تاریخچه تمام نگاه های جشنواره فیلم او

چند ثابت در این دنیا وجود دارد که همیشه می توان به آنها تکیه کرد. خورشید هر روز صبح طلوع می‌کند و هر شب غروب می‌کند، ریحانا در هر فرصتی شکم حامله‌اش را نشان می‌دهد، و وقتی تیلدا سوینتون در جشنواره فیلم کن شرکت می‌کند، حیدر آکرمن را می‌پوشد. رابطه این هنرپیشه با طراح رابطه ویژه ای است و در آن دو هفته در ماه مه، هیچ کجا بیشتر از جنوب فرانسه نمی درخشد.

البته، آکرمن بیش از سه سال است که مجموعه‌ای برای برند همنام خود منتشر نکرده است، و در حالی که او در این مدت لحظات سفارشی را برای سوئینتون فراهم کرده است، او مجبور شده است با برچسب‌های دیگری تکمیل کند. اینجاست که Alaïa، Loewe، Schiaparelli و Chanel وارد می‌شوند و لباس‌های شاداب، کت و شلوارهای شیک، و تاپ‌های بی‌نظیر را برای اولین نمایش‌های خود در کن برای سوئینتون فراهم می‌کنند. سوئینتون آنقدر سبک متمایز دارد که مهم نیست چه مارکی می پوشد، قطعات را کاملاً متعلق به خودش می سازد، به نحوی که تعداد کمی از بازیگران زن می توانند. و با فیلم جدیدش شهر سیارکی، که در اواخر این ماه در جشنواره نمایش داده می شود، احتمالاً یک بار دیگر شاهد بیرون کشیدن او از ظاهر اصلی سوئینتون خواهیم بود. در همین حال، بیایید با نگاهی به تمام حضورهای او در کن در طول سال‌ها آماده شویم.

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

Swinton یک پیراهن ساده و شیک از پیراهن پری دریایی Alaïa پاییز 2022 با یک کت مشکی بزرگ روی فرش قرمز پوشیده بود.

2022: سه هزار سال دلتنگی برتر

لیونل هان/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در حالی که بقیه تیپ‌های او در کن 2022 از لباس‌های پیراهنی تشکیل شده بود، این بازیگر برای اولین نمایش فیلمش به دنبال ظاهر فرش قرمز کلاسیک‌تری بود و یک لباس سرمه‌ای شانل با یقه‌ای با جواهرات را انتخاب کرد.

2022: سه هزار سال دلتنگی تماس عکس

لیونل هان/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این بازیگر با پوشیدن یک پیراهن آبی روشن، برای عکسبرداری فیلم ساده رفت.

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

Swinton برای مراسم اختتامیه و اولین نمایش آن کمی بیشتر رفتار کرد OSS 117: از آفریقا با عشق، انتخاب ظاهری از پاییز 2021 Schiaparelli با پیراهن سفید و شلوار گشاد. البته این دکمه ساده نبود، بلکه دکمه‌ای با طرح یک کبوتر و دکمه‌های شیاپارلی طلایی کلاسیک بود.

انتشارات آینده / انتشارات آینده / گتی ایماژ

این بازیگر احتمالاً در گرمای جنوب فرانسه در یک لباس نشاط آور شنل 2022 خنک ماند.

خبرگزاری آنادولو/ خبرگزاری آنادولو/ گتی ایماژ

Swinton با کمک یک تاپ نامتقارن Loewe Resort 2022، شلوار سبز سایز بزرگ و پاشنه نارنجی روشن مقداری رنگ به ترکیب اضافه کرد.

2021: المپیادها (منطقه 13 پاریس) برتر

سویینتون دومین ظاهر شیاپارلی متشکل از یک تاپ سفید و شلوار مشکی را برای یک لحظه فرش قرمز دیگر در سال 2021 ارائه کرد. اما حجم بسیار زیاد این تاپ بهار 2021 آن را به جز خسته کننده کرد.

2021: اعزام فرانسوی برتر

مایک مارسلند/WireImage/Getty Images

پس از چند انتخاب گشادتر، Swinton خیاطی (و رنگ) را به شکل ظاهر حیدر آکرمن متشکل از دامن نارنجی، ژاکت آستین کوتاه صورتی، و زیرپیراهن سبز پولک دار ارائه کرد.

2021: اعزام فرانسوی تماس عکس

لیونل هان/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این ساختار برای فتوکال فیلم ادامه یافت، که سوئینتون با کت و شلوار آبی و زیبای حیدر آکرمن در آن شرکت کرد.

2021: سوغات قسمت 2 غربالگری

آندریاس رنتز/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

وقتی نوبت به ظاهر او در جشنواره کن می‌رسد، سوئینتون معمولاً به یکی از معدود برندها پایبند است. بنابراین جای تعجب نیست که این کت و شلوار توری رنگارنگ، مدل شنل بهار 2021 است.

جورج پیمنتل/WireImage/Getty Images

سوئینتون توسط دخترش، آنر سوینتون برن، برای این تیم پیوست انگل اولین نمایش، که در آن یک کت و شلوار ساتن کرم شانل پاییز 2019 پوشید.

2019: مردگان نمی میرند برتر

مایک مارسلند/WireImage/Getty Images

این بازیگر از دوست خوبش آکرمن خواست این لباس آستین بلند سفارشی را برای مراسم افتتاحیه جشنواره و اولین نمایش فیلمش طراحی کند. مردگان نمی میرند.

2019: مردگان نمی میرند تماس عکس

انتشارات آینده / انتشارات آینده / گتی ایماژ

در فتوکال، او با پوشیدن شلوار کوتاه و کت بلیزر سفید از مجموعه پاییز 2019 حیدر آکرمن، ظاهری بسیار ساده‌تر داشت.

2017: رویداد 70 سالگی

سمیر حسین/WireImage/Getty Images

سویینتون در مراسم هفتادمین سالگرد جشنواره در سال 2017، یک لباس سرهنگ سیاه رنگ شنل پاییز 2017 پوشید.

2017: رویداد جشنواره فیلم کن 2017 انجمن مطبوعات خارجی هالیوود

جورج پیمنتل/WireImage/Getty Images

به ندرت پیش می‌آید که سوینتون الگو بپوشد، اما او این لباس ابریشمی آبی و قرمز شیاپارلی را برای یک رویداد HFPA در طول جشنواره 2017 انتخاب کرد.

جورج پیمنتل/WireImage/Getty Images

حیدر آکرمن بار دیگر لباس سوئینتون را به تن کرد و این بار بازیگر را لباسی سفید با شانه های ساختار یافته، خط وسط ساتن و لبه های نامتقارن به تن کرد.

آنتونی هاروی/فیلم مجیک/گتی ایماژ

آکرمن سپس با کمک یک کت و شلوار دامن سبز مدرن کمی رنگ بیشتری برای فتوکال فیلم در اختیار سوئینتون قرار داد.

2013: فقط عشاق زنده می مانند برتر

Pascal Le Segretain/Getty Images Entertainment/Getty Images

اگر این ست طلایی درخشان Haider Ackermann آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که Swinton آن را دوباره، ده سال بعد، در شوی لباس طراح برای Jean Paul Gaultier پوشید.

2013: فقط عشاق زنده می مانند تماس عکس

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

Swinton عاشق یک لحظه مناسب است، بنابراین این مجموعه تفریحی Chanel با یک ژاکت سرمه ای ساختار یافته و یک شلوار سفید گشاد برای این بازیگر کاملاً منطقی است.

2012: پادشاهی طلوع ماه برتر

آنتونی هاروی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در حالی که این لباس مسی Haider Ackermann در اصل به عنوان بخشی از مجموعه پاییز 2012 طراح با لبه های قد وسط ارائه شد، آکرمن آن را برای Swinton بلندتر کرد تا در فرش قرمز کن بپوشد.

2012: پادشاهی طلوع ماه تماس عکس

میشل دوفور / انتخاب فرانسوی / گتی ایماژ

سویینتون بار دیگر آکرمن را برای لباس پوشید پادشاهی طلوع ماه فتوکال، با یک دامن مدادی آبی روشن و بلوز مایل به کمی غیر رسمی تر.

2011: لازم است در مورد کوین صحبت کنیم برتر

آنتونی هاروی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

ما باید در مورد جستجوی آکرمن سویینتون صحبت کنیم لازم است در مورد کوین صحبت کنیم اولین نمایش، متشکل از یک دامن ستون آبی نیمه شب و تاپ ابریشمی پارچه‌دار.