دوآ لیپا در مراسم مت گالا یک گردنبند عظیم تیفانی و کو می پوشد

زمانی که شما میزبان مت گالا هستید، فشار وارد می شود، اما مطمئناً Dua Lipa ارائه شد. این ستاره پاپ با یک لباس توئید سفید از کلکسیون مد لباس بالا پاییز و زمستان 1992 Chanel روی فرش قرمز آمد. اما لباسی که برای اولین بار توسط کلودیا شیفر، خواننده لاگرفلد بر روی باند فرودگاه پوشیده شد، تنها جنبه برجسته ظاهر او نبود. لوازم جانبی آن نیز وجود داشت: یک گردنبند الماس بزرگ بیش از 100 قیراط، بی نظیر تیفانی و شرکت.

اگر این قطعه آشنا به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که برای ادای احترام به الماس افسانه ای تیفانی ساخته شده است که توسط آدری هپبورن در صبحانه در تیفانی و متعاقباً توسط لیدی گاگا در اسکار 2019 و بیانسه در کمپینی برای این برند در سال 2021. اگرچه نسخه اصلی زرد است، نسخه جدید که لیپ پوشیده است سفید است.

WWD/Penske Media/Getty Images

این الماس سفید درخشان برای بازتاب همان نسبت های الماس تیفانی تراشیده شده است، که به گفته این برند نمادی از “قله کیفیت و مهارت است که با تاسیس ما در سال 1837 ایجاد شد.”

این لباس که به عنوان یکی از لباس های پایانی عروس معروف شانل عمل می کند، انتخاب مناسبی برای مراسم گرامیداشت حرفه و میراث کارل لاگرفلد است. لیپا به ورایتی گفت لباس “خاص” او در “همه تابلوهای خلق و خوی او” بوده است.

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ