صبر کنید، آیا رومن روی «جانشینی» در ابتدا قرار بود عجیب و غریب باشد؟

جانشینی تمایل طرفداران به نادیده گرفتن خطوط داستانی معلق و شخصیت های رها شده سریال، شاهدی بر ویژگی های مثبت دیگر سریال است. اما اگر یک راز وجود داشته باشد که هنوز در پشت سر آنها غوغا می کند، این است که “در فصل اول دقیقاً چه اتفاقی در زندگی شخصی رومن روی شخصیت کایران کالکین می افتاد؟” شاید اولین قسمت را به خاطر بیاورید جانشینی، که به عنوان خلبان فیلمبرداری شد اما همانطور که هست پخش شد، شامل شخصیت هایی بود که بینندگان به این باور رسیدند که همسر و بچه جوان رومن هستند. سریال آنها را به عنوان دوست دختری که اتفاقاً از یک رابطه قبلی صاحب فرزند شده بود دوباره به هم متصل کرد، و بقیه فصل اول به نظر می‌رسید که به این احتمال اشاره می‌کرد که رومن ممکن است عجیب و غریب باشد و با این تمایلات جنسی دست و پنجه نرم کند. (تمام این موضوع را با مربی شخصی او به خاطر دارید؟)

در یک مصاحبه جدید، کالکین فاش کرده است که، بله، شخصیت او در ابتدا ازدواج کرده بود و بله، در یک مقطع زمانی، نویسندگان علاقه مند بودند که جنسیت او را عمیق تر بررسی کنند.

“این در خلبان بود، و پس از برداشتن، دوست دختر او بود و او صاحب یک فرزند شد. من در این قسمت گروه عروسی واقعی ام را می پوشم تنوع. “من از ایده داشتن یک بچه هیجان زده بودم، و بچه 7 یا 8 ساله بود. کمی ناامید کننده بود، اما فکر می کنم این ایده این بود که به آنها آزادی بیشتری برای بازی با شخصیت می داد.”

در واقع، شخصیتی که در ابتدا به عنوان “گریس روی” فهرست شده بود و توسط بازیگر مولی گریگز بازی می شد، در سه قسمت قبل از جدایی رومن بی سر و صدا از او ظاهر شد. بعداً در سری اول، او با تابیتا با بازی کیتلین فیتز جرالد رابطه برقرار می کند. شاید به یاد داشته باشید که او همچنین با تام برخورد جالبی داشت، اما در طول فصل دوم با رومن می‌ماند. پس از اینکه او را با شادی در حال ضبط رپ بدنام «L to the OG» کندال دیدیم، با این حال، او بی سر و صدا ناپدید شد تا جایی برای گفتگوی مخفیانه رومن با گری که بر فصل سوم غالب است (بدون جناس) باز شود.

کالکین همچنین گفت که تهیه کنندگان او را برای این احتمال آماده کرده بودند که جنسیت شخصیتش ممکن است 100 درصد مستقیم نباشد.

آنها حتی قبل از اینکه خلبان را شلیک کنیم، به من گفته بودند که جنسیت رومن چیست – و ما نمی دانیم که چیست. اما چیزی در مغزم جا انداخت و من اینطور گفتم، “خوب، اما من متاهل هستم و بچه دارم؟” آنها با این ایده بازی می‌کردند که او می‌داند وقتی صحبت از تک‌همسری به میان می‌آید، شما از نظر جنسی دچار مشکل هستید، و ممکن است روان‌تر باشد، اما ما هنوز نمی‌دانیم که چیست.»

اگرچه هنوز هم می توانید پیدا کنید جانشینی کانون های طرفداران آنلاین که در آن بینندگان بحث می کنند که آیا آن جلسات آموزشی شخصی منجر به “پایان خوش” شده است یا خیر، هنوز مشخص نیست که آیا نمایش علاقه مند به پایان خوش (سنتی تر) زندگی شخصی رومن است یا خیر.

فصل چهارم، که برخی معتقدند ممکن است در طول چند هفته از زندگی خانواده روی اتفاق بیفتد، وضعیت گری را تصدیق کرده است، اما عمدتاً به تمایلات جنسی رومن بی علاقه مانده است. این شخصیت هنوز مجرد است و در میان یک شغل کاملاً جدید است. منع از نوعی شش فوت زیربه سبک اپیزود پایانی یا پیچیدگی اصلی داستان، به نظر می رسد جزئیات زندگی شخصی رومن ممکن است به همان اندازه گیج کننده و مرموز باقی بماند که از ابتدا تاکنون بوده است. حداقل به همان اندازه مرموز است که در مورد امیر پسر مارسیا، ماریان مادر گرگ و گیل ایویس پیر اتفاق افتاده است.