آلانا هایم و کوپر هافمن ستاره در نقش عاشقان دهه 70 ستاره

پس از ماه ها تمسخر ، برخی از توییتر چرت زدن، و تغییر عنوان ، تریلر جدیدترین فیلم پل توماس اندرسون سرانجام به اینترنت راه یافت. قبلا به عنوان شناخته می شد ته آلوده پایین (که شاید فقط یک فریب بود) ، فیلمی که تریلرهای آن را در 35 میلی متر در سینماهای اختصاصی در اوایل این ماه به نمایش گذاشت ، در واقع با عنوان پیتزای شیرین بیان، و تاریخ اکران محدود 26 نوامبر دارد (قبل از نمایش در سراسر کشور در روز کریسمس).

داستان فیلم در دره سن فرناندو در دهه 1970 می گذرد و به نظر می رسد شخصیت های درسی دوران دبیرستان که توسط کوپر هافمن (پسر فیلیپ سیمور هافمن ، فقید) و آلانا هایم (از گروه ، هایم) بازی می شود ، دنبال شود. ، به عنوان جان پیترز تهیه کننده برادی کوپر در هالیوود (یک شخصیت واقعی ، که هر دو نسخه 1976 را تهیه کرد یک ستاره متولد می شود و فیلم 2018 با بازی کوپر) در زندگی آنها دخالت می کند بنی سافدی ، اسکایلر گیسوندو ، شان پن و تام ویتس نیز در این فیلم بازی می کنند. البته یک ظاهر از شریک اندرسون ، مایا رودولف (این دومین حضور او در فیلمی به کارگردانی شریکش است ، پس از حضور در فیلم 2014) معاون ذاتی)

اندرسون بیشتر فیلم ها را فیلمبرداری کرده است پیتزای شیرین بیان، نهمین فیلم و اولین فیلم او پس از فیلم نامزد اسکار 2017 است موضوع فانتوم، در دره سان فرناندو در طول همه گیری در اواخر سال 2020. در حالی که فیلم دارای گروه بازیگران گروه A است ، به نظر می رسد ، طبق پیتزای شیرین بیان تریلر و پوستر رسمی ، که هافمن و هایم سرآمدان آن هستند (و با توجه به این که به هر حال اندرسون بیش از یک موزیک ویدئو را کارگردانی کرده است ، منطقی به نظر می رسد ، پس از این که کشف شد مادر گروه ، دانا هایم ، معلم هنر کارگردان در دبیرستان).