بهترین عینک آفتابی برای هر فرم صورت

عینک آفتابی جادوی خاصی دارد. جفت مناسب می تواند باعث شود شما فوراً احساس اعتماد به نفس کنید و یک لباس عالی را به سطح بعدی ببرید. (آنها همچنین کاملاً کاربردی هستند و از چشمان ظریف شما در برابر اشعه ماوراء بنفش، گرد و غبار و هر چیز دیگری که باد به سمت شما می‌وزد محافظت می‌کنند.) اما با مجموعه‌ای بی‌نهایت از شکل‌ها و رنگ‌ها برای انتخاب، از کجا می‌دانید که کدام را انتخاب کنید. سبک بیشتر به شما می آید؟ می‌توانید مسیر آزمون و خطا را طی کنید و میلیون‌ها جفت را امتحان کنید، یا می‌توانید با راهنمای ما در مورد بهترین استایل‌های فصل برای هر شکل صورت مشورت کنید. همه انتخاب های ما را در زیر ببینید.

بهترین عینک آفتابی برای صورت های گرد

اگر صورت گرد دارید، توصیه کلاسیک این است که لنزهای مربعی مانند Wayfarer را انتخاب کنید. اما اگر برای شما هیجان انگیز به نظر نمی رسد، هر چیزی تیز و زاویه دار به اندازه کافی جذابیت بصری را اضافه می کند.

بهترین عینک آفتابی برای صورت های مربعی

فریم‌هایی با لبه‌های نرم‌تر تمایل دارند چهره‌های مربعی شکل را تکمیل کنند – این یک ظاهر کلاسیک و جاودانه است که همیشه کار می‌کند. اما اگر می‌خواهید ظاهری جذاب‌تر و شدیدتر داشته باشید، چیزی را با زوایای تیز در گوشه‌های بالایی امتحان کنید.

بهترین عینک آفتابی برای صورت های قلبی شکل

هوانوردها همچنین روی صورت‌های قلب‌شکل به خوبی کار می‌کنند، مانند استایل‌های بدون لبه – یکی دیگر از ظاهر قدیمی‌تر که بازگشت بزرگی داشته است.

بهترین عینک آفتابی برای صورت های بیضی شکل

کسانی که صورت های بیضی دارند ممکن است ظاهر یک چشم گربه ای کلاسیک یا لنزهای باریک تر و مستطیلی را که به خوبی با تناسب بازی می کنند، دوست داشته باشند.