شارلیز ترون در اکران «Fast X» با لباس های شیک پوشیده شده است

را سریع X تور مطبوعاتی به طور رسمی در حال انجام است و شارلیز ترون در حال حاضر برنده کتاب های ما است. برای اکران فیلم در رم، ترون یک گروه زلال و خیره کننده را معرفی کرد – و با قضاوت بر اساس شورت های گلدوزی شده و شکاف تا کمر او، کد لباس شلوار اختیاری بود.

ظاهر دیور از مجموعه مد لباس بهار/تابستان 2023 این برند در هر محیطی شگفت‌انگیز بود، اما پس‌زمینه Colosseum اولین نمایش مطمئناً لطمه‌ای به آن وارد نکرد. نیازی به گفتن نیست که ترون برای آخرین نقش خود چه روی پرده و چه در خارج از صفحه تمام مراحل را انجام می دهد (او صحنه مبارزه شدیدی با میشل رودریگز دارد).

فرانکو اوریگلیا/WireImage/Getty Images

دیور اوت کوتور بهار/تابستان 2023

ویکتور ویرجایل/گاما رافو/گتی ایماژ

مثل همیشه، ترون استعداد خود را به ظاهر نمایش برتر اضافه کرد – یک پمپ مشکی براق، گوشواره های نقره ای پر زرق و برق، و یک گردنبند آویز که درست زیر سوتین تزئین شده قرار داشت. یک کلاه سیاه بازیگوش (شاید او فردا پروازی به پاریس داشته باشد؟) موهای بلوند سفید بازیگر را کاملاً تحسین کرد.

اوایل روز، این بازیگر یک لباس اسارت آبی کبالتی از مجموعه بهار/تابستان 2023 الکساندر مک کوئین به تن کرد. او همچنین در اولین روز انتشار، ظاهری غیررسمی‌تر و به همان اندازه شیک‌تر از دیور به تن داشت. در مورد برد صحبت کنید

که در سریع Xترون در نقش سایفر، یک مغز متفکر جنایتکار که دشمن قهرمان اصلی است، بازی خواهد کرد. فیلم هیجان انگیز به کارگردانی لوئیس لتریر و دنباله آن F9، همچنین بازیگران سنگین وزن هالیوود مانند بری لارسون، جیسون موموآ (که ترون بیشتر با آنها فیلمبرداری می کرد) و کاردی بی. این فیلم در 19 می در سینماها اکران خواهد شد.

“خیلی خوب بود که با جیسون کار کنم [Momoa.] او خیلی دوست داشتنی بود،» ترون که اخیراً در آن ظاهر شد پسر ها، در مصاحبه با تنوع. و من می‌توانم کارهای متفاوتی را در آن انجام دهم، بنابراین من واقعاً در مورد آن هیجان‌زده هستم. این یک رمز متفاوت است.”