بازیگران، تاریخ انتشار، و هر چیز دیگری که می دانیم

مگر اینکه یک بمب کامل باشد، دنباله ای برای دنیس ویلنوو تپه همیشه اما مطمئن بود. با نقدهای خوب، تعداد پخش خوب و 10 نامزدی اسکار برای قسمت اول، قسمت دوم با بازی Timothée Chalamet و Zendaya در دست تولید است.

برای انتشار در نوامبر 2023 برنامه ریزی شده است، تلماسه: قسمت دوم در آینده‌ای دور دوباره در صحرای غیرمهمان‌آراکیس رخ خواهد داد. این بار، مسیحا پل آتریدس (Chalamet) در تنگنای سفر به سوی سرنوشت خود است و در طول راه با هارکونن و امپراتور شادام چهارم مبارزه می کند. خوشبختانه، او پشتیبان هایی در قالب فریمن ها دارد – و مهم ترین آنها، چانی جنگجوی فرمن، که توسط زندایا بازی می شود.

در روز پنجشنبه، 1 دسامبر، Chalamet عکسی از تپه در حالی که پشتش رو به دوربین است. در عکس، Chalamet یک کت بلند و مشکی کلاهدار با طرح اسکلت در پشت به تن دارد. تولید برای تلماسه: قسمت دوم امسال در بوداپست، مجارستان و ایتالیا پیچیده شد، اما در حال حاضر در امارات متحده عربی ادامه دارد.

تا یک سال فرصت داریم تلماسه: قسمت دوم در سینماها دیده می شود، اما مقدار شگفت انگیزی از قبل در مورد فیلم شناخته شده است. در اینجا، همه چیزهایی که ما از آنچه Villeneuve، Chalamet و Zendaya تا به حال در انبار داشته اند، یاد گرفته ایم.

چه کسی در گروه بازیگران است تلماسه: قسمت دوم?

نگران نباش: زندایا و چالامت هر دو بازگشته اند. همین امر در مورد ربکا فرگوسن و جاش برولین نیز صدق می‌کند، که احتمالاً در نقش لیدی جسیکا آتریدس و گورنی هالک بازی می‌کنند. آن‌ها شرکت‌های جدید زیادی خواهند داشت که از لئا سیدوکس در نقش لیدی مارگوت، خدمتکار خواهران شروع می‌شود. فلورانس پوگ نقش پرنسس ایرولان را بازی خواهد کرد و آستین باتلر نقش فید راتوآ، وارث براون ولادیمیر هارکونن را بازی خواهد کرد. کریستوفر واکن در نقش امپراتور بیرحم شادام چهارم بازیگران را تکمیل خواهد کرد. در جولای 2022 اعلام شد که سهیلا یعقوب بازیگر به جمع بازیگران اضافه شده است.

آیا Zendaya زمان بیشتری برای صفحه نمایش خواهد داشت؟

خوشبختانه، بله. این بازیکن 25 ساله تنها در هفت دقیقه از اولین بازی ظاهر شد تپه، باعث ناامیدی هوادارانی شد که در زمان اجرای عظیم آن دو ساعت و 35 دقیقه ایستادند. ویلنوو این را گفته است تلماسه: قسمت دوم در درجه اول بر شخصیت Chalamet تمرکز خواهد کرد، اما همچنین قول داده است که با کسانی که در نسخه اصلی کنار گذاشته شده اند، بهتر آشنا خواهیم شد.

او گفت: «بعضی از شخصیت‌هایی هستند که کمتر توسعه یافته‌اند و من آنها را برای فیلم دوم نگه می‌دارم – این راهی است که تعادل را پیدا کردم. لس آنجلس تایمز پاییز گذشته، با اشاره به اینکه همیشه برنامه او برای ساخت دو فیلم بوده است. ما در این فیلم سعی کردیم تا حد امکان به تجربه پل نزدیک بمانیم. سپس، در قسمت دوم، وقت خواهم داشت تا برخی از شخصیت‌هایی را که کمی کنار گذاشته شده‌اند، توسعه دهم. همانطور که شخصیت زندایا، جنگجوی فرمن، چانی، در پایان قسمت اول گفت: «این فقط آغاز است».

در نگاه اول برای نمایشگاه Vanity Fairزندایا در مورد داستان عشقی که بین او و شخصیت های Chalamet در حال رخ دادن است صحبت کرد. خنده دار بود که در این گفتگوی فضایی آینده نگر بفهمیم که آنها چگونه معاشقه می کنند؟ او گفت. «این برای یک جنگجوی فضایی و دوک جوان یک سیاره چگونه است؟ چگونه نشان می دهند که یکدیگر را دوست دارند؟ اصلاً چه صدایی دارد؟ ما قطعاً سعی می‌کردیم آن را هدایت کنیم، که خنده‌دار بود زیرا همه ما گیج شده بودیم. فکر می‌کنم برای ما به همان اندازه که احتمالاً برای شخصیت‌ها بیگانه است.»

در مصاحبه ای در نوامبر 2022 با تنوع، چالامه در مورد چیزی که زندایا برای تنظیم می آورد فوران کرد. Chalamet گفت: “او هنوز بسته بندی نشده است، و این شگفت انگیز است.” او دقیقاً همان چیزی را که برای اولین بار آورده بود – که باورنکردنی بود – اما به وفور بیشتر می آورد. و او واقعاً خواهر شده است. من بسیار سپاسگزارم که او را به عنوان یک شریک، یک خواهر و یک دوست به حساب می‌آورم.»

در 16 نوامبر، زندایا پیامی را در استوری اینستاگرام از فیلمبرداری سر صحنه فیلمبرداری در ابوظبی به فالوورهایش به اشتراک گذاشت و روی عکسی از یک غروب زیبا نوشت: «می‌دانم ساکت بوده‌ام، اما اینجا هستم، فقط طبق معمول کار کنم. … به هر حال ارسال عشق از آراکیس.

نقش فلورانس پوگ چیست؟

Pugh در نقش پرنسس ایرولان، دختر امپراتور شادام چهارم (کریستوفر واکن)، که قدرت او به عنوان فرمانروای کل کهکشان رو به زوال است، به بازیگران پیوست. صحبت کردن با نمایشگاه Vanity Fairویلنوو می‌گوید: «شرایط او نمی‌تواند بالاتر باشد، زیرا می‌ترسد که پدرش تاج و تخت را از دست بدهد و همه چیز را از دست بدهد. وقتی فلورانس را ملاقات کردم، از اطمینان او شگفت زده شدم، چقدر او به عنوان یک زن جوان استوار است، چقدر مستقیم، چقدر بی عذرخواهی است. او ذاتاً چیزی سلطنتی در مورد خود دارد. من قطعاً باور خواهم کرد که فلورانس می تواند در آینده نخست وزیر شود.»

چقدر تپه می گیریم؟

با شناخت ویلنوو، تعجب نکنید اگر دنباله نیز بیش از دو ساعت و نیم است. علاوه بر آن، یک سریال اسپین آف با عنوان تلماسه: خواهری نزدیک به یک سال توسعه در HBO Max است. “به عنوان یک جهان داستان سرایی، تپه پتانسیل فوق العاده ای دارد،” تپه نویسنده جان اسپایتس به این موضوع گفت بار.این جهانی از 10000 جهان است، با تمدن‌هایی که هزاران سال را در بر می‌گیرد و بسیاری از مدارس و قبیله‌های مردم درگیر دسیسه‌های سیاسی، جستجوهای معنوی، نبردها و انتقام‌جویی‌های باستانی هستند.» به علاوه، حدود یک میلیون کاراکتر برای بررسی وجود دارد.

چه زمانی هست تلماسه: قسمت دوم آزاد شدن؟

تلماسه: قسمت دوم 3 نوامبر 2023 روی پرده سینماها می رود.