نیکول ریچی و دخترش هارلو مدن دقیقا شبیه هم هستند

نیکول ریچی از جمله چیزهای زیادی است: طراح مد، اجتماعی، خانواده سلطنتی تلویزیون واقعیت، و مادر دو نوجوان (اسپرو 14 ساله و هارلو 15 ساله که با همسرش جوئل مدن شریک است). و در حالی که زندگی ساده ستاره بیشتر در مورد مادر شدن خصوصی بوده است، یک استوری اخیر در اینستاگرام به مناسبت روز مادر به ما بینشی از درونیات خانواده او داد.

ریچی به مادرش برندا هاروی ریچی نوشت: «روز مادر بر مادر همه مادران مبارک باد. “از اینکه مطمئن شدی لباس‌ها برای تمام دهه 80 مناسب و محکم بودند، متشکرم.” این مرد 41 ساله ادامه داد: ما همه شما را دوست داریم. ملکه روز مادر مبارک.»

در کنار برندا، خواهر نیکول، سوفیا و دختر هارلو نیز در این پست به تصویر کشیده شده اند. این نوجوان که تصویری از مادرش با موهای بلوند خاکستری امضا شده اش است، تا دو سال پیش (زمانی که مادرش تولد او را در اینستاگرام تبریک گفت) نسبتاً دور از چشمان عمومی باقی مانده بود.

ریچی به همراه همسرش، جوئل مدن، راک‌کننده Good Charlotte، یک پسر 13 ساله نیز دارد. از طرف پدرشان، بچه‌ها پسر عموی اول رادیکس مدن، فرزند سه ساله کامراون دیاز و برادر جوئل بنجی مدن هستند.

در مورد خانواده نیکول، این ستاره سابق واقعیت اخیراً ساقدوش عروس خواهرش سوفیا بود که در مورد مجالس عروسی در آنتیب فرانسه، جایی که او یک لباس مجلسی مشکی تندیس‌شده برای این مراسم به تن داشت. این فرد اجتماعی دوباره حمایت خود را در اینستاگرام نشان داد و تصویری از این دو را زیرنویس کرد: «بیش از هر چیزی دوستت دارم».