ایرینا شایک و استلا مکسول گو شیر و تروپگوت در میامی

اگر می‌خواهید علاقه اخیر سلبریتی‌ها به لباس‌های پارچه‌ای شفاف را به حد افراط برسانید، میامی – جایی که دامن مینی بالاترین نوع لباس رسمی در نظر گرفته می‌شود – شهری است که می‌توانید این کار را انجام دهید. مدل‌های ایرینا شایک و استلا مکسول این آخر هفته زمانی که برای دومین دوره جایزه بزرگ میامی در شهر بودند، متوجه حال و هوای شهر جادویی شدند. دو فارغ‌التحصیل ویکتوریا سیکرت برای مسابقه بزرگ F1 به دوست خود، طراح مد، ریکاردو تیسی، پیوستند و با لباس‌های مشکی کوچک که خیلی کم پوشیده بودند، هماهنگ شدند. در واقع، به نظر می‌رسید که این سه نفر بر سبک خاصی تسلط داشته باشند که محلی‌ها آن را «تروپیگوت» می‌نامند (در اصل: تمام سیاه، اما مناسب رطوبت).

نیمه بالایی ظاهر یکشنبه شایک، در نگاه اول، به نظر نمونه‌ای از نوع خاصی از سبک “مدل غیر وظیفه، اما به من نگاه نکن” بود. او یک کلاه بیسبال سیاه، یک عینک آفتابی مشکی و یک زنجیر نقره ای درشت را با یک تی شرت عروسکی سفید ست کرد. با این حال، روی آن یک لباس ماکسی شفاف بود. به غیر از چند کفش پاشنه بلند و یک کیف پول، به جز جوراب و لباس زیر چیز زیادی برای لباس باقی نمانده بود. برخی از فالوورهای این مدل در اینستاگرام کامنت گذاشتند و آشکارا از خود پرسیدند که آیا او شلوارش را فراموش کرده است یا خیر، اما شاید آنها قوانین طنز بازی Pitbull’s Miami را درک نمی کنند.

در حالی که ایرینا از مش استفاده می کرد، ماکسول چیزی توری را انتخاب کرد، اما همچنان نیمه شفاف. لباس روز او مشکی مات را با توری طرح‌دار شورون ترکیب کرده بود و جلوه‌ای را ایجاد می‌کرد. بعداً در شب، همانطور که در اینستاگرامش نشان داده شده است، ماکسول لباس توری مشکی دیگری را که کمی دکمه‌هایش بیشتر بود، پوشید.

شایک نمی‌توانست این عکس «براق» را در چرخ فلک اینستاگرام خود قرار ندهد.

در حالی که تیسی به این لحظه مطلق علاقه نشان نداد، اما با پوشیدن تمام مشکی لباس های سه گانه را همگام کرد.

تنها در دومین سال خود، توقف میامی در گرندپری F1 به یک آهنربای مشهور تبدیل شده است. این مسابقه – که از استادیوم هارد راک آغاز می شود – همچنین افرادی مانند راجر فدرر، سرنا ویلیامز، نیک جوناس، و از همه جالب تر، شکیرا و تام کروز را به خود جذب کرد.