هایلی بیبر با لباس مشکی کوچک Schiaparelli خیره می شود

هیلی بیبر رسماً به لیست آرزوی افراد مشهور مشهوری که اخیراً یکی از آثار هنری پوشیدنی دنیل رزبری را پوشیده اند ، اضافه شد. این مدل هنگامی که در آخر هفته لباس سیاه کوچکی از مجموعه Schiaparelli پاییز 2021 را تکان داد ، به جمع آدل ، کاردی بی و بلا حدید پیوست.

بیبر در حالی که در لاس وگاس از همسرش ، جاستین حمایت می کرد ، لباس بلوز بلوز بلوز و شانه های بزرگ و بسیار خط هم خط کوتاه این قطعه ساده است ، اگر صفحه طلایی مجسمه سازی شده در وسط وجود نداشته باشد. بیبر و صاحب سبک او ، کارلا ولچ ، اجازه دادند لباس به تنهایی صحبت کند و لوازم جانبی را حداقل نگه داشت و فقط پمپ های نوک تیز سیاه ، عینک آفتابی سیاه و حلقه های طلا اضافه کرد.

انتخاب لباس بیبر برای این مراسم ، سال شیاپارلی را ادامه می دهد ، زمانی که لیدی گاگا در مراسم تحلیف رئیس جمهور جو بایدن در ماه ژانویه یک طراح بر تن کرد ، شروع شد. اما کورین و بیانسه هر دو به ترتیب از ظاهر شیکاپارلی زیبایی استفاده کردند و به ترتیب در مراسم Critic’s Choice Awards و Grammy جایزه گرفتند. بعداً ، در ماه ژوئن ، کیت بلانشت یک لباس شیک و شیک اسکیاپارلی پوشید ، ظاهراً بدون دلیل (که صادقانه ، بهترین دلیل از همه است) و سپس در آگوست ، کاردی بی و لیزو تمام جواهرات اسکیاپارلی را که می توانستند برای آن پیدا کنند ، پرتاب کردند. جلد هنر برای همکاری آنها ، “شایعات”. بلا حدید با لباس مشکی اسکیاپارلی در جشنواره نفس ما را از بین برد و آدل در مراسم عروسی یکی از دوستانش ظاهر شد. کاردی در ماه سپتامبر برگشت تا بار دیگر طراح را بپوشد ، این بار در هفته مد در خیابان های پاریس. بنابراین بله ، رزبری امسال زمان بازی زیادی دارد. به تیم خوش آمدی ، هیلی