بهترین ظاهر فرش قرمز هاری نف گلم هالیوود را با New York Edge ترکیب می کند

بین نقش‌های بازیگری برنده جوایز و بازی‌های درخشان در باند فرودگاه، هاری نف از زمانی که وارد صحنه اصلی شد، به عنوان یک نیروی سبک غیرقابل انکار ظاهر شد و ظرافت کلاسیک هالیوود را با رنگ مرکز شهر ادغام کرد. این بازیگر، مدل و نویسنده 30 ساله برای اولین بار در سال 2015 با بازی در سریال برنده جایزه امی توجه صنعت را به خود جلب کرد. شفاف. در همان سال، نف به عنوان اولین زن تراجنسیتی که با IMG Models قرارداد امضا کرد، تاریخ ساز شد. از آن زمان، او سرعت خود را کاهش نداده است، پروژه های جاه طلبانه را انجام داده و سبک شخصی خود را تثبیت کرده است – ترکیبی التقاطی از باندهای فرودگاه، آثار کلاسیک برجسته و یافته های آرشیوی. او همچنین از تغییر دادن موهای خود نمی ترسد – ما شاهد برش های پیکسی، قفل های بلند، رنگ های تند و تقریباً هر چیزی در این بین بودیم.

با حضور در باند فرودگاه‌های برندهایی مانند گوچی (او همچنین در یک کمپین عطری برای آنها بازی کرد)، تامی هیلفیگر و هود بای ایر، جای تعجب نیست که سبک نف دائماً در لبه‌های جدید باشد. در حالی که به نظر می‌رسد او لباس‌های تمام مشکی را دوست دارد، اما از ترکیب کردن آن نمی‌ترسد، و اغلب از رنگ‌های پر جنب و جوش و چاپ‌های پررنگ در کمد لباس‌هایش استفاده می‌کند. انتظارات زیادی برای این بازیگر وجود دارد زیرا او برای حضور در سریال مورد انتظار آماده می شود بت و فیلم پرفروش باربی اواخر امسال در اینجا بهترین تیپ های هاری نف تا کنون آمده است.

2023: تجارت مد گالا

Pascal Le Segretain/Getty Images Entertainment/Getty Images

یک لباس مینی قهوه‌ای Loewe لباس انتخابی برای این بازیگر بود که در آن حضور داشت تجارت مد 500 گالا در پاریس، فرانسه. او ظاهر ساده را با یک جفت پاشنه بادکنکی بازیگوش این برند کامل کرد.

Jacopo Raule/GC Images/Getty Images

نف در شوی بهار/تابستان 2023 Loewe شرکت کرد، جایی که یک لباس سرمه‌ای رنگارنگ و سفید (که دارای پارچه‌های پوم سایز فوق‌العاده در لبه آن است) و تکرار صورتی از کیف پازل امضای این برند را پوشید.

2022: هفته مد نیویورک

کریستین ویریگ/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

نف با انتخاب رنگ‌های تک رنگ تا هوای برفی نیویورک، با یک چرم لاکی، چکمه‌های بلند و یک کلاچ روکش دار به نمایشگاه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ Khaite آمد. ماتریکس شیک کسی هست؟

2021: و همینطور… برتر

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در خلال نمایش اول و همینطور…، HBO جنسیت و شهر نف ظاهراً در دوران احیای درونی شارلوت یورک، یک لباس مجلسی سفید کلاسیک با جزئیات حاشیه‌ای را انتخاب کرد که با گوشواره‌های پر زرق و برق و پاپیون موی مشکی ست کرد.

Mike Coppola/Getty Images Entertainment/Getty Images

یک لباس مجلسی شیاپارلی با جزئیات ظریف طلایی، انتخاب نف در اولین نمایش بود. بدون عنوان: دیوید چاپل در جشنواره ترایبکا او آن را از نظر زیبایی با موهای براق و صاف، یک لب برهنه و سایه چشم دودی حفظ کرد.

2020: نمایشگاه Vanity Fair مهمانی اسکار

گرگ دی گوایر/فیلم مجیک/گتی ایماژ

این بازیگر و مدل با لباس آبی تیره از گوچی (نسخه‌ای از ظاهری مشابه که برای کلکسیون بهار/تابستان 2020 عرضه شد) شگفت‌زده شد و آن را با کفش‌های پاشنه طلایی کلاسیک نگه داشت.

2019: تجارت مد شام

Amy Sussman/Getty Images Entertainment/Getty Images

برای یک تجارت مد در این رویداد، نف تصمیم گرفت با کت و شلوار گوچی مونوگرام، بلوز سفید و چکمه های سبز رنگارنگ به خیاطی گرایش پیدا کند.

تیلور هیل / فیلم مجیک / گتی ایماژ

این بازیگر مطمئناً برای اولین بار در Met Gala خود اظهار نظر کرد. او برای رویداد 2019 با مضمون «اردوگاه: یادداشت‌هایی درباره مد»، لباس زرد روشن با آستین‌های بلند از گوچی به تن کرد.

2018: LACMA Art+Film Gala

تیلور هیل/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

نف در مراسم سالانه گالا هنر+فیلم LACMA با یک لباس مشکی درخشان گوچی که دارای یک قطار کوتاه و نیم تنه ژولیده بود، شرکت کرد.

2018: نمایشگاه Vanity Fair مهمانی اسکار

تیلور هیل / فیلم مجیک / گتی ایماژ

در فصل جوایز 2018، نف به الگو و رنگ متمایل شد – در اینجا، او یک شماره گوچی پر جنب و جوش را انتخاب کرد که با پاشنه های پلت فرم و یک کلاچ مشکی کلاسیک ست کرد.

2017: LACMA Art+Film Gala

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

نف که در کمپین ها و باندهای این برند ظاهر شد، به وضوح یک دختر گوچی است. او برای گالا هنر+فیلم LACMA 2017 در لس آنجلس، به این روند ادامه داد – لباسی دراماتیک از برند ایتالیایی پوشیده بود که در سراسر پاپیون نقش‌آفرینی بازیگوش داشت.

2017: گالا مد پاییزی باله شهر نیویورک

اوون هافمن / پاتریک مک مولان / گتی ایماژ

این بومی پنسیلوانیا، لباس مشکی بریده‌شده‌ای به تن کرده بود که با یک لباس صورتی روشن مدل‌سازی کرده بود. او ظاهر را با گوشواره‌های نقره‌ای آویزان و ظاهری نامرتب کامل کرد.

جیمی مک کارتی/WireImage/Getty Images

نف با حفظ آرامش جوایز CFDA در ماه ژوئن در شهر نیویورک، یک شیر رویایی و رویایی از گل های Coach را انتخاب کرد. زیر آن، او فقط یک جفت لباس زیر مشکی پوشیده بود و با یک کیف مینی کراس بادی ظاهر را اکسسوری کرده بود.

جیسون مریت/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

نامزد بازی در شفاف در جوایز SAG 2016، Nef تمام مراحل را در قالب یک ظاهر طلایی خیره کننده Maison Margiela با بدنه ای ساختار یافته و دامن پرده بیرون کشید.

WWD/Penske Media/Getty Images

این شفاف ستاره یک لباس مجلسی ابریشمی گوچی تا کف از مجموعه پاییزی این برند (که در آن روی باند فرودگاه نیز راه رفت) انتخاب کرد.

2015: LACMA Art+Film Gala

Frederick M. Brown/Getty Images Entertainment/Getty Images

برای گالا هنر+فیلم LACMA، نف با لباس ابریشمی مشکی از گوچی که دارای نقره‌دوزی‌های استادانه است، خیره شد.

استیو گرانیتز/WireImage/Getty Images

به دنبال حضور او در فصل یک شفافنف برای اولین بار در مراسم امی به دنبال یک لباس ستونی مشکی سن لورن با جزئیات نقره ای در قسمت شانه بود.