دختر سلما هایک ، والنتینا پینو ، فرش قرمز برتر “Eternals” را تماشا کرد

باید روز دوشنبه “فرزندان خود را به سر کار بیاورید” جاویدان اولین نمایش به این دلیل بود که بسیاری از ستارگان فیلم بچه های خود را به روی فرش قرمز در این مراسم آوردند. آنجلینا جولی با پنج فرزندش در آغوش ظاهر شد و سلما هایک دختر 14 ساله خود ، والنتینا پالوما پینو را به عنوان قرار ملاقات با خود آورد.

هایک و پینو هنگام قدم زدن روی فرش قرمز ، هر دو با ظاهر مشکی از مارک های گروه Kering ، بسیار زیبا به نظر می رسیدند ، با توجه به اینکه مدیرعامل Kering همسر هایک و پدر پینو ، فرانسوا هنری پینو ، مناسب است. هایک یک لباس مجلسی کوتاه گوچی با شکاف بالا پوشیده بود و آستری با روکش طلا با لباس نشان می داد. پینو ، در عین حال ، ظاهری جوان تر را در یک لباس مینی خال دار سن لوران انتخاب کرد. مادر و دختر هر دو در حالی که برای دوربین عکاسی می کردند چنگ های سیاه خود را نگه داشتند.

این اولین بار است که پینو از سال 2015 ، هنگامی که آنها در نمایش فیلم انیمیشن حضور داشتند ، روی فرش قرمز به مادرش می پیوندد. پیامبربه البته ، وقتی مادر شما بخشی از دنیای سینمایی مارول می شود ، مسئله بزرگی است و پینو برای هایک هیجان زده به نظر می رسید ، سرگرمی امشب، “او خیلی باحال است.”

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/گتی ایماژ

سلما هایک و والنتینا پالوما پینو در نمایش فیلم برای پیامبر در سال 2015

کوین وینتر/گتی ایماژ