هر لباسی که نیکول کیدمن در مت گالا پوشیده است

نیکول کیدمن ممکن است منظم ترین شرکت کننده در مت گالا نباشد (او فقط سه بار تا کنون رفته است)، اما قطعاً ممکن است یکی از برجسته ترین ها باشد. در واقع، از سه موردی که او روی فرش Met رفت، او نه تنها دو بار مجری این رویداد بود، بلکه توسط همکارهای همکارش، کارل لاگرفلد و تام فورد (دومی، در دوران گوچی خود) لباس پوشیدند. او همیشه می‌تواند مطابق با موضوع لباس بپوشد، بدون اینکه مانند یک نمایش فرعی کارناوالی که جلب توجه می‌کند، ظاهر شود. چرا او؟ او نیکول کیدمن است. در اینجا، یک شیرجه عمیق به تمام ظاهرهای مت گالا کیدمن است.

2016: “Manus x Machina: مد در عصر فناوری”

عکس از جان شیرر/ گتی ایماژ

نیکول کیدمن در جدیدترین ظاهر خود، لباس الکساندر مک کوئین را پوشید که به معنای واقعی کلمه آسمانی بود. سارا برتون، مدیر خلاقیت، این لباس را بر اساس یک نسخه شفاف که در نمایشگاه پاییز 2016 این برند به نمایش گذاشته شد، سفارشی کرد.

عکس مایکل استوارت/WireImage

شنل استادانه این لباس بدون شباهت به لباس به درام افزوده است. در مجموع، این لباس با آثار کلاسیک دوران هنر دکوی هنرمند و طراح روسی-فرانسوی Erté مقایسه شد.

عکس از لری بوساکا/گتی ایماژ

سال 2016 همچنین اولین سالی بود که کیدمن با یک قرار از زندگی عاشقانه شخصی خود در مت گالا شرکت کرد. او همسرش کیت اوربان را آورد که به همسرش اجازه داد تا با انتخاب یک تاکسیدو کلاسیک کراوات سفید تمام توجهات را به خود جلب کند.

2005: “خانه شانل”

عکس توسط Fairchild Archive/Penske Media از طریق گتی ایماژ

معروف است که کارل لاگرفلد در طول زندگی‌اش هرگز به مرور گذشته‌نگر حرفه‌اش رضایت نمی‌دهد، اما او در سال 2005 در کنار کیدمن برای نمایشگاه و جشنی که به تاریخ خانه شانل اختصاص داشت، میزبانی کرد. البته کیدمن در آن زمان چهره عطر نمادین این برند، Chanel No. 5 بود. و طبیعتاً، او در Chanel Haute Couture ظاهر شد.

عکس توسط Fairchild Archive/Penske Media از طریق گتی ایماژ

لباس مجلسی با چند ترفند پنهان همراه بود: یک شکاف در ساق پا داشت و آستر نقره ای داشت. اگر جزییات دیگری را نمی دانید، لطفاً به این واقعیت توجه داشته باشید که آستر نقره با دستکش های بدون انگشت لاگرفلد مطابقت دارد.

عکس بیلی فارل/پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

کیدمن واقعاً به وظایف میزبانی مناسب تمایل داشت. در اینجا، او، لاگرفلد، و وینتور به مایکل کورس و قرار ملاقاتش برای شب، جسیکا سیمپسون، خوش آمد می گویند.

2003: “الهه: حالت کلاسیک”

عکس از مارک ماینز/گتی ایماژ

کیدمن نه تنها یکی از اولین A-listers بود که استعداد تام فورد را در گوچی کشف کرد، بلکه او در کنار او رویداد سال 2003 را برگزار کرد. آن سال ادای احترامی به «الهه‌ها» بود، و کیدمن مطمئناً لباسی شبیه یک لباس به تن داشت که نمونه‌ای کامل از مهارت فورد در جذابیت‌های جنسی پیچیده بود. کیدمن همه چیز را پوشانده بود، اما روکش لباس یادآور مجسمه‌های کلاسیک بی‌درنگ بود.

ایوان آگوستینی / گتی ایماژ

مدت‌ها قبل از اینکه میم «جیسون درولو از پله‌ها در مت گالا افتاد» وجود داشته باشد، آدریان برودی در واقع در Met غلت زد. نگران نباشید، همه چیز خوب بود – اما نگاه زیبایی به پشت لباس کیدمن به ما می دهد.

عکس توسط Fairchild Archive/Penske Media از طریق گتی ایماژ

یک بار دیگر، او در کنار وینتور، فورد و برودی در بهترین خانه های میزبان خود بود. برای ثبت، اگرچه آن‌ها در آن شب به هم نزدیک بودند، اما کیدمن و برودی هرگز قرار ملاقاتی نداشتند. با این حال، هر دوی آنها چند ماه پیش برنده اسکار شده بودند.

عکس توسط Fairchild Archive/Penske Media از طریق گتی ایماژ

کیدمن آن شب در جمع خوبی بود. فورد همچنین الهه دیگری به نام دایانا راس را پوشید.

عکس از ریچارد کورکری / آرشیو اخبار روزانه نیویورک از طریق گتی ایماژ

به طور طبیعی، او متوقف شد تا با لیز اسمیت، ستون نویس مشهور شایعات، کمی وقت بگذارد. این زمانی بود که صنعت مد در واقع ستون‌نویس‌های شایعاتی داشت که رویدادها را پوشش می‌دادند، و نه حساب‌های ارسال ناشناس آنلاین.