نیم نگاهی به نیکول کیدمن در نقش لوسیل بال

اگرچه هنگامی که اولین زمزمه های پخش اخبار به بیرون درز کرد ، توییتر نظرات دیگری داشت ریکاردو بودن، اولین تریلر تیزر فیلم نشان می دهد که نیکول کیدمن عدالت لوسیل بال را انجام خواهد داد.

با فیلمنامه و کارگردانی آرون سورکین ، کیدمن در نقش بال ، بانوی پیشرو بازی می کند من عاشق لوسی هستم. خاویر باردم نقش شوهرش را در صفحه نمایش و زندگی واقعی دسی آرناز بازی می کند. این فیلم ظاهراً طی یک هفته تولید برای یک قسمت اتفاق می افتد من عاشق لوسی هستم، در اوج نبرد بین بال و آرناز. کمدین ادعا می کند که آرناز به او خیانت کرده است ، و ازدواج 20 ساله آنها-که او قصد داشت با بازی آرناز در نقش همسرش ریکی ریکاردو در سریال کمدی شش فصل ، آن را تقویت کند تا بتوانند زمان بیشتری را با هم بگذرانند-در طلاق در 1960

تریلر بیش از حد از کیدمن به عنوان توپ نشان نمی دهد ، البته یک نگاه کوتاه به موهای قرمز نمادین او و اشاره ای به صحنه کلاسیک انگور پا زدن در من عاشق لوسی هستمبه جی کی سیمونز همچنین در نقش ویلیام فرولی ، معروف به بازی در نقش صاحبخانه فرد مرتز صاحبخانه در این برنامه ، بازی می کند. نینا آریاندا ویویان ونس خواهد بود که نقش اتل ، بهترین دوست لوسی را بازی می کند. و تونی هیل ، آلیا شوکات ، کلارک گرگ ، لیندا لاوین و جیک لیسی نیز بازی می کنند.

این پروژه از سال 2015 در دست اجرا بود ، اما ریکاردو بودن فیلمبرداری اوایل امسال به پایان رسید و در 10 دسامبر در سینماها نمایش داده می شود و در 21 دسامبر در Amazon Prime پخش می شود.