جانی سو از NCT در جشن طلایی و بهترین هدیه ای که طرفداران به او داده اند

جانی سو ممکن است با پوشیدن کت و شلوار سفارشی تام براون روی فرش قرمز در مراسم Gold Gala در لس آنجلس در 6 مه رفته باشد، اما روز قبل، او را می‌توان در حال خندیدن در ساحل ونیز با ظاهری بسیار فروتن‌تر پیدا کرد: شلوار جین، یک تی شرت سفید. پیراهن و یک ژاکت چهارخانه ستاره کی‌پاپ که به‌خاطر رقص‌های اصلی و استایل‌های غزل‌آلودش در سوپرگروه NCT شناخته می‌شود، فقط برای شرکت در نمایش جوایز از پایگاه اصلی خود در سئول پرواز کرد.

جشن طلایی که توسط سازمان Gold House برگزار می‌شود، از 100 جزیره‌نشین برتر آسیا و اقیانوس آرام که تأثیر قابل‌توجهی بر فرهنگ در کل تأثیر گذاشته‌اند، تجلیل می‌کند. البته بازیگران همه چیز همه جا به یکباره حاضر بود (که هوی کوان، ساندرا اوه، همکار افتخاری خود را روی فرش در آغوش گرفت)، علاوه بر اشلی پارک، دانیل دائه کیم، پرابال گورونگ، و بسیاری دیگر از افراد برجسته AAPI. از لحظه‌ای که سو به پله‌های کرم رنگ بیرون مرکز موسیقی در مرکز شهر لس‌آنجلس رسید، طرفداران نام او را فریاد می‌زدند—اما 24 ساعت قبل، سو به تازگی در ساحل غربی فرود آمده بود.

“پرواز تا 30 دقیقه آخر خوب بود، اما ما موفق شدیم!” سو می گوید دبلیو از طریق ایمیل. اولین کاری که انجام دادم خرید قهوه بود. این نوازنده به همراه تیم حدوداً 10 نفره‌اش (سو اضافه می‌کند که یک تیم کامل است)، حدود یک ساعت و نیم قبل از شروع رویداد شروع به آماده‌سازی برای جشن طلایی کرد. این برای اولین بار در ایالات متحده بود: در واقع، سو در شیکاگو متولد شد و اغلب بین نیویورک و لس آنجلس پرواز می کند (سال گذشته، او در مراسم مت گالا 2022 با شماره پیتر دو ساتن شرکت کرد، سپس به منهتن بازگشت. چند ماه بعد برای نشستن در ردیف اول در ارائه پاییز 2023 تام براون در NYFW.)

با این حال، خورشید و وضعیت مثبت لس آنجلس، سو را بارها و بارها به عقب می کشاند – و هر بار که بازدید می کند، مطمئن می شود که لحظه ای را در ساحل سپری می کند. او همچنین چیزی شبیه به یک سنت تصادفی را انجام می‌دهد: «نمی‌گویم عمدی است، اما هر بار که به اینجا می‌آیم، همیشه به دلایلی چیپوتل می‌خورم». در زیر، Suh ما را به پشت صحنه روند آماده سازی خود برای جشن طلایی امسال می برد.

سو می‌گوید: «فرآیند آماده‌شدن با مو شروع می‌شود (و یک حرکت سریع در گوشی من)». موسیقی، البته، یک امر ضروری است – اما او اضافه می کند که لیست پخش “اغلب تغییر می کند”. این بار، آهنگ‌هایی که در اتاق هتل لس‌آنجلس او پخش می‌شد، تقریباً همه از دانیل سزار بود. “در حال حاضر من وارد آلبوم جدید او هستم: “Cool” آهنگ خوبی است که واقعا از آن لذت می برم.”

Suh قبل از تصمیم گیری در مورد ظاهر خود برای Gold Gala سه دور ویرایش را انجام داد. او می افزاید: «تام براون با مهربانی سه نفر را برای ما فرستاد، بنابراین ما از بین آن گزینه ها انتخاب می کنیم. “ما چیزی پر زرق و برق می خواستیم، اما نه خیلی زرق و برق دار.”

“ما با چند ایده برای لوازم جانبی بازی کردیم، اما در نهایت با یک پاپیون و چند جواهرات طلا آن را بسیار ساده نگه داشتیم.”

نوازنده همیشه درگیر فرآیند انتخاب است: «من گزینه ها را می بینم، گزینه ها را امتحان می کنم. معمولا چیزی وجود دارد که من دوست دارم و چیزی که دیگران دوست دارند. سپس سعی می کنیم حد وسط را پیدا کنیم. “من دوست دارم به حرف مردم گوش کنم، اما ترجیحاتم را هم دارم.”

این ترجیحات شامل یک مجموعه کراوات مشکی کلاسیک است – اما همیشه اینطور نبود. در دوران نوجوانی، سو می‌گوید که مانند «دوستانش که از من بزرگتر بودند، لباس می‌پوشید. نگاهشون رو گرفتم بسیاری از دوستان من اسکیت باز بودند، بنابراین من شلوار جین تنگ داشتم – احساس می کردم تنها مردی هستم که در سال 2007 یا 2008 شلوار جین تنگ پوشیده است.

این روزها، او در مورد پالت رنگی خود دوگانه است. او می‌گوید: «من تمام مشکی را ترجیح می‌دهم، اما از همه سیاه‌ها نیز اجتناب می‌کنم. “به طور جدی! من می‌خواهم تمام مشکی را در قلبم بپوشم، اما می‌دانم گاهی اوقات ممکن است کسل‌کننده باشد.»

اولین باری که سو در یک شوی مد در ردیف جلو نشسته بود، در واقع در جریان ارائه پاییز ۲۰۲۳ تام براون بود. پس از آن، او زمانی را در خارج از محل برگزاری NYFW با امضا و دریافت گل از طرفدارانش گذراند. با این حال، هدیه مورد علاقه او که از NCTzens دریافت کرده است، اصلاً یک هدیه ملموس نیست. او می‌گوید: «در روز تولد من، طرفداران کافه‌هایی را باز می‌کنند و عکس می‌گذارند و ملاقات می‌کنند. به نظر من چنین رویدادی واقعاً خوب است. من شکرگزار می شوم زیرا آنها خوشحال هستند و این باعث خوشحالی من می شود.

مجری – که سبک سلبریتی او را بیشتر تحسین می کند A$AP Rocky است – طرفداران آمریکایی و طرفداران کره ای خود را یکسان می بیند. او می گوید: «آنها من را دوست دارند و این دو طرف است.