بهترین ظاهر لیلی رز دپ روی فرش قرمز ثابت می کند که او برای مد متولد شده است

پس از ورود به کانون توجه در سال 2014 با ایفای نقش در این فیلم تاسک لیلی رز دپ در تنها پانزده سالگی در ردیف اول نمایش‌های شانل، جشنواره‌های فیلم و فرش‌های قرمز در سراسر جهان حضور داشته است. دپ استایلی را برای خودش ایجاد کرده است، اگرچه ترجیح زیادی برای شانل دارد (او طراح فقید کارل لاگرفلد را از کودکی می‌شناخت و چهره عطر شماره 5 شنل این برند بوده است. ).

از زمان اولین حضورش، او نقش هایی در نتفلیکس داشته است پادشاه در کنار تیموتی شالامه و رابرت پتینسون (او نقش همسر ملکه کاترین والوا را بازی کرد)، و همچنین پروژه هایی با نویسندگان مشهوری مانند نیکلاس جارکی و نیل برگر. دپ قرار است در سریال مورد انتظار HBO بازی کند بتدر کنار Abel Tesfaye (قبلا The Weekend، که در ساخت سریال نیز مشارکت داشت)، Jennie از BLACKPINK، Troye Sivan، Dan Levy و غیره. او نقش جوسلین، ستاره مشهور پاپ و قهرمان اصلی سریال را بازی می کند. همه اینها باید بگوییم، چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد – از جمله بسیاری از ظاهرهای درخشان تر فرش قرمز. در اینجا بهترین ظاهر لیلی رز دپ تا کنون آمده است.

2022: نمایش Chanel Cruise 2022/2023

الکساندر تامارگو/WireImage/Getty Images

دپ با پوشیدن یک ست دو تکه آبی روشن از برند فرانسوی برای نمایش کروز 2022/2023 خود در میامی، فلوریدا، جایگاه موزه شانل خود را تثبیت کرد.

در مراسم Met Gala 2021، دپ یک تاپ نیم‌تنه‌ای با پولک‌های شنل صورتی و یک دامن کوتاه همسان از کلکسیون مد برند بهار/تابستان 2015 پوشید.

2021: نمایش بهار/تابستان 2022 شانل

برتراند رینداف پتروف/انتخاب فرانسوی/گتی ایماژ

البته، دپ Chanel را برای حضور در نمایشگاه بهار/تابستان 2022 این برند در پاریس پوشید. این بار او با یک شیرینی توئیدی دو رنگ ظاهر شد که آن را با کفش های پاشنه باله مشکی ست کرد.

2020: نمایش بهار/تابستان 2021 شانل

جولین ام. حکیمیان/ گتی ایماژ برای شانل

دپ با یک ژاکت معمولی تر از شانل، در نمایش بهار/تابستان 2021 شانل در پاریس با یک ژاکت کلاسیک تویید، تاپ باندو و شلوار جین تکه تکه شده شرکت کرد.

2020: پیش مهمانی جوایز بافتا

دیوید ام. بنت / دیو بنت / گتی ایماژ

سادگی اغلب برای دپ، که یک لباس شانل طلایی رنگی را برای پیش مهمانی جوایز بفتا در لندن انتخاب کرد، کلیدی است.

دیو جی هوگان/گتی ایماژ

این بازیگر و مدل یک عدد شانل توری شفاف را برای جوایز بافتا 2020 در لندن انتخاب کرد. این بازیگر این لباس کت و شلواری را با کفش های پاشنه دار مشکی و جواهرات نقره ای جسورانه ست کرد.

2019: نمایشگاه Chanel Metiers d’art 2019/2020

استفان کاردیناله – کوربیس/کوربیس از طریق گتی ایماژ

دپ با پوشیدن ظاهر شیک سیاه و سفید شانل، در نمایشگاه Metiers d’art 2019/2020 این برند در پاریس، فرانسه شرکت کرد. او این ظاهر را با گوشواره های حلقه ای طلایی و کفش های پاشنه دار مشکی کلاسیک تکمیل کرد.

2019: جشنواره فیلم ونیز

Marilla Sicilia/Marilla Sicilia Archive/Mondadori Portfolio via Getty Images

دپ برای اولین نمایش در سال 2019 یک لباس مجلسی کمرنگ از سبک شنل پوشید. پادشاه در جشنواره فیلم ونیز

Rindoff/Charriau/French Select/Getty Images

این مدل و هنرپیشه با توری مشکی، گروه الهام گرفته از دهه 20 از Chanel برای جوایز فیلم سزار در پاریس مبهوت شد.

2019: جشنواره فیلم لندن

انتشارات آینده / انتشارات آینده / گتی ایماژ

دپ در اولین نمایش در لندن شرکت کرد پادشاه (که در آن او در کنار تیموتی شالامه ایفای نقش می کند) در جشنواره فیلم لندن با لباس مشکی و سفید شانل با دامن دراماتیک و یقه ژولیده.

2018: Chanel Metiers d’art Show 2018/19

روی روچلین/WireImage/Getty Images

مشکی در تمام ظاهر دپ نقش بسته است – در اینجا او یک لباس آستین بلند با گلدوزی نقره ای در نمایشگاه Metiers d’art 2018/19 Chanel در موزه هنر متروپولیتن پوشید.

2018: جشنواره فیلم سن سباستین

کارلوس آلوارز/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

دپ با ارائه سوپر مدل دهه 90 درونی خود، یک لباس کوتاه رنگی شنل به تن کرد که با کفش‌های پاشنه‌دار سفید و عینک آفتابی قرمز برای نمایش آن ست کرد. مرد مومن در جشنواره فیلم سن سباستین 2018.

2017: جشنواره فیلم کن

تونی آن بارسون/فیلم مجیک/گتی ایماژ

برای جشنواره فیلم کن، دپ آن را با لباس سفید شنل با الهام از یونان در نمایشگاه تفریحی این برند در سال 2018 براق نگه داشت.

دپ در مراسم Met Gala 2017 با لباس شنل سرخابی روشن با گلدوزی ظریف شرکت کرد. موضوع شب “ری کاواکوبو/کام د گارچونز: هنر در میان” بود.

2016: جشنواره فیلم ونیز

Daniele Venturelli/WireImage/Getty Images

دپ روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز با لباس مشکی شیک شانل راه رفت که یادآور لباس هایی بود که در باند فرودگاه های دهه 90 این برند می دیدیم.

دپ اولین حضور خود در Met Gala را در یک گروه شنل با الهام از تویید توسط کارل لاگرفلد در رویداد 2016 انجام داد.