جنا لیون در دربی کنتاکی تام براون را می پوشد

این را به جنا لیون بسپارید تا حس خاص خود در سبک نیویورک را به دربی کنتاکی بیاورد. مدیر خلاق سابق J.Crew و به زودی خانه دار واقعی نیویورک در رویداد سالانه ای که روز شنبه در چرچیل داونز در لوئیزویل کنتاکی برگزار شد، شرکت کرد. در دریایی از بست های پاستلی و چاپ های پر جنب و جوش، لیون (به دلایل خوب) در سیاه و سفید برجسته شد – در واقع، ظاهر او کاملاً در مراسم مت گالا با تم کارل لاگرفلد در هفته گذشته بود.

لیون یک کت کتانی لوله دار، پیراهن سفید دکمه دار و جوراب های راه راه تام براون را انتخاب کرد. او این ظاهر را با کفش‌های راحتی J.Crew (البته)، کیف سنت لوران، عینک آفتابی جسورانه و کلاه توری تزئین شده با گل‌های سفید تزئین کرد.

با پیوستن به J.Crew در لیون 21 ساله به نقش های مدیر خلاق و سپس رئیس رسید و امضای طراحی و شخصیت او را در چندین جنبه کلیدی خرده فروش نشان داد. پس از ترک این برند در سال 2017، لیون در نمایش واقعیت 2020 بازی کرد شیک با جنا لیون (که به دنبال طراحانی بود که برای یک جایگاه در تیم او رقابت می کردند) و بعداً شرکت زیبایی LoveSeen را تأسیس کرد.

در اواخر سال 2022، او به عنوان یکی از بازیگران در راه اندازی مجدد سریال موفق Bravo معرفی شد. زنان خانه دار واقعی نیویورک. در طول یک حضور در نمایش امشب با جیمی فالونلیون در مورد ظاهر آینده‌اش گفت: «وقتی جی. کرو را ترک کردم، فکر می‌کردم که چه کار کنم؟ و سپس من در یک پادکست رفتم و آنها از من پرسیدند که آیا شنیده‌ام که RHONY دوباره راه‌اندازی می‌شود و آنها گفتند: “هیچ وقت یک زن همجنس‌باز آشکارا در “Houseves” وجود نداشته است و من می‌گفتم: “هوم…” ”

لیون برای فصل چهاردهم سریال به سای دی سیلوا، اوباحسن، ارین دانا لیچی، جسل تانک و برین ویتفیلد خواهد پیوست. فصل آینده دارای یک بازیگر کاملاً جدید است و در تاریخ 16 ژوئیه براوو به نمایش در خواهد آمد.