ریحانا در نیویورک لباس سفارشی Loewe می پوشد

ریحانا این آخر هفته استایل رشک‌انگیز بارداری خود را به سطح بالاتری رساند، این بار در قالب یک ظاهر سفارشی Loewe. این خواننده و غول زیبایی پس از دزدیدن نمایش در Met Gala هفته گذشته در لباس کاملاً سفید والنتینو، شیک Uptown را با Downtown جالب عوض کرد. در کنار A$AP Rocky، این زوج تولد مدیر مد الکساندر آرنو را در شهر نیویورک سیپریانی سوهو جشن گرفتند. در این شب همچنین شرکت کنندگان در لیست A مانند کریس جنر و کیم کارداشیان و همچنین تعدادی از افراد داخلی در این صنعت حضور داشتند.

راکی با یک شلوار کوتاه دکمه‌دار و باربری بسیار شیک بود، در حالی که ریحانا از لوازم جانبی و کفش‌های قاتل استفاده می‌کرد – یک جفت عینک آفتابی شنل، جواهرات Jacob and Co.، و کفش‌های پاشنه بلند Gianvito Rossi از پوست مار. برای نقطه کانونی نگاه، این مرد 35 ساله از دوست و مدیر خلاق Loewe جاناتان اندرسون کمک گرفت.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

این طراح بریتانیایی با استفاده از قطعات کلیدی از مجموعه براق پاییز/زمستان 2022 این برند اسپانیایی، یک کت خز مصنوعی دو رنگ بزرگ، یک تاپ تاپ خاکستری خاکستری (که البته برآمدگی بچه ستاره را برجسته می کرد) و یک دامن کوتاه نامتقارن برای مناسبت. این طراح با به اشتراک گذاشتن عکسی از این زوج بسیار شیک در اینستاگرام نوشت: «شما دو نفر مرا دیوانه کردید».

عکس ویکتور ویرجیل/گاما رافو از طریق گتی ایمیج

ریحانا با طراح بریتانیایی که لباس سرهنگ قرمز این خواننده را درست کرده بود، رابطه تازه‌ای برقرار کرده است. ریحانا از زمان اعلام بارداری دوم خود در یکی از بزرگترین صحنه‌های ورزشی در ماه فوریه، ستاره فوق‌العاده خود را برای تولید لحظات دل‌انگیز مد سفارشی، که ظاهراً هر کدام شیک‌تر از دیگری به نظر می‌رسند، اختصاص داده است.

در حالی که لباس‌های سنتی بارداری اغلب از برآمدگی نوزاد محافظت می‌کنند، ریحانا و استایلیست Jahleel Weaver ترجیح داده‌اند آن را برجسته کنند – با آزمایش قطعات آرشیوی و ظاهری جذاب از بزرگترین بازیگران مد مانند Chanel، Dior و Alaïa. در مصاحبه با ووگ ماه گذشته، این ستاره دلیل سبک بارداری خود را اینگونه بیان کرد: “وقتی فهمیدم باردار هستم، با خودم فکر کردم، “هیچ راهی وجود ندارد که در هیچ راهرویی برای خرید بروم.” متاسفم – لباس پوشیدن خیلی سرگرم کننده است. من نمی گذارم آن قسمت ناپدید شود زیرا بدنم در حال تغییر است.”