زندایا با لباس مجسمه ای ریک اوونز یک شاهزاده خانم علمی تخیلی را هدایت می کند

برو ، لیا-یک شاهزاده خانم علمی تخیلی دیگر در شهر وجود دارد. و او ریک اوونز را می پوشد.

زندایا روز دوشنبه برای نمایش ویژه فیلم آینده خود ، حضور یافت ، تپه، در یک لباس سفید سفید توسط طراح آمریکایی ، ثابت می کند که او به طور رسمی آماده است تا جای خود را در کانون علمی تخیلی بگیرد.

این لباس که از مجموعه آماده پوشیدن پاییز 2021 پاییز استخراج شده بود ، دارای پولک های تمام پوش ، یک آستین و یک بالای مجسمه است که درست زیر چانه زندایا متوقف می شود. در حالی که مدل روی باند روی بازوی برهنه خود را با یک دستکش سیاه اپرا پوشانده بود ، زندایا دست خود را بدون تزیین گذاشت و در عوض برای ستایش از لباس ، دستبند دو سیم پیچ بلغاری Serpenti Viper را انتخاب کرد. این بازیگر برای آرایش خود از الهام علمی-تخیلی نیز استقبال کرد-چشمی جسورانه و بنفش را انتخاب کرد. در مجموع ، ظاهر بسیار یادآور نگاهی مدرن به لباس شاهزاده لیا است – که با توجه به اینکه فیلم زندایا در حال تبلیغ است ، مناسب است.

این هنوز با اولین نگاهی که زندایا به آن کرده است فاصله دارد تپه تور مطبوعاتی همین دیروز ، این بازیگر دو لباس دیگر برای نمایش فیلم برای تماس عکس و نمایش فیلم به تن کرد. زندایا نیز با توجه به او در شرکت خوبی است تپه costar ، Timothée Chalamet ، هرگز یک کت و شلوار التقاطی را که دوست نداشت ، ملاقات نکرده است. برای این نمایش خاص ، بازیگر کت و شلوار مشکی الکساندر مک کوئین بهار 2022 را با جزئیات زیپ پوشیده بود که مانند لباس زندایا ، دارای حس علمی تخیلی نیز بود. هنگام ژست گرفتن با هم ، این جفت واقعاً شبیه فرمانروای Dune بود.

سمیر حسین/WireImage/گتی ایماژ

جف اسپایسر/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

سمیر حسین/WireImage/گتی ایماژ