نیکول کیدمن زیر کت و شلوار شنل خود مطلقاً چیزی نپوشید

به نظر می رسد که نیکول کیدمن دوره ای را در مدرسه کریستن استوارت برای پوشیدن شانل گذرانده است. هیچ کس نمی تواند مانند استوارت یک عامل جذاب و جذاب به قطعات قدیمی برند فرانسوی اضافه کند، اما پنجشنبه شب، زمانی که کیدمن در مراسم آکادمی موسیقی کانتری به همسرش کیت اوربان پیوست، او موفق شد جایزه اسپنسر ستاره دویدن برای پول او.

کیدمن در این مراسم که در فورد سنتر در ستاره در فریسکو، تگزاس برگزار شد، با کت و شلوار کلاسیک شانل پیش از پاییز 2023 شرکت کرد. این کت و شلوار از یک توئید براق قرمز و قهوه ای برای رسیدن به رنگ مایل به قرمز تشکیل شده است، این کت و شلوار دارای یک شلوار بوت و یک ژاکت بدون یقه با تزئینات شورون بود. در زیر ژاکت، کیدمن به غیر از تعداد انگشت شماری گردنبند زنجیر، مطلقاً هیچ چیز نپوشید، انتخابی که قطعاً جذابیت هایی را به یک ظاهر کلاسیک اضافه کرد.

گیلبرت فلورس / رسانه پنسکه / گتی ایماژ

کیدمن با اوربان ژست گرفت که ظاهری شبیه به سیلوئت کیدمن داشت. این نوازنده با کت و شلوار مشکی که زیر آن یک جلیقه مشکی کوتاه برش داشت، پوستی مشابه با همسرش روی فرش قرمز نشان داد.

گیلبرت فلورس / رسانه پنسکه / گتی ایماژ

این لحظه Chanel پس از یک رویداد مهم دیگر از کیدمن در اوایل این ماه در Met Gala می آید. این هنرپیشه با لباس مجلسی که در اصل توسط کارل لاگرفلد برای او طراحی شده بود و برای تبلیغ سال 2004 با عنوان “Chanel N. 5, the film” برای او طراحی شده بود، به این مراسم آمد. کیدمن با لباس صورتی مایل به قرمز، پولک‌زی و پر شترمرغ از پله‌های Met بالا رفت و به خاطر می‌آورد که قبل از فیلم‌برداری «مرتب‌سازی شده بود». او روی فرش گفت: «فکر می‌کنم عشق عمیق من به کارل از این دوران با هم گذشت.