مگان مارکل در اولین حضور عمومی خود با هری امسال با طلا می درخشد

مگان مارکل و شاهزاده هری سه‌شنبه شب به فرش قرمز بازگشتند و برای اولین حضور عمومی سال با هم کنار هم رفتند. دوک و دوشس ساسکس توسط مادر مگان، دوریا راگلند، برای جوایز زنان چشم انداز 2023: جشن نسل های پیشرفت و قدرت، که مگان به عنوان یکی از برگزیدگان جایزه Woman of Vision امسال شناخته شد، به دوک و دوشس ساسکس پیوستند. .

برای اولین بار از دسامبر 2022، مگان و هری دست در دست هم قدم گذاشتند و با راگلند و همچنین گلوریا استاینم عکس گرفتند. برای این مناسبت، مارکل یک لباس ژاکارد طلایی از Johanna Ortiz پوشید که دارای سوراخ کلید بود. طبق معمول، دوشس استایل را بسیار ساده نگه داشت و لباس را با پاشنه‌های تام فورد با بند طلایی و جواهرات بسیار کم‌رنگ ست کرد. در همین حال، هری یک کت و شلوار سرمه ای ساده با یک پیراهن سفید و کراوات آبی پوشید و تمرکز خود را روی همسرش، ستاره شب، حفظ کرد.

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در طول خود رویداد، استینم درباره مگان صحبت کرد و از “حمایت جهانی دوشس برای توانمندسازی و حمایت از طرف زنان و دختران” تمجید کرد. مگان سپس صحبت کرد خطاب به مهمانان، به یاد دوران کودکی‌اش می‌افتد که بعد از مدرسه به خانه می‌آمد و کتاب می‌خواند ام‌اس. “داشتن این صفحات در خانه ما، به من نشان داد که خیلی بیشتر از جلدهای عروسک‌دار و تصاویری که روی جلد فروشگاه‌های مواد غذایی می‌بینید، وجود دارد.» مگان در ادامه به تشویق دیگران پرداخت تا “رویاب زندگی خود” باشند و در مورد اهمیت مدافع شدن صحبت کرد.

او گفت: «فقط هیچ وقت برای شروع دیر نیست. «شما می توانید مسیری را تعیین کنید که در آن آنچه را که در خدمات روزانه خود تکرار می کنید، با مهربانی، در حمایت، از روی لطف و انصاف، به همان چیزهایی تبدیل می شوند که توسط موج بعدی زنان، اعم از پیر و جوان، تشخیص داده می شوند. که همچنین این لحظه را برای پیوستن به جنبش انتخاب خواهد کرد و چشم انداز ما را برای جهانی عادلانه به واقعیت تبدیل خواهد کرد.»

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ