هر آنچه که باید درباره بزرگترین شب مد بدانید

آماده برای تأثیرگذاری: مت گالا 2023 تقریباً از راه رسیده است. امسال به کارل لاگرفلد افسانه‌ای اختصاص دارد و از زمانی که نمایشگاه در ماه سپتامبر اعلام شد، گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی درباره نحوه ادای احترام بزرگ‌ترین ستاره‌ها، سوپرمدل‌ها، طراحان و خلاقان به این طراح فقید وجود داشته است. با داشتن حرفه ای که شش دهه را در بر می گیرد و تقریباً 40 سال تصدی در شانل را در بر می گیرد، هیچ کمبودی برای الهام گرفتن از فهرست A هالیوود وجود ندارد. جمع آوری کمک های مالی سالانه به یکی از مورد انتظارترین رویدادها برای تماشای ستاره ها در سال های اخیر تبدیل شده است، و لحظات فراموش نشدنی و اغلب سبکی را ارائه می دهد و در عین حال میلیون ها دلار برای موسسه لباس در موزه هنر متروپولیتن جمع آوری می کند. در اینجا، آخرین جزئیاتی که باید در مورد Met Gala 2023 بدانید، از جمله میزبانان پر ستاره آن، نحوه تماشای زنده فرش قرمز، و اینکه چه کسی در لیست مهمانان قرار گرفته است (و چه کسی نیست).

موضوع مت گالا 2023 چیست؟

در روز جمعه، 30 سپتامبر 2022، فاش شد که در مراسم مت گالا 2023 از کارل لاگرفلد فقید با موضوع “کارل لاگرفلد: خط زیبایی” تقدیر خواهد شد. البته نمایشگاه همزمان آثار این طراح را در طول فعالیت 65 ساله اش به نمایش خواهد گذاشت. حدود 150 قطعه از زمان لاگرفلد در Balmain، Patou، Chloé، Fendi، Chanel، و برچسب همنام او، و همچنین طرح‌های همراه با جزئیات «روش‌شناسی منحصربه‌فرد» طراح به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه در 5 می، جمعه بعد از جشن افتتاحیه و تا 16 جولای ادامه خواهد داشت.

کد لباس 2023 مت گالا چیست؟

با توجه به موضوع رویداد و نمایشگاه، مناسب است که کد لباس مراسم گالا «به افتخار کارل» باشد. این لزوما به این معنا نیست که هر شرکت کننده ای از لباس های لاگرفلد استفاده خواهد کرد، هرچند زیاد از میان آنها می توانید انتخاب کنید، و احتمالا بسیاری از مهمانان این مسیر را خواهند رفت، از Chanel، Fendi، و شاید حتی آرشیو Patou و Chloé. با این حال، کسانی که مایل به کار با طراحان فعلی هستند، احتمالاً فقط از نمونه کارهای گسترده لاگرفلد و سبک شخصی خاص خود الهام خواهند گرفت. بنابراین، انتظار داشته باشید که تعداد زیادی کراوات مشکی، یقه های نشاسته ای، و شاید دم اسبی سفید، و همچنین تعداد زیادی دستکش بدون انگشت و شاید یکی دو مرجع شوپت را در فرش قرمز امسال ببینید.

مت گالا 2023 چه زمانی برگزار می شود؟

طبق معمول، مت گالا در اولین دوشنبه ماه می برگزار می شود که امسال در اولین دوشنبه است. چه راهی بهتر از بزرگترین شب مد برای شروع ماه؟

چه کسی میزبان مت گالا 2023 است؟

امسال، مایکلا کوئل، پنه لوپه کروز، راجر فدرر و دوآ لیپا به همراه آنا وینتور، روسای رسمی مراسم گالا هستند. این مجموعه از ستارگان واقعاً همه انواع افراد مشهور را در بر می گیرد. فدرر یکی از بزرگان تمام دوران تنیس است، و اگرچه سال گذشته بازنشستگی خود را اعلام کرد، اما به لطف قراردادهای حمایتی، مشارکت های تجاری و تلاش های بشردوستانه، همچنان نماینده این ورزش و همچنین یک چهره عمومی است. لیپا، البته، یکی از بزرگترین ستاره های پاپ جهان و برنده سه جایزه گرمی است که اخیراً تور Future Nostalgia خود را به پایان رسانده است. او همچنین اخیراً تبدیل به یک دختر خوب مد شده است که اغلب فقط چند روز پس از راه رفتن در باند فرودگاه ظاهری به تن می‌کند و روابطی با طراحان پرطرفدار جهان برقرار می‌کند.

سپس ستاره های هالیوود در کوئل و کروز هستند. کوئل به لطف موفقیت دو نمایش خود، استعدادی نوظهور و چندوجهی را نشان می دهد. من ممکن است شما را نابود کند و آدامس. سال گذشته، او در Black Panther: Wakanda Forever و از تور مطبوعاتی فیلم برای اثبات مد و مد خود استفاده کرد. و، البته، کروز وجود دارد، یک A-lister خوب اما همچنین یک دختر Chanel. او از سال 2018 سفیر خانه مد بوده است و به پایان نمایش پاییز 2019 شانل، آخرین نمایش لاگرفلد برای این برند، کمک کرد.

در نقش ونسا فریدمن با اشاره به، این اولین بار در مدتی است که تیم میزبانی شامل هیچ نوع طراح یا صاحب نظر تجاری نمی شود. تام فورد این نقش را برای دو گالا گذشته برعهده داشت و مدیر خلاق سابق گوچی، الساندرو میکله، به عنوان مجری در سال 2019 بازی کرد. از جمله ویرجینی ویار، مدیر خلاق فعلی Chanel، ممکن است انتخاب واضحی باشد، اما افسوس که هیچ طراح در این مورد گنجانده نشد. سال

چه کسی در مت گالا 2023 خواهد بود؟

لیست مهمانان همیشه یک راز کاملا محافظت شده است، اما می توان حدس زد که چندین سفیر شانل، از جمله مارگو رابی، لیلی رز دپ، کریستن استوارت، جنی کیم از بلک پینک، و مارگارت کوالی در آن حضور خواهند داشت. علاوه بر این، احتمالاً می‌توانید منتظر حضور اصلی‌های گالا مانند بلیک لایولی، سارا جسیکا پارکر، و مدل معمولی بلا و جیجی حدید، پالوما السیسر و هیلی بیبر باشید. سال گذشته، کارداشیان ها با قدرت کامل ظاهر شدند، با این حال، گمانه زنی هایی وجود داشت که ممکن است این بار همه آنها را نادیده بگیرند. کیم کارداشیان روز چهارشنبه، 26 آوریل، هنگامی که تصویری از خود در کنار گربه محبوب لاگرفلد، چوپت، در اینستاگرام منتشر کرد، این شایعات را رد کرد. «در پاریس با @choupetteofficiel قرار ملاقات داشتم. بعد از آن مدتی را در دفتر @karllagerfeld گذراندیم تا کمی برای Met الهام بگیریم.” کارداشیان در توضیح این عکس نوشت.

یکی از ستاره‌هایی که همیشه دعوتش تضمین می‌شود ریحانا است و در روزهای منتهی به این مراسم، خواننده و غول فنتی که فرزند دومش را باردار است، در چندین قیافه دیده شد که نشان می‌دهد او مت گالا را در ذهن دارد. او احتمالاً به فلورانس پوگ که برای اولین بار شرکت می‌کرد، می‌پیوندد، که تأیید کرد که با پیرپائولو پیچیولی والنتینو پس از اینکه در 26 آوریل به عنوان چهره این برند معرفی شد، وارد می‌شود.

در همین حال، Pugh’s تلماسه: قسمت دوم زندایا، همبازی‌اش، که دو مسابقه قبلی مت گالا را از دست داد، اخیراً به‌عنوان سفیر لویی ویتون قرارداد امضا کرده است – به این معنی که شانس زیادی برای حضور او در طرحی از خانه وجود دارد. علاوه بر این، مهمانان کم‌تر پرشور، اما همچنان مهمی مانند اهداکنندگان وجود خواهند داشت (فراموش کردن آن آسان است، اما مت گالا یک جمع‌آوری کمک مالی است). معمولاً خانه‌های مد و برندهای بزرگ‌تر مانند اینستاگرام و یوتیوب میزهایی را خریداری می‌کنند و آن‌ها را با افراد مشهور مورد علاقه خود پر می‌کنند، بنابراین منتظر برخی از بزرگترین ستاره‌های سال و همچنین چند کارت وحشی باشید.

چگونه می توانم مت گالا را تماشا کنم؟

ورود فرش قرمز به صورت زنده پخش خواهد شد ووگکانال های پوشش در ساعت 6:30 عصر به وقت شرقی، با یک برنامه زنده به میزبانی لا لا آنتونی، کلوئه فاینمن، و درک بلسبرگ و همچنین خبرنگار ویژه اما چمبرلین آغاز می شود. همچنین می توانید هر نگاه را به محض رسیدن به مراحل مت گالا در اینجا ببینید: Wmagazine.com.