نگاهی به پاپ آپ جدید والنتینو بیوتی

با وجود بسیاری از برندهای زیبایی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، برجسته شدن در قفسه کار دشواری است. راه حل؟ قفسه را برای خود بیاورید، همان چیزی که والنتینو بیوتی است انجام می دهد. این برند مشهور برای دومین بار با جدیدترین پاپ آپ خود در شهر نیویورک، بهترین محصولات آرایش و عطر خانه مد لوکس را برای شما به ارمغان می آورد. این یک رویکرد بی بهانه برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات عالی خود به روشی همه جانبه است که به طرفداران زیبایی (و عموماً کنجکاوها) اجازه می دهد تا لوازم ضروری آرایش، عطرها و سایر محصولات جدید را از این برند آزمایش و کشف کنند.

پاپ آپ خاص به شکل یک اتوبوس دو طبقه است که در رنگ صورتی تند غیر قابل اشتباه است. (رنگ PP Pink توسط Pantone فقط برای والنتینو توسعه یافته است.) این رنگ پس از آخرین فعالیت این برند در دسامبر گذشته – که طی آن یک اتوبوس دو طبقه با منقوش براق در سراسر شهر نیویورک حرکت کرد، تازه به نظر می رسد. میزبان بیش از 8000 بازدید کننده و موجی در رسانه های اجتماعی بود.

حالا، حتی بهتر است. در سطح پایین این اتوبوس جدید، یک اتاق رختکن در کنار سه ایستگاه روشویی خواهید دید که می‌توانید در آن انگشت خود را بکشید، نمونه‌برداری کنید و برخی از جدیدترین فرمول‌های آرایش Valentino Beauty را اعمال کنید. برای آزمایش: سایه چشم و رژگونه Eye2Cheek که به صورت پودر شروع می شود و پس از استفاده به کرمی سبک و با قابلیت ترکیب آسان تبدیل می شود. پرایمر و هایلایتر صورت Illuminating V-Lighter، پرایمر و هایلایتر آرایشی چند کاره که در واقع پوست را آبرسانی می کند. و رژ لب قابل شارژ Rosso Valentino.

همچنین آخرین محصول این برند، کانسیلر مرطوب کننده 24 ساعته Very Valentino Wear است که همانطور که از نامش پیداست، تا 24 ساعت پوشش بدون وزن و تنفس را ارائه می دهد. با یک اپلیکاتور منحصر به فرد به شکل پر و فرمول مقاوم در برابر چین و چروک، تمام جعبه ها را برای کانسیلر بررسی می کند – و آماده است تا روتین چهره شما را تغییر دهد.

پاپ آپ والنتینو بیوتی بدون ایستگاه تست عطر کامل نمی شود، زیرا رایحه، البته، بهترین تجربه را شخصاً تجربه می کند. مهمانان می توانند عطر والنتینو دونا بورن این روما اینتنس را بپاشند و در طول روز از آن استفاده کنند و ترکیب مست کننده وانیل و یاس را زنده کنند.

در همین حال، در عرشه بالایی، یک دی‌جی حال و هوای خرید را در بار نمونه زیبایی والنتینو ایجاد می‌کند، جایی که مهمانان می‌توانند محصولی را به دلخواه انتخاب کنند. و اگر بیش از حد طاقت فرسا باشد، نیمکت والنتینو فوشیا در این نزدیکی مکانی برای شارژ مجدد – و افراط در عکاسی فراهم می کند.

در نهایت، پاپ آپ والنتینو یک راه بازیگوش و در عین حال پیچیده برای به اشتراک گذاشتن آرایش و عطرهای لوکس این برند با جهان است. معنای جدیدی به اصطلاح «اتوبوس مهمانی» می‌دهد – و اگر تاریخ نشانه‌ای باشد، آخرین چیزی نخواهد بود که از آن می‌بینیم.

پاپ آپ Valentino Beauty را بخرید