سیدنی سوینی برای اولین نمایش “واقعیت” لباس شیک پوش می پوشد

سیدنی سوینی جدیدترین ستاره ای است که وسواس احیا شده مد با پارچه های شفاف را به ابعاد جدیدی تبدیل کرده است. همه از شارلیز ترون گرفته تا کایلی جنر لباس‌های تقریباً شفاف به تن کرده‌اند، و اکنون، گروه مد اخیر سوینی ثابت می‌کند که روند پرخطر قدرت ماندگاری جدی دارد.

برای اولین نمایش در نیویورک واقعیت در موزه هنر مدرن، فیلم زندگینامه آینده فیلم HBO که در آن بازیگر نقش افشاگر برنده واقعیت را بازی می‌کند، سوینی یک لباس مشکی شیاپارلی با پانل‌های شفاف و منظمی پوشیده بود. این قطعه از مجموعه مد لباس بهار/تابستان 2023 لیبل فرانسوی است، جایی که خلاقیت‌های دانیل رزبری، کارگردان خلاق، شبیه حیوانات از «کمدی الهی» دانته الهام گرفته شده است. در حالی که نسخه باند دارای آرایش طلایی بود، سوینی مسیر ساده‌ای را با موهای موج‌دار، بافت‌دار و حداقل جواهرات دنبال کرد.

تیلور هیل/WireImage/Getty Images

شیاپارلی بهار/تابستان 2023.

سرگرمی Estrop/Getty Images/Getty Images

تیلور هیل/WireImage/Getty Images

این لباس برای چشم نسبتاً ساده است و به پنل های مختلف پارچه لایه لایه اجازه می دهد تا شبح پوشنده را برجسته کند. لحظه شیاپارلی سوئینی دو هفته پس از حضور این ستاره در مراسم مت گالا با تم کارل لاگرفلد با لباس ستونی Miu Miu صورتی پودری رخ می دهد.

شان زانی/پاتریک مک مولان/گتی ایماژ

سوینی اخیراً فیلمبرداری را به پایان رسانده است هر چیزی جز تو، یک رام کام آینده که در آن او در کنار گلن پاول (Glenn Powell) در آن بازی می‌کند (شایعه‌هایی مبنی بر اینکه بازیگران در حین فیلمبرداری در استرالیا شروع به یک عاشقانه کرده‌اند) به گوش می‌رسد. سوینی به گزارش‌هایی در جریان این رویداد گفت: «این یک انفجار بود واقعیت برتر. “منظورم این است که استرالیا مکان بسیار زیبایی برای فیلمبرداری بود و بازیگران و عوامل بسیار سرگرم کننده بودند. من بهترین زندگی خود را داشتم. آن را دوست داشتم.”

اتان میلر/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ