هیلی بیبر برای یک شب قرار در نیویورک همه چیز را به چرم می پردازد

آب و هوای بهاری رسماً در راه است، و در گذشته، گرمای هوا باعث می‌شد که بهترین قطعات چرمی خود را تا زمانی که ماه اکتبر فرا می‌رسید، جمع کنید. درست مانند سال گذشته، دختران به طور گسترده ای چرم هوای گرم را در آغوش می گیرند. ابتدا دوآ لیپا و ریحانا با ظاهری کاملاً چرمی ظاهر شدند و اکنون هیلی بیبر نیز به این روند بازگشته است. پس شاید، قبل از اینکه آن چکمه های چرمی را تا زانو جمع کنید، دو بار فکر کنید.

انصافا این چرم مادرت نیست. در حالی که بله، شاید پوشیدن سنگر چرمی برای چند ماه آینده به دلیل ترس از گرمازدگی هوشمندانه نباشد (اگرچه ریحانا اخیراً این کار را انجام داد)، این روزها، چرم در همه اشکال ظاهر می شود. دامن‌های کوتاه، لباس‌ها و – به لطف Matthieu Blazy در Bottega Veneta – شلوار جین، فلانل و حتی تانک سفید. بیبر، به طور خاص، هنگامی که روز چهارشنبه با همسرش جاستین بیبر در شهر نیویورک بیرون آمد، به سمت بالاتنه چرمی رفت و این مدل با کنار گذاشتن یک کت، در پارچه سنگین خونسرد ماند. در عوض، او تاپ را با یک دامن ستونی چرمی با کمر بلند ست کرد و این مجموعه تمام چرمی را با یک جفت چکمه بلند از Gia Borghini تکمیل کرد. سپس این مدل با یک کیف کروک مشکی، عینک آفتابی کوچک و تعداد زیادی جواهرات طلا تزئین شد.

فرناندو رامالز / BACKGRID

جاستین طبق معمول در مقایسه با همسرش خیلی معمولی تر به نظر می رسید، با یک تاپ سفید، شلوار جین بزرگ که به نظر می رسید از کمرش می افتد، و یک گرمکن قرمز دور شانه هایش پیچیده شده بود (اوایل روز، او یک پیراهن را کنار گذاشته بود. با هم برای قدم زدن در شهر). چکمه‌های لوبیایی کوتاه Aimé Leon Dore و کلاه بیسبال Electric & Rose ظاهر او را تکمیل کردند.

اگر این تابستان چیزی شبیه به تابستان قبلی است، آماده شوید تا هیلی را در ماه های آینده در آغوش چرم ببینید. این مدل ثابت کرده است که در برابر گرما غیر قابل نفوذ است و در ماه جولای گذشته با پوشیدن کت های چرمی حجیم به لس آنجلس می رفت. همانطور که گفته شد، هنگامی که شما در همه جا با موتور سوار می شوید، همانطور که احتمالاً بیبرها هستند، نادیده گرفتن آب و هوا هنگام لباس پوشیدن بسیار آسان تر است.