بله ، جو بایدن امروز در عروسی یک خانم خانه دار واقعی شرکت کرد

در حالی که دولت دو تعطیلات جداگانه فدرال را امروز برگزار کرد ، رئیس جمهور جو بایدن و بانوی اول دکتر جیل به مراسم عروسی یک رئیس جمهور سابق رفتند. زنان خانه دار واقعی شهرستان اورنج عضو بازیگران مطمئناً این بزرگترین رویداد متقاطع بین موسسات آمریکایی کاخ سفید در شرق بال و اندی کوهن بود زنده ببینید چه اتفاقی می افتد! از آن زمان آن بانوی بلوند از DC بدبخت تنظیم شده است زنان خانه دار یکی از شام های دولتی اوباما سقوط کرد. البته ، جزئیات واقعی مراسم عروسی باعث می شود همه چیز کمی تصادفی به نظر برسد ، اما این واقعیت را تغییر ندهید که قدرتمندترین مرد جهان عروسی زنی را تماشا کرد که زمانی می گفت: “من می توانم با یک بچه اداره کنم ، و زنانی که مانند یکی رفتار کنید! “در تیتراژهای اولیه نمایش براوو.

خانم خانه دار مورد بحث مگان کینگ است که در فصل های 10 تا 12 از نسخه og Orange County در زنان خانه داربه نکته اصلی که بایدن در آن شرکت کرد ، شوهر او ، وکیل مستقر در لس آنجلس ، کوف اوونز بود ، که اتفاقاً برادرزاده جو بایدن است (البته یک رئیس جمهور آمریکا برادر زاده ای به نام “کافه” دارد). اونز پسر خواهر بایدن والری بایدن اوونز است. مادر داماد همچنین مهمترین همکار رئیس جمهور در طول دوران حرفه ای است (او مشاور ارشد کمپین انتخاباتی او در سال 2020 بود و مدیر مبارزات انتخاباتی او در تمام دوره های قبلی خود برای تصدی پست در خارج از زمان خود به عنوان معاون اوباما بود).

اطلاعات کمی درباره نحوه درگیر شدن عاشقانه کینگ و اونز وجود دارد. کینگ فقط در ماه سپتامبر فالوئرهای اینستاگرام خود را به اوونز معرفی کرد. طلاق او از شوهر اولش ، بازیکن سابق MLB ، جیم ادموندز ، تنها در ماه مه به پایان رسید ، هرچند این زوج دو سال قبل از هم جدا شده بودند (کینگ دارای سه فرزند از آن ازدواج است). قبلاً معلوم نبود که این زوج حتی نامزد شده اند ، اگرچه هنگام دعوت از رئیس جمهور ایالات متحده ، مخفی نگه داشتن خود عروسی دشوار است.

به گفته کاخ سفید ، این مراسم “عروسی کوچک و خانوادگی” بود که در خانه والدین عروس در میدان کنت ، پنسیلوانیا برگزار شد.

Bidens ممکن است تنها نامهای جسورانه در عروسی شناخته شده برای جمعیت مد نبوده باشد. برادر عروس مدل برجسته RJ King است. او دو بار روی جلد ظاهر شده است ووگ ایتالیا ، و همچنین یکبار خبرهای عجیب و غریبی را در اختیار گرفت که در آن او حضانت یک سگ را با سگ قبلی به اشتراک گذاشت زنان خانه دار واقعی نیویورک ستاره کارول رادزیویل البته رادزیویل بیوه آنتونی رادزیویل است که برادرزاده جکی اوناسیس کندی و از طریق ازدواج JFK بود. بنابراین به نظر می رسد ازدواج یک برادرزاده رئیس جمهور و یک خانه دار واقعی یک منطقه کاملاً ناشناخته نیست. حتی عجیب تر نیست وقتی که مغز شما حافظه دور را که عروسی بحث برانگیز عمروسا در زمان دولت ترامپ بود کشف کند.