همیشه اندرسون با «پیتر پن و وندی» در کانون توجه قرار گرفت

همیشه اندرسون برای اولین بار متوجه شد که مادرش، میلا جووویچ، یک هنرپیشه مشهور در حدود پنج سالگی است. اندرسون اکنون 15 ساله – که پدرش پل دبلیو اس اندرسون (Paul WS Anderson) فیلمساز است – اولین سال‌های زندگی‌اش را با والدینش در اطراف صحنه‌های فیلم گذراند. زمانی در سال 2013، یکی از دوستان اندرسون گفت: «مال مادرت معروف“، که او دماغش را بالا کشید و پاسخ داد: “چه خبر؟ معروف؟” تماشای یووویچ در را عنصر پنجم، در حین فیلمبرداری مامان و بابا سر صحنه قرار گذاشتند سه تفنگدار– همه چیز عادی بود، تا اینکه متوجه شد که اینطور نیست.

اندرسون پس از پرواز از پایگاه اصلی خود در لس آنجلس، در زوم از لندن به من می‌گوید: «من از جوانی تحصیلات سینمایی باورنکردنی داشتم. اما من متوجه شدم که بازی با عروسک ها و نقش آفرینی با دوستانم در واقع یک کار در حین تماشای مادرم در صحنه فیلمبرداری بود. او این کار را انجام می‌داد که من هم می‌خواستم انجام دهم – او در چشمان من رویا را انجام می‌داد.»

حالا اندرسون دیگر نیازی به رویاپردازی ندارد. پس از بازی در نسخه‌های جوان‌تر از مادرش در سال 2016 Resident Evil: The Final Chapter و ناتاشا اسکارلت جوهانسون در عنکبوت، بازیگر جوان در حال بازی در نقش اصلی وندی در فیلم ماجراجویی فانتزی دیزنی + است. پیتر پن و وندی. این فیلم به کارگردانی دیوید لوری و با بازی الکساندر مولونی 16 ساله در نقش پیتر پن به همراه یارا شهیدی در نقش تینکر بل، در 28 آوریل به روی استریمر خواهد رفت – اما اندرسون از همان روزهای اول به سختی روی پروژه کار کرده است. سال 2020

اور اندرسون در نقش وندی در پیتر پن و وندی

با حسن نیت از دیزنی +

اندرسون از اتاق هتلش در بریتانیا می گوید: «این در زمانی وارد زندگی من شد که من واقعاً با این که نمی خواستم بزرگ شوم، می خواستم برای همیشه بچه بمانم دست و پنجه نرم می کردم. برای یک شام ملاقات مجدد با مولونی و بقیه بازیگران قبل از پیتر پن و وندی اولین نمایش لندن. او تنها 12 سال داشت که برای این نقش خواند، اما در آن زمان وندی و پیتر پن قرار بود فیلمبرداری شروع شود، کووید ضربه خورد. اندرسون می‌گوید: «زمانی که ما واقعاً فیلم‌برداری را شروع کردیم، 14 ساله بودیم. می ترسیدم مرا اخراج کنند چون از همه پسرها بلندتر بودم!

ناگفته نماند که قد او مشکلی نداشت. و به مدت هشت ماه، اندرسون و همکارانش در ونکوور و نیوفاندلند زندگی کردند، جایی که تمام قسمت های بیرونی نورلند فیلمبرداری شد (او مشخص می کند که “در واقع زندگی واقعی است”، نه CGI). او و مولونی چند ماه را صرف آماده‌سازی برای جنبه‌های فیزیکی نقش‌هایشان کردند: درس‌های شمشیربازی و شرکت در آموزش کار با سیم برای صحنه‌های پرواز. او به خاطر می‌آورد: «این به ما فرصتی داد تا با همدیگر پیوند بخوریم و کار کنیم. من همچنین در آن زمان با شخصیت خود پیوند خوردم – فهمیدم این دختر کیست و چگونه می خواهم خودم را به او القا کنم.

اور اندرسون در نقش وندی در پیتر پن و وندی.

با حسن نیت از دیزنی +

اندرسون شکل دادن به شخصیت او را به “ساختن وندی، مانند لگو” تشبیه می کند. برای آمادگی، این بازیگر انیمیشن کلاسیک را تماشا کرد و کتاب را خواند. اما وقتی زمان خلاقیت فرا رسید، او می‌گوید لوری همه بچه‌ها را تشویق کرد که «فقط خودمان باشیم» و به اندرسون اجازه داد «چیزهای کوچکی مانند حرکات دست» و سبک پرواز وندی را اضافه کند.

عکس از David M. Benett/Dave Benett/WireImage

بسیار تاثیرگذار است که اندرسون در سنین جوانی در فیلم‌هایی که توسط دو تا از بزرگترین شرکت‌های تولید روی کره زمین ساخته می‌شود، نقش داشته است. او می گوید که کار بر روی یک فیلم مارول در مقابل یک فیلم دیزنی تجربه ای کاملا متفاوت است. او می‌گوید، اما از نظر شباهت‌های بین این دو شرکت، هر دو “بسیار محرمانه” هستند – یک نام جلد وجود دارد و شما نمی‌توانید چیزی پست کنید. «این بار به دلیل مدت زمان طولانی، مجبور شدم بیشتر با دیزنی کار کنم پیتر پن شلیک کرد. تفاوت بزرگ این بود که من در واقع باید تمام فیلمنامه را بخوانم. وقتی داشتم فیلم می گرفتم عنکبوتآنها فقط نقش هایی را به من دادند تا بخوانم و بقیه چیزها ممنوع بود.»

اندرسون هیچ ابایی در مورد بحث درباره خانواده معروف خود ندارد – تغییری تازه از بچه های نگهبانی هالیوود که امیدوارند از شغل خویشاوندان خود فاصله بگیرند. در واقع، او در مورد این واقعیت که پدر و مادرش به او کمک کردند تا به شخصیت وندی بپردازد، آشکار است. “من برای مشاوره در مورد همه چیز پیش مادرم می آیم. او می‌گوید، او به من کمک کرد که در ژرف‌کاوش کردن و یافتن جوهر وندی، زمانی که برای اولین بار به امتحانات می‌رفتم. و مامانم و پدرم هم به من معرفی کردند مونتی پایتون و کاملا افسانه ای-بنابراین هر دوی آنها به من کمک کردند [British] لهجه.»

بازیگری فقط نوک کوه یخ برای حرفه اندرسون است. او همچنین چهره ای برای Miu Miu است. برند در حین فیلمبرداری تماس گرفت پیتر پن او می گوید برای شروع یک “رابطه”. او امیدوار است که بتواند در آینده در برنامه‌های نمایشی شرکت کند و این فرصت را پیدا کند که از طرح‌های “بی نظیر و بسیار پانک راک” این برچسب استفاده کند. “اما من باید در راه رفتن با کفش پاشنه بلند بهتر شوم، زیرا متأسفانه، من وحشتناک هستم.” او همچنین یک خواننده مشتاق و پوستر TikTok است (او می گوید صفحه For You او بیشتر توسط کاربران BookTok پر شده است، اما او در نظر دارد ویدیویی با الهام از روند وس اندرسون بسازد) و در حال حاضر تلاش خود را برای یادگیری زبان ژاپنی می کند (او قبلاً به زبان ژاپنی مسلط است. روسی و فرانسوی).

در مرحله بعد، «برخی پروژه‌های بالقوه در حال توسعه» اندرون – که یکی از آنها اولین اعتبار تهیه‌کننده‌اش را به دست می‌آورد. او امیدوار است که در نقطه ای با یک رام کام درگیر شود. در همین حال، او توصیه های خانواده خود را در ابتدای کار خود حفظ می کند. او می‌گوید: «مامانم به من گفت که همیشه کنجکاو باشم، همیشه به هر کاری که انجام می‌دهی و همه اهمیت بده. و هرگز از احمق به نظر رسیدن نترسید، زیرا گاهی اوقات این طور است. نمی‌توانی بترسی که خودت را بیرون بگذاری.»