چهار ماه پیش از کمد لباس ریحانا به نام پسر اشاره شد

دنیا به طور رسمی نام پسر ریحانا و A$AP راکی ​​را ماه‌ها پس از ورود او به دنیا در ماه مه گذشته دریافت کرده است – اما به سبک واقعی ریحانا، استایل خیابانی او قبلاً چهار ماه پیش ما را کلید زد. مطابق با دیلی میل، پسر این جفت RZA Athelston Mayers به ​​نام تهیه کننده موسیقی افسانه ای و عضو قبیله Wu-Tang، RZA نامگذاری شده است.

از زمان زایمان در سال گذشته، ریحانا اغلب لباس‌های قبیله وو تانگ را به تن می‌کرد، به ویژه یک تی‌شرت بزرگ در طول یک شب در شهر نیویورک در ماه آگوست. این تی شرت سفید تصویری از RZA و همچنین هجی نام او در بالا نشان داده شده بود – او این تیپ را با شورت جین مشکی، چکمه‌های فوق‌العاده بلند و یک کیف سبز مار ست کرد.

ماه گذشته در لس آنجلس، این ستاره در حالی که با پسرش بود، پیراهن Wu-Tang را به تن کرد. این پسر 1 ساله با پدرش A$AP Rocky که سنت خانوادگی نامگذاری فرزندان به نام رپرها را ادامه می دهد، نام میانی دارد. نام راکی ​​راکیم آتلاستون مایرز به نام رپر معروف راکیم است.

رابرت کاماو / جی سی ایماژ / گتی ایماژ

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

ریحانا در حال حاضر فرزند دوم خود را باردار است که در نمایشگاه Super Bowl Half Time امسال به سبک حماسی رونمایی کرد. و همانطور که انتظار می رفت، این خواننده به تقویت سبک بارداری خود ادامه داده است – از خیابان های نیویورک با لباس سفارشی Loewe گرفته تا فرش قرمز مت گالا که در آن لباس کاملاً سفید والنتینو به تن داشت.

“من عاشق شده ام. من وسواس دارم و حتی در مورد آن احساس گناه نمی کنم. او در ادامه تغییرات بین بارداری اول و دوم خود را توضیح داد: «این خیلی با بارداری اول متفاوت است. بدون هوس. تن تهوع. همه چیز متفاوت است، اما من از آن لذت می برم.»

ریحانا و A$AP راکی ​​در مت گالا 2023.

جیمز دوانی/GC Images/Getty Images