تیلور سویفت و متی هیلی برای اولین بار با هم در میان شایعات مربوط به رابطه مشاهده شدند.

به نظر می رسد که سال 2023 سال روابط مخالف طرفداران سلبریتی است. ابتدا کندال جنر و بادی بد، سپس کایلی جنر و تیموتی شالامه حضور داشتند و حالا شایعاتی وجود دارد که تیلور سویفت پس از جدایی از جو آلوین در ماه گذشته، با متی هیلی، خواننده سال 1975، قرار ملاقات دارد. در حال حاضر، هیچ چیز تایید نشده است، اما به نظر می رسد که اگر آنها قرار ملاقات نداشته باشند، آنها فقط در حال گذراندن یک زمان بزرگ هستند که بسیاری از ما را ترول می کنند.

انصافاً، اولین منبعی که در مورد این رابطه شایعه شده گزارش داد خورشیدکه هفته گذشته این خبر را منتشر کرد و گفت:[Swift] و متی دیوانه وار عاشق شده اند.” به گفته یک منبع، “این روزهای بسیار ابتدایی است، اما احساس خوبی دارد.” طرفداران Swifties و The 1975 هر دو در مورد این یکی دچار اختلاف شدند و بسیاری از گزارش‌های نوشتاری از این رابطه به عنوان شنیده‌ها خاموش شد. به نظر می‌رسید که این یک نتیجه کلاسیک از یک سوئیفت مجرد جدید است که رسانه‌ها او را با هر مردی که از مسیرش عبور می‌کند مرتبط می‌کند. اما اینها طرفداران سوئیفت هستند که ما در مورد آنها صحبت می کنیم، و کارآگاهان صندلی بازو به سرعت دست به کار شدند و هر تعامل کوچک یا سرنخ ممکن را بررسی کردند. یک روز پس از انتشار گزارش های اولیه، The 1975 آهنگ خود، “او آمریکایی” را در حین اجرا در مانیل پخش کرد، قطعه ای که معمولاً در لیست مجموعه آنها نیست. به گفته طرفداران، هیلی ظاهراً در حین اجرا فریاد زد “او حتماً هست”.

طرفداران همچنین یک تئوری توطئه دارند مبنی بر اینکه این دو در طول برنامه های خود با یکدیگر صحبت می کنند. در همان اجرا در مانیل، به نظر می‌رسید که هیلی به زبان می‌آورد: «این یکی درباره شماست، می‌دانید که هستید. دوستت دارم.” سپس، چند روز بعد، در طول اولین نمایش سوئیفت در نشویل، به نظر می رسد که او دقیقاً همان حرف را زده است.

صحبت از آن نمایش نشویل، هیلی در آن حضور داشت. او همچنین در دومین شب در شهر ظاهر شد و روی صحنه رفت تا با فیبی بریجرز بازکننده سوئیفت اجرا کند. سپس، پس از نمایش، سوئیفت و هیلی برای اولین بار از زمان شروع شایعات با هم دیده شدند. بر اساس ایمیل روزانه، آنها با هم به کاندو سوئیفت رفتند و صبح یکشنبه زود رسیدند. آن شب، هیلی برای سومین نمایش سوئیفت در نشویل دوباره در میان جمعیت بود.

در حال حاضر، ما تاییدی از هیچ یک از طرفین دریافت نکرده ایم که یک رابطه واقعی در حال وقوع است. ممکن است این موردی باشد که دو دوست با هم کمی تفریح ​​می کنند. سوئیفت و هیلی حدود یک دهه است که یکدیگر را می شناسند، بنابراین می توان حدس زد که آنها حداقل دوستان صمیمی هستند. خوشبختانه، هزاران سوئیفتی (و احتمالاً برخی از طرفداران Healy) در این پرونده هستند، بنابراین امیدواریم که حقیقت پیرامون ماهیت این رابطه زودتر آشکار شود.