هر چیزی که کیت میدلتون در آخر هفته تاج گذاری پوشید

روز شنبه، پادشاه چارلز سوم رسما در صومعه وست مینستر در حضور خانواده، رهبران مذهبی و 2000 نفر از نزدیکترین دوستانش تاجگذاری کرد. با این حال، این مراسم اوج آخر هفته بود، اما شامل یک کنسرت، پیاده روی عمومی، و روز داوطلبانه، در میان رویدادهای دیگر بود. بنابراین، این فرصت را به کیت میدلتون، که اکنون ملکه در انتظار رسمی است، داد تا بسیاری از جنبه‌های سبک خود را برای مناسبت‌های مختلف نشان دهد و طبق معمول، شاهزاده خانم ولز ناامید نشد.

قبل از شرکت در مراسم با لباس کرپ سفید الکساندر مک کوئین، در روز شنبه میدلتون وظایف دیگری برای شرکت دارد، از جمله بازدید از میخانه Dog & Duck در روز پنجشنبه، چهارم. با وجود فضای غیررسمی، پرنسس یک کت قرمز رنگ از Eponine London به تن کرد که روی پیراهن سفید کمربند سوزانا لندن پوشیده بود. میدلتون لوازم جانبی را برای این ظاهر به حداقل رسانده و یک کیف دسته دار چرمی سفید و یک جفت پمپ جیمی چو شفاف و سفید به آن اضافه کرده است.

سمیر حسین/WireImage/Getty Images

روز بعد، میدلتون به بیرون از کاخ باکینگهام رفت تا پیش از جشن های آخر هفته به مردم خوشامد بگوید. این بار او لباس مشکی و سفید جنی پکهام را پوشیده بود که تا زیر زانوهایش می خورد. پرنسس ظاهر ساده خود را حفظ کرد و لباس را با پمپ های آکوازورا و یک کلاچ پرادا ست کرد. سپس رنگ به شکل لباس آبی از سلف پرتره در آمد که او بعد از ظهر همان شب برای یک پذیرایی در کاخ به تن کرد، که با یک جفت پشت بند آکوازورا آبی درخشان تر و یک کلاچ جنی پکهام پوشید.

WPA Pool/Getty Images Entertainment/Getty Images

جیکوب کینگ / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

سپس، البته، تاج گذاری واقعی در روز شنبه آمد که شنل مفصل، لباس سفید، و سر گلدار جس کولت و الکساندر مک کوئین را به همراه داشت. پس از ساعت‌ها پوشیدن آن روز قبل، جای تعجب نیست که میدلتون برای پیاده‌روی در روز یکشنبه چیزی کمی معمولی‌تر را انتخاب کرد. پرنسس در حالی که بار دیگر به عموم مردم سلام می کرد، یک کت مشکی دو سینه از ریس به رنگ آبی ذرت بر روی یک تاپ سفید به همراه یک شلوار مشکی LK Bennet به تن داشت. برای اینکه در طول پیاده روی راحت بماند، میدلتون یک جفت کفش ورزشی Veja را برای تکمیل ظاهر انتخاب کرد.

Finnbarr Webster/Getty Images Entertainment/Getty Images

سپس زمان لذت بردن از برخی اجراهای کیتی پری و لیونل ریچی در کنسرت تاج گذاری فرا رسید. برای انجام این کار، میدلتون یک کت و شلوار قرمز روشن از الکساندر مک کوئین با یک ژاکت نامتقارن و یک شلوار با بوت برش به تن کرد. یک گردنبند طلا و مروارید و یک گوشواره همسان از Van Cleef & Arpels سپس کمی درخشش را به مجموعه تک رنگ اضافه کرد.

لئون نیل/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این ما را به دوشنبه یا Big Help Out می رساند، جایی که یک حرکت داوطلبانه بزرگ برای پایان تعطیلات آخر هفته تاج گذاری انجام شد. به شاهزاده خانم سه فرزندش و همچنین شاهزاده ویلیام در اسلو، انگلستان پیوستند، جایی که آنها به سومین کلبه پیشاهنگی آپتون در بازسازی ساختمان کمک کردند. پس از مدتی کار سخت، خانواده سلطنتی توانستند کمی از خود لذت ببرند، دست خود را در تیراندازی با کمان امتحان کردند و در برخی از s’mores افراط کردند. البته، یک ست سفارشی جنی پکهام یا کت و شلوار الکساندر مک کوئین در طول یک روز در گل و لای دوام نمی آورد، بنابراین میدلتون در عوض یک شلوار جین تنگ مشکی با جیب های باری پوشید. با این حال، میدلتون همیشه پرنسس این شلوار را با یک بلوز زنانه آبی روشن می پوشید. خوشبختانه، او چند چکمه Blundstone را انتخاب کرد تا در طول روز راحت باشد.

دنیل لیال/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

اگر این آخر هفته ظاهر چیزی را ثابت کند، این است که احتمالاً استایل میدلتون بعد از تاج گذاری تغییر نخواهد کرد، اما او همچنان از رنگ های روشن و اصلی و ظاهر تک رنگی که همیشه مورد علاقه او بوده است، استفاده خواهد کرد. همانطور که گفته شد، شاهزاده خانم از راحت شدن هراسی ندارد، اگرچه وقتی این کار را انجام می دهد، همچنان خوش تیپ و شیک است.

از ظاهرهای آخر هفته کیت بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.