نمایش فندی و ورساچه “Fendace” یک سوپر مدل Extravaganza بود

وقتی صحبت از مونتاژ باند تمام ستاره می شود ، هیچ کس مانند کیم جونز و دوناتلا ورساچه این کار را انجام نمی دهد. بنابراین ، جای تعجب نیست که سوپرمدل ها روز یکشنبه برای گروه فندی و ورساچه – که رسماً “Fendace” نامیده می شود ، دسته جمعی ظاهر شدند. طراحان در مورد فرآیندی که طی آن هرکدام بایگانی خانه های دیگر را برای تفسیر مجدد کدهای خود استخراج کردند ، گفت: “این یک همکاری نیست.” در عوض ، این “گرد هم آمدن” از “دو خانه مد مشهور ، یا به درستی ، دو گروه مردم نمادین” ، و همچنین “جشن مد ایتالیایی و به هم خوردن نظم ثابت چیزها. ” به هر حال ، این دو خانه رقیب محسوب می شوند و با شرکت های مادر متفاوت متفاوت است.

Donatella ، Jones و Fendi Silvia Fenturini Fendi به وضوح اعلام کردند که از ابتدا برای بازی کردن حضور نداشتند و از Kristen McMenamy (و یال نقره ای باشکوه او) دعوت کرد تا چیزها را با یک لباس کلاسیک ورساچه با روکش طلا بپوشند. جواهرات لوگوی فندی. از آنجا خامه محصول همسالان باسابقه اش آمد: شالون هارلو ، کارن السون ، کرستن اوون ، ماریاکارلا بوسکونو ، امبر والتا و آنجا روبیک. به طور طبیعی ، کیت ماس ​​و نائومی کمپبل از دوستان جونز این فهرست را به پایان رساندند ، و این دومین باری است که دومی در ملاقات سوپر مدل دهه 90 ورساچه شرکت می کند.

کریستن مک منامی ، نائومی کمپبل و ماریاکارلا بوسکنو در حال پیاده روی در نمایش باند Fendace در هفته مد میلان در 26 سپتامبر 2021.

کارن السون و کیرستن اوون در حال پیاده روی در نمایش باند Fendace در هفته مد میلان در 26 سپتامبر 2021.

اما منتظر بمانید: خیلی چیزهای دیگر وجود دارد. بین Anok Yai ، Adut Akech ، He Cong ، Iman Hammam ، Gigi Hadid ، Precious Lee ، Paloma Elsesser ، Stella Maxwell ، سلنا فارست و ویتوریا سرتی ، جوانهای ثابت باند در واقع بیشتر از پیشینیان بودند. امیلی راتایکوفسکی تنها در چند روز دومین برنامه ورساچه خود را پشت سر گذاشت و لیلا ، دختر ماس ، برای پنجمین بار تا کنون روی catwalk رفت. لوگوهای ورساچه و فندی در همه جا وجود داشت ، به همراه چاپهای طلایی مزین ، سنجاق های ایمنی و پیامک زنجیره ای پر زرق و برق. منابع ورساچه به ویژه برجسته بودند. چند مدل حتی Donatella را با موهای بلوند پلاتینی هدایت کردند.

لیلا ماس ، پرسی لی و جیجی حدید در حال پیاده روی در نمایش باند Fendace در هفته مد میلان در 26 سپتامبر 2021.

در همین حال ، ردیف اول میزبان دمی مور بود ، که اوایل امسال اولین بازی کندی جونز را در فندی پیاده روی کرد. دوآ لیپا ، تازه از اولین باند خود در نمایشگاه انفرادی ورساچه ؛ و الیزابت هورلی ، ملکه لباس سنجاق ورساچه. دومی با آوردن پسر مدل خود ، دامیان ، به ماسس پیوست تا آن را به یک امر خانوادگی تبدیل کند. اما واقعاً ، همه چیز در مورد راهپیمایی بود – مخصوصاً وقتی همه قدرت ستاره ها با دوناتلا و جونز برای یک فینال بزرگ جمع شدند ، برای بزرگنمایی همه چیز باید واقعاً بزرگنمایی کنید.

فینال بزرگ نمایش باند Fendace در هفته مد میلان در 26 سپتامبر 2021.