مدونا برای حراج کریستی به آرشیو Steamy “SEX” ضربه می زند

مدونا می داند که چگونه غوغا کند. کتاب او در سال 1992 ارتباط جنسی در چندین کشور ممنوع شد (حتی واتیکان بیانیه ای صادر کرد) به دلیل ماهیت صریح جنسی آن. علی‌رغم تلاش‌ها برای فرونشاندن محتوای پروژه – که شامل عکاسی از استیون مایزل و حضور نائومی کمپل و وانیل آیس می‌شد – به یکی از پرطرفدارترین نشریات تمام دوران تبدیل شد.

اکنون از مطالب بسیار بحث برانگیز چاپ می شود ارتباط جنسی قرار است پاییز امسال در حراج کریستیز به فروش برسند. “Madonna x Meisel – The SEX Photographs” نزدیک به پنجاه عکس از کتاب را برجسته می کند و درآمد حاصل از آن به نفع موسسه غیرانتفاعی خواننده Raising Malawi است.

همراه با شهوانی، پنجمین آلبوم استودیویی او، ارتباط جنسی مدونا را دیدم که به شخصیت «موسترس دیتا» وارد شده و در کلوب‌های بورلسک، هتل‌ها و خیابان‌های شهر ژست گرفته است. در حالی که این خواننده در آن زمان با واکنش‌های شدیدی مواجه شد، سه دهه بعد، این کتاب در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های میز قهوه‌خوری در تاریخ است.

سال گذشته، مدونا با آنتونی واکارلو از سنت لوران برای اولین نسخه مجدد پیوست. ارتباط جنسی به مناسبت 30 سالگی آن این 800 نسخه محدود طی یک نمایشگاه گالری در میامی آرت بازل رونمایی شد.

“Madonna x Meisel – The SEX Photographs” شامل سه نمایشگاه گالری در سراسر جهان (در لندن، پاریس و نیویورک) و حراجی از آثار چاپی – با سرپرستی مدونا، مایزل و Vaccarello – برای ماه اکتبر در اپل بزرگ خواهد بود. امیدواریم که این بار کمتر مرواریدی وجود داشته باشد.

داریوس هیمز، معاون رئیس کریستی، رئیس بین‌المللی عکس، در بیانیه‌ای گفت: «هیجان‌های بسیار شایسته و انرژی داغی که مدونا در اوایل دهه 1990 منتشر کرد، از طریق عکس‌های استیون مایزل منتقل و جاودانه شد. او می دانست که چگونه جذابیت و تمایلات جنسی ملکه حاکم پاپ را به شیوه ای بی رقیب به تصویر بکشد.

مدونا، گلن اوبراین و استیون مایزل در سال 1992 ارتباط جنسی جشن آزادی در نیویورک