آنجلینا جولی پسرش مدوکس را به شام ​​ایالتی کاخ سفید برد

آنجلینا جولی توسط پسرش، مدوکس جولی پیت، 21 ساله، برای یک رویداد عمومی نادر چهارشنبه شب همراه شد. باز هم وقتی رئیس جمهور می آید و زنگ می زند، نمی توانید نه بگویید. این زوج در ضیافت شام دولتی کاخ سفید شرکت کردند و رئیس جمهور بایدن میزبان یون سوک یول رئیس جمهور کره جنوبی و کیم کیون هی بانوی اول بود.

این دو به ویژه در این مراسم کنار هم قرار گرفتند، جولی لباسی با یقه عاج عاج با دور کمر، و ژاکتی همسان با برگردان و سرآستین پوشیده بود. مطابق با مردم، قطعات قدیمی شانل هستند که سال ها پیش مخصوص او ساخته شده است. این بازیگر با یک کلاچ طلایی، یک گردنبند از مهره های طلا، و یک لبه قرمز پررنگ به این قیافه افزوده است. در همین حال، مدوکس با کت و شلوار و کت مشکی کلاسیک شیک به نظر می رسید.

آنا پولساز/اخبار گتی ایماژ/گتی ایماژ

یک منبع گفت: «روابط آسیا و آمریکا برای خانواده آنجلینا مهم است مردم. “او و بچه‌هایش سال‌هاست که روابط نزدیکی با منطقه از جمله کره جنوبی داشته‌اند.» مدوکس در سال 2018 در دانشگاه یونسی در سئول ثبت نام کرد و در حالی که زمان او در آنجا به دلیل بیماری همه گیر کوتاه بود، او ظاهراً از زمان بازگشایی آن بازگشته است. جولی وقتی پسرش را برای اولین بار شروع به مدرسه کرد، ملاقات کرد و درباره تصمیم تحصیلی پسرش در سال 2020 صحبت کرد.

به کره جنوبی گفت: «نمی‌توانم از انتخاب دانشگاه ماد خوشحال باشم دونگ-آ ایلبو. همه ما به عنوان یک خانواده بسیار خوشحالیم که این فرصت را خواهیم داشت که از طریق مدوکس و با او در طول تحصیل، کره جنوبی را حتی بهتر بشناسیم.

جولی و مدوکس، که بزرگ‌ترین فرزند از شش فرزند این بازیگر با برد پیت است، در این شام سایر شرکت‌کنندگان برجسته از جمله فیکسر بالا ستارگان چیپ و جوآنا گینز و اسنوبردیست المپیک کلوئی کیم. سفر رهبر کره جنوبی و همسرش ” هفتادمین سالگرد اتحاد ایالات متحده و روسی را جشن می گیرد که برای پیشبرد صلح، ثبات و رفاه برای دو کشور ما، هند و اقیانوس آرام و سراسر جهان بسیار مهم است.” به یک بیانیه مطبوعاتی

استفانی رینولدز/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ