بهترین واکنش های توییتر به ویلی وونکای تیموتی شالامت

آن خط فک تراشیده و سر موهای نامرتب که با کلاه بالایی پوشانده شده است فقط می تواند یک معنی داشته باشد – ما در نهایت اولین نگاه تیموتی شالامت به عنوان ویلی وونکا را در فیلم آینده داریم ، وونکا، یک داستان اصلی در مورد آب نبات بدنام. اگرچه نقش شاملت در این فیلم در ماه مه سال جاری اعلام شد ، اما بسیاری فراموش کردند که بازیگر جوان این شخصیت را بازی می کند ، اما وقتی شالامت عکس ها را یکشنبه شب ارسال کرد ، به سرعت به همه یادآوری کرد که بله ، این واقعاً یک چیز است. این اتفاق می افتد

“تعلیق وحشتناک است ، امیدوارم دوام بیاورد …” شالامت در پست خود ، که وونکا را در بلند شدن کامل خود نشان می دهد ، با نگاهی شبح وار به کسی از راه دور نگاه می کند. فقط چند لحظه پس از به اشتراک گذاشتن عکس ها ، اینترنت به سرعت شروع به کار کرد و بدون هیچ شگفتی ، آنها هیچ چیزی را پس نگرفتند. اولین نظرات بیشتر بر ظاهر وونکا متمرکز بود ، که برای برخی کمی دیکنسیایی به نظر می رسید. یا به طور دقیق تر ، برداشت ماپت ها از دیکنز.

منابع دیگر فرهنگ پاپ نیز به ذهن آمد.

برخی از آنها به دلیل ماهیت “پسر بچه” وونکا Chalamet ایجاد شده اند.

شالامت سومین بازیگری است که نقش ویلی وونکا را بر عهده می گیرد. جین وایلدر این شخصیت را در کلاسیک 1971 منشاء گرفت و جانی دپ فرماندهی بازسازی تیم برتون در سال 2005 را بر عهده گرفت. در حال حاضر ، با حضور Chalamet ، برخی متوجه شده اند که جذابیت Wonka در یک مسیر صعودی قرار دارد.

وونکا به عنوان یک داستان اصلی برای ویلی عمل می کند و داستان را از چگونگی برخورد یک جوان عجیب و غریب به صاحب یک کارخانه آب نبات برده رانده می کند. این فیلم در حالی رخ می دهد که بسیاری از شخصیت های معروف دیگر اخیراً داستانهای اصلی خود را دریافت کرده اند ، از جمله Cruella de Vil در فیلم امسال کروئلابه از آنجا که کتاب کلاسیک رولد دال که دو فیلم اول از آن تهیه شده اند ، آموزش وونکا را پوشش نمی دهد ، این داستان برای طرفداران کلاسیک داستان جدیدی خواهد بود. با این حال ، برخی احساس نمی کنند این رگبار داستان های اصلی از هالیوود واقعاً ضروری است.

مهم نیست که اینترنت چه فکری می کند ، فیلمبرداری برای وونکا در حال انجام است و تیمی در سال 2023 بر روی صفحه نمایش ما می خواند و می رقصد ، بنابراین هر کاری را که باید قبل از آن انجام دهید انجام دهید تا خودتان را آماده کنید.