیکوبز چکمه

آخرین آلبوم کارول، فردا خوب خواهد بود (“فردا زیبا خواهد بود”) که در فوریه منتشر شد، دارای آهنگ های بسیاری است که او در یک دوره آشفتگی عاطفی شدید، در پی جدایی عمومی نوشت. با این حال، او چشم اندازی آفتابی داشت. برای من خیلی سخت بود که خودم را به روش های بسیار متفاوتی باز کنم. هر آهنگی داستانی در مورد من و زندگی من می گوید. “من فکر می کنم آن لحظات همان لحظه هایی هستند که شخصیت ما را می سازند و ما را برای چیزهای بزرگتر آینده قوی تر می کنند. من همیشه می گویم، “کوسه باعث می شود ماهی سریعتر شنا کند!” ”

فردا خوب خواهد بود در حال حاضر رکوردهای بسیاری را شکسته است و به پرفروش ترین آلبوم اسپانیایی زبان یک هنرمند زن تبدیل شده است. در واقع، یکی از لحظات رها کردن میکروفون آن، «TQG» است، یک همکاری تاول‌آمیز با شکیرا که در آن دو فوق‌ستار کلمبیایی، بازیگران سابق خود را برشته می‌کنند. اما این آلبوم همچنین جنبه نرم‌تر و آسیب‌پذیرتر کارول جی را نشان می‌دهد که طرفداران شخصیت وحشی ممکن است با سرود «بیکوتا» رئیس‌جمهور او ارتباط برقرار کنند. کارول سپاسگزار است که از این فرصت استفاده کرد. “من فکر کردم، اگر آنها می خواهند من را دوست داشته باشند، باید کارولینا را همانطور که هست دوست داشته باشند.”

فندی لباس؛ جنیفر فیشر گوشواره؛ خرسها حلقه.

کارول جی می پوشد مارک جیکوبز ژاکت و دامن؛ خرسها گوشواره

Hair by Joey George for bumble and bumble در MA World Group. آرایش توسط Michaela Bosch برای Surratt در Bryant Artists. مانیکور توسط Honey برای لندن تاون در Exposure NY; خیاط: ایسا کریگسکوت; دستیاران عکس: ژوپیتر جونز، نیکولای هاگن؛ دستیار مد: هند رید; دستیار مو: کازوتو; دستیار آرایش: میکا اومورا.

این مقاله در ابتدا در تاریخ منتشر شده است