جسیکا چستین با موهایش به کارل لاگرفلد ادای احترام کرد

نه، این گوئن استفانی نیست. یا کریستن مک منامی آنیا تیلور جوی یا لیدی گاگا نیست. این جسیکا چستین است، بلوند تازه پلاتینیوم و روی فرش قرمز مت گالا. این بازیگر برای اولین بار ظاهر یخی جدیدی را برای مت گالا 2023 ارائه کرد و ظاهراً به مرد ساعت، کارل لاگرفلد، که به موهای سفیدش معروف بود، ادای احترام کرد.

چستین با لباس مشکی گوچی که دارای اندام‌های صاف و مجلسی و دامن چند لایه بود، به موزه هنر متروپولیتن رسید، همراه با قطاری که هنگام بالا رفتن از پله‌ها او را دنبال می‌کرد. این بازیگر این قطعه را با دستکش های مشکی شفاف، حلقه های کوکتل بزرگ و یک گردنبند الماس بلند ست کرد. او همچنین یک جفت عینک آفتابی هوانوردی به چشم داشت که احتمالاً ادای احترامی به لاگرفلد بود، که اغلب چشمانش را پشت یک جفت سایه پنهان می کرد. بین موهای جدید و عینک، Chastain در فرش قرمز نسبتاً ناشناس باقی ماند.

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در حالی که چستین در گذشته برای نقش های زیادی بلوند شده است، او همیشه در زمان خودش یک مو قرمز بوده است، بنابراین این تغییر کاملاً قابل توجه است. با این حال، برای کسانی که به ظاهر علاقه دارند، ممکن است از شنیدن این که این فقط یک کلاه گیس است ناامید شوید. این بازیگر در حال حاضر در حال بازی است یک خانه عروسک در برادوی، بنابراین او احتمالاً زمان لازم را برای رنگ کردن دائمی موهایش بلوند و یا بازگشت به رنگ طبیعی خود پس از آن نداشت.

Mike Coppola/Getty Images Entertainment/Getty Images